Tepels afgestorven ofzo? Ze zijn zo zwart.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:09 schreef IriYe het volgende:
Verspookte tetten, Katie Price.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even de anus checken.
[ afbeelding ]
Het staat er toch duidelijk bij dat ze wat aan haar lippen heeft laten doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.instagram.com/p/BwJ6H-DBDYp/
Niet echt verspookt maar de vriendin van Thomas Berge ziet er wel anders uit. Alsof ze meer heeft laten doen dan alleen haar lippen.
Ik zeg dan ook "Alsof ze meer heeft laten doen dan alleen haar lippen". Haar gezicht oogt anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het staat er toch duidelijk bij dat ze wat aan haar lippen heeft laten doen?
Ze is ook voor de derde keer een een relatie met Thomas Berge begonnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 04:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook "Alsof ze meer heeft laten doen dan alleen haar lippen". Haar gezicht oogt anders.
Die bovenste fotoquote:Op maandag 27 mei 2019 10:41 schreef IriYe het volgende:
Miss Price.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo loop ik ook altijd in de speeltuin.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:41 schreef IriYe het volgende:
Miss Price.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt Steven Tyler wel. #notacompliment. Maar het lijkt voornamelijk ouderdom te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Jon Bon Jovi. Hij lijkt niet meer echt op Jon Bon Jovi, vind ik.
Ik vind het niet zo duidelijk. Dat ‘shadowen’ ofzo van de neus is de laatste jaren toch erg in? Om deze smaller te laten kijken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:04 schreef Za het volgende:
Jennifer Anniston heeft opeens (of misschien al langer) een kleine neus. Ik vind het zonde.
Nu:
[ afbeelding ]
Voor die tijd:
[ afbeelding ]
Even offtopic::bovenste plaatje komt uit film die ik afgelopen zondag gezien heb. Erg leuke filmquote:Op dinsdag 18 juni 2019 02:04 schreef Za het volgende:
Jennifer Anniston heeft opeens (of misschien al langer) een kleine neus. Ik vind het zonde.
Nu:
[ afbeelding ]
Voor die tijd:
[ afbeelding ]
Kleiner wellicht maar niet zo klein:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jennifer heeft al dertig jaar ofzo een kleinere neus
Ik denk dat ook.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hij lijkt Steven Tyler wel. #notacompliment. Maar het lijkt voornamelijk ouderdom te zijn.
Dit is meer iets voor het Onflatteus op de kiek-topic. Zoek eens normale foto's van hem op. Hij ziet er nog prima uit en is zéker niet verspookt door plastische chirurgiequote:Op maandag 17 juni 2019 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Jon Bon Jovi. Hij lijkt niet meer echt op Jon Bon Jovi, vind ik.
Wat is er onflatteus aan een best charmant lachende grijze 50-er?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor het Onflatteus op de kiek-topic. Zoek eens normale foto's van hem op. Hij ziet er nog prima uit en is zéker niet verspookt door plastische chirurgie
Sorry, maar ik vind het echt geen beste foto.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat is er onflatteus aan een best charmant lachende grijze 50-er?
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt geen beste foto.
Deze foto daarentegen (ook al wat ouder maar nog niet grijs)
https://starschanges.com/jon-bon-jovi-weight-height-and-age/
![]()
![]()
![]()
Overigens is grijs haar absoluut het probleem niet aan die foto
PS
Sorry, geen idee hoe ik die foto hier krijg. Zit mobiel
Thanksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Fijn dat jij die ook waardeertquote:
Is zij gemerged met Amy Schuler ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:14 schreef Za het volgende:
[..]
Kleiner wellicht maar niet zo klein:
[ afbeelding ]
Voor mijn gevoel zag ze er niet lang geleden nog zo uit qua neus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan foto ff niet posten vandaar de link: https://www.google.com/se(...)imgrc=LHKe39HkVos0wM
Lijkt met of Mel C ook in de handen is gevallen van plastische chirurgen...
Wie is die middelste?quote:
Adèlequote:Op woensdag 19 juni 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is die middelste?
Niet Mrs Beckham iig...
Ik vind haar niet zo gek veel anders eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Als dat Mel C is, dan herkent haar eigen moeder haar niet meer, denk ik
Ik vind haar zo'n typisch verbouwde kop hebben eigenlijk. Jammer, want ik vond haar altijd zo leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo gek veel anders eigenlijk?
Ik vind haar lippen ook anders.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik gok even nog op een stukje onflatteuze foto en die eyeliner/wing helpt ook niet bij haar ogen.
Of ben ik verpest dat ik deze look al vrij gewoon vind tegenwoordig?
We hebben het over de rechter op de foto toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind haar lippen ook anders.
Yes.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
We hebben het over de rechter op de foto toch?
Britse niet flatteuze vrouw, maar ik zie niks geks aan de lippen ofzo, had altijd al hoge jukbeenderen ook dacht ik?quote:
Hoge jukbeenderen en volgens mij dezelfde lippenquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:21 schreef vencodark het volgende:
Dat is wel de meest onflatteuze foto die je kon vinden hè en nog eens zo’n 22 jaar oud ook.
Als ik zou moeten gokken: botox in voorhoofd en wangen...en mogelijk nosejob..ze heeft vaag iets weg van Katie Price vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik gok even nog op een stukje onflatteuze foto en die eyeliner/wing helpt ook niet bij haar ogen. En eventueel dikke laag make-up?
Geri en Emma zijn duidelijk niet verbouwt.
Of ben ik verpest dat ik deze look van Mel C al vrij gewoon vind tegenwoordig?
O-mijn-godquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:42 schreef IriYe het volgende:
Katie Price en toyboy Kris Boyson die zijn neus voor de helft van de prijs heeft mogen doen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze grote vriend Roddy
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
In dat geval krijg je er een bonus bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:38 schreef NothingHappened het volgende:
Dank jeDat had ik even nodig
Omgquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
In dat geval krijg je er een bonus bij.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:42 schreef IriYe het volgende:
Katie Price en toyboy Kris Boyson die zijn neus voor de helft van de prijs heeft mogen doen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit. Zelfde geldt voor al die tattoo figuren van tegenwoordig. Met hun sleevesquote:Op woensdag 17 april 2019 14:57 schreef DeniseRosalie het volgende:
Ik vraag me echt af hoe al die mensen eruit zien als ze 80 zijn.
Wat een kopquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest aan een konijntje denken, maar ik weet eigenlijk niet precies waarom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een facelift gehad in Turkije.. au..quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:26 schreef IriYe het volgende:
Iemand zin in een dronken optreden van Mevrouw Price?![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)surgery-kris-boyson/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft een facelift gehad in Turkije.. au..
Achter een spoiler want bloederig.Ja, dat wist ik. In een korte tijd 2 keer, wat een ellende. Ze heeft nog amper vel over om alles bij elkaar te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drank en drugs werken natuurlijk niet mee voor een goede genezing dus ik zie haar over 3 maanden nog eens terug gaan.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft een facelift gehad in Turkije.. au..
Achter een spoiler want bloederig.GatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat niet echt is bij Fred van Leer. Dat dat filmpje bewerkt is, ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:06 schreef Books1 het volgende:
Nu zag ik ergens Fred van Leer voorbij komen vanmiddag en hij mag wmb wel hier in dit topic maar waar ik het nu zag is de vraag.
Is een filter, hij lijkt zo wel erg op Koen Kardashian bij wie het wel echt is...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet echt is bij Fred van Leer. Dat dat filmpje bewerkt is, ofzo.
https://www.instagram.com/p/B1uEfvCgiwi/
Je kan wel maling aan iedereen hebben maar zo ga je toch niet aan een zwembad liggen.Ik zou serieus schrikken als ik naast iemand zou liggen die zo toegetakeld is. ( zichzelf zo heeft laten toetakelen. )quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
Lekker bakken en dobberen met je open wonden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens. Wat een verschrikkelijke liegenbeesten zijn dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:56 schreef potjecreme het volgende:
Liever dit dat doen alsof je goede genen hebt zoals bv de Kardashians/Jenners.
ik dacht op het laatste plaatje dat ze een plastic hesje aan had of zo...maar het zijn de pleisters. Zou ze er echt niet op gewezen zijn dat het nog ff niet verstandig is om zo in de zon bakken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
![]()
lekker ook voor anderen die in dat wondvocht willen dobberenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker wel, maar daar heeft mevrouw Price geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht op het laatste plaatje dat ze een plastic hesje aan had of zo...maar het zijn de pleisters. Zou ze er echt niet op gewezen zijn dat het nog ff niet verstandig is om zo in de zon bakken?
Woww, ze is dus totaal verbouwd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Pippi het volgende:
En zo zag Katie Price er uit in 1995:
[ afbeelding ]
Kieran Hayler is de vader van de jongste 2, en de scheiding is nog steeds niet rond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Woww, ze is dus totaal verbouwd.
Die gozer waar ze nu mee is, heeft ze toch al een tijdje? Dat is toch ook de vader van een of 2 van haar kinderen?
Dat is make up, contouring enzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet echt is bij Fred van Leer. Dat dat filmpje bewerkt is, ofzo.
https://www.instagram.com/p/B1uEfvCgiwi/
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een puinhoopquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:04 schreef IriYe het volgende:
[..]
Kieran Hayler is de vader van de jongste 2, en de scheiding is nog steeds niet rond.
Lees en huiver; https://www.thesun.co.uk/(...)-boyfriend-children/
Ze heeft precies Kylies lippen nu. Ook zo opgepompt fake.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:41 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Wat een verschrikkelijke liegenbeesten zijn dat.
Ziet er prima uit, goede uitstraling, wtf bezielde drquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar hè!quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh my, hoe kan het dat zij nog (over)leeft? Ze ziet niks en kan niet eten.
Je krijgt totaal ruim 3 miljard na je scheiding en dan weet je alsnog bankroet te gaan?quote:Wildenstein is known for her extravagant lifestyle. She once calculated her yearly telephone bill at $60,000 and food and wine costs at $547,000.[12]
Wildenstein received $2.5 billion in her divorce settlement and $100 million each year for the following 13 years.[28] The judge stipulated that she could not use any alimony payments for further cosmetic surgery.[18]
Following her divorce, Wildenstein sold the marital home in New York to real estate developer Janna Bullock for $13 million.[29]
In 2018, she filed for bankruptcy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |