Britse niet flatteuze vrouw, maar ik zie niks geks aan de lippen ofzo, had altijd al hoge jukbeenderen ook dacht ik?quote:
Hoge jukbeenderen en volgens mij dezelfde lippenquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:21 schreef vencodark het volgende:
Dat is wel de meest onflatteuze foto die je kon vinden hè en nog eens zo’n 22 jaar oud ook.
Als ik zou moeten gokken: botox in voorhoofd en wangen...en mogelijk nosejob..ze heeft vaag iets weg van Katie Price vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik gok even nog op een stukje onflatteuze foto en die eyeliner/wing helpt ook niet bij haar ogen. En eventueel dikke laag make-up?
Geri en Emma zijn duidelijk niet verbouwt.
Of ben ik verpest dat ik deze look van Mel C al vrij gewoon vind tegenwoordig?
O-mijn-godquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:42 schreef IriYe het volgende:
Katie Price en toyboy Kris Boyson die zijn neus voor de helft van de prijs heeft mogen doen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze grote vriend Roddy
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
In dat geval krijg je er een bonus bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:38 schreef NothingHappened het volgende:
Dank jeDat had ik even nodig
Omgquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
In dat geval krijg je er een bonus bij.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:42 schreef IriYe het volgende:
Katie Price en toyboy Kris Boyson die zijn neus voor de helft van de prijs heeft mogen doen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit. Zelfde geldt voor al die tattoo figuren van tegenwoordig. Met hun sleevesquote:Op woensdag 17 april 2019 14:57 schreef DeniseRosalie het volgende:
Ik vraag me echt af hoe al die mensen eruit zien als ze 80 zijn.
Wat een kopquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest aan een konijntje denken, maar ik weet eigenlijk niet precies waarom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft een facelift gehad in Turkije.. au..quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:26 schreef IriYe het volgende:
Iemand zin in een dronken optreden van Mevrouw Price?![]()
https://www.thesun.co.uk/(...)surgery-kris-boyson/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft een facelift gehad in Turkije.. au..
Achter een spoiler want bloederig.Ja, dat wist ik. In een korte tijd 2 keer, wat een ellende. Ze heeft nog amper vel over om alles bij elkaar te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drank en drugs werken natuurlijk niet mee voor een goede genezing dus ik zie haar over 3 maanden nog eens terug gaan.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft een facelift gehad in Turkije.. au..
Achter een spoiler want bloederig.GatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat niet echt is bij Fred van Leer. Dat dat filmpje bewerkt is, ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:06 schreef Books1 het volgende:
Nu zag ik ergens Fred van Leer voorbij komen vanmiddag en hij mag wmb wel hier in dit topic maar waar ik het nu zag is de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |