Is een filter, hij lijkt zo wel erg op Koen Kardashian bij wie het wel echt is...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet echt is bij Fred van Leer. Dat dat filmpje bewerkt is, ofzo.
https://www.instagram.com/p/B1uEfvCgiwi/
Je kan wel maling aan iedereen hebben maar zo ga je toch niet aan een zwembad liggen.Ik zou serieus schrikken als ik naast iemand zou liggen die zo toegetakeld is. ( zichzelf zo heeft laten toetakelen. )quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
Lekker bakken en dobberen met je open wonden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens. Wat een verschrikkelijke liegenbeesten zijn dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:56 schreef potjecreme het volgende:
Liever dit dat doen alsof je goede genen hebt zoals bv de Kardashians/Jenners.
ik dacht op het laatste plaatje dat ze een plastic hesje aan had of zo...maar het zijn de pleisters. Zou ze er echt niet op gewezen zijn dat het nog ff niet verstandig is om zo in de zon bakken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
![]()
lekker ook voor anderen die in dat wondvocht willen dobberenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:58 schreef IriYe het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker wel, maar daar heeft mevrouw Price geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht op het laatste plaatje dat ze een plastic hesje aan had of zo...maar het zijn de pleisters. Zou ze er echt niet op gewezen zijn dat het nog ff niet verstandig is om zo in de zon bakken?
Woww, ze is dus totaal verbouwd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Pippi het volgende:
En zo zag Katie Price er uit in 1995:
[ afbeelding ]
Kieran Hayler is de vader van de jongste 2, en de scheiding is nog steeds niet rond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Woww, ze is dus totaal verbouwd.
Die gozer waar ze nu mee is, heeft ze toch al een tijdje? Dat is toch ook de vader van een of 2 van haar kinderen?
Dat is make up, contouring enzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet echt is bij Fred van Leer. Dat dat filmpje bewerkt is, ofzo.
https://www.instagram.com/p/B1uEfvCgiwi/
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een puinhoopquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:04 schreef IriYe het volgende:
[..]
Kieran Hayler is de vader van de jongste 2, en de scheiding is nog steeds niet rond.
Lees en huiver; https://www.thesun.co.uk/(...)-boyfriend-children/
Ze heeft precies Kylies lippen nu. Ook zo opgepompt fake.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:41 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Wat een verschrikkelijke liegenbeesten zijn dat.
Ziet er prima uit, goede uitstraling, wtf bezielde drquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef Pippi het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar hè!quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh my, hoe kan het dat zij nog (over)leeft? Ze ziet niks en kan niet eten.
Je krijgt totaal ruim 3 miljard na je scheiding en dan weet je alsnog bankroet te gaan?quote:Wildenstein is known for her extravagant lifestyle. She once calculated her yearly telephone bill at $60,000 and food and wine costs at $547,000.[12]
Wildenstein received $2.5 billion in her divorce settlement and $100 million each year for the following 13 years.[28] The judge stipulated that she could not use any alimony payments for further cosmetic surgery.[18]
Following her divorce, Wildenstein sold the marital home in New York to real estate developer Janna Bullock for $13 million.[29]
In 2018, she filed for bankruptcy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |