Nee, wat er gaat gebeuren is dat de verplichting om zomertijd te gebruiken afgeschaft wordt. Elk land kan dan zelf kiezen wat ze gaat doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, elk land moet kiezen tussen zomertijd en wintertijd.
En als dat teveel een lappendeken geeft wordt de boel uitgesteld tot het geen lappendeken meer is.
Staat dat in de sterren geschreven ofzo? Maargoed als er voor permanent zomertijd gekozen wordt zullen we naar de Engelse tijzone moeten, waardoor het alsnog redelijk uitpakt voor Nederland. Ik heb namelijk het vermoeden dat na 1 jaar permanente zomertijd het gros van Nederland hier wel klaar mee is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef grimselman het volgende:
Ons kabinet houdt zich op de vlakte en zal dat blijven doen tot Duitsland een keuze heeft gemaakt. Die gaat ons kabinet dan volgen.
En andersom net zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Staat dat in de sterren geschreven ofzo? Maargoed als er voor permanent zomertijd gekozen wordt zullen we naar de Engelse tijzone moeten, waardoor het alsnog redelijk uitpakt voor Nederland. Ik heb namelijk het vermoeden dat na 1 jaar permanente zomertijd het gros van Nederland hier wel klaar mee is.
Nee dat is mijn inschatting van het kabinet Rutte. Economie op nr 1 en de mens op nr 3quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Staat dat in de sterren geschreven ofzo? Maargoed als er voor permanent zomertijd gekozen wordt zullen we naar de Engelse tijzone moeten, waardoor het alsnog redelijk uitpakt voor Nederland. Ik heb namelijk het vermoeden dat na 1 jaar permanente zomertijd het gros van Nederland hier wel klaar mee is.
Waarom volgen we Duitsland ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef grimselman het volgende:
[..]
Nee, wat er gaat gebeuren is dat de verplichting om zomertijd te gebruiken afgeschaft wordt. Elk land kan dan zelf kiezen wat ze gaat doen.
Ons kabinet houdt zich op de vlakte en zal dat blijven doen tot Duitsland een keuze heeft gemaakt. Die gaat ons kabinet dan volgen.
Wat op 2 ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:42 schreef grimselman het volgende:
[..]
Nee dat is mijn inschatting van het kabinet Rutte. Economie op nr 1 en de mens op nr 3
Duitslandquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:43 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waarom volgen we Duitsland ?
Volgens mij koos Duitsland voor een zomertijd
En dus heb jij niet meer per se gelijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat dit gewoon oud vs jong is.
Jawel, jeugd heeft de toekomst.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dus heb jij niet meer per se gelijk?
Ik ben bang dat ze de wintertijd door onze strot heen rammen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:11 schreef Geytenbeekje het volgende:
Word hier nog een referendum over gehouden ?
Welnee, we gaan gewoon mee met Duitsland met de zomertijd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze de wintertijd door onze strot heen rammen.
Áls Duitsland voor de zomertijd kiest... maar die kans zit er wel inquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, we gaan gewoon mee met Duitsland met de zomertijd.
Als ik niet zo ongelofelijk kwaad op die verraders was nav iets anders, was ik nu heel blij met die moffen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Áls Duitsland voor de zomertijd kiest... maar die kans zit er wel in
Wel raar als de Belgen straks wél GMT aannemen. Dan is er een 2 uur tijdsverschil met de belgenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, we gaan gewoon mee met Duitsland met de zomertijd.
Ja, laten we daar het gemiddelde van nemen en beide de oude wintertijd nemen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel raar als de Belgen straks wél GMT aannemen. Dan is er een 2 uur tijdsverschil met de belgen
Stiekem ben ik wel #teamzomertijdquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, laten we daar het gemiddelde van nemen en beide de oude wintertijd nemen.
Dan lopen ze niet alleen figuurlijk achter.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel raar als de Belgen straks wél GMT aannemen. Dan is er een 2 uur tijdsverschil met de belgen
Het levert vooral onwenselijke situaties op. Woon je in België maar werk je in Nederland of net andersom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan lopen ze niet alleen figuurlijk achter.
Wintertijd is achterlijk in alles ten oosten van Denemarken, zomertijd wordt pas achterlijk vanaf Londen. Niet zo lastig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het levert vooral onwenselijke situaties op. Woon je in België maar werk je in Nederland of net andersom.
Het gaat zoveel problemen opleveren. Wat ik niet snap aan Europa is dat zij het terugschuiven naar de lidstaten zelf, als in ; zoek het zelf maar uit. Dit zijn toch juist de dingen waarvoor we Europa hebben?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb namelijk het vermoeden dat na 1 jaar permanente zomertijd het gros van Nederland hier wel klaar mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |