Wat een kolder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:50 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik vind het een bijzonder goed en knap statement. De reacties boven zeggen ook gewoon dat het nodig is on zulke statements te maken.
Succesvolle marketingstrategie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:50 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik vind het een bijzonder goed en knap statement. De reacties boven zeggen ook gewoon dat het nodig is on zulke statements te maken.
wat ik gisteren ergens opving (oke ja ik geef toe ik kijk rtl boulevard) is dat ze een beetje heeft laten groeien en dat er wat bijgeplakt is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Karina het volgende:
Dat haar ziet eruit alsof het erop gephotoshopped is.
Dit jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou nou, wat een taboe heeft ze daar doorbroken!
een soort van okselhaartoupetje...dat moet je toch niet willen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik gisteren ergens opving (oke ja ik geef toe ik kijk rtl boulevard) is dat ze een beetje heeft laten groeien en dat er wat bijgeplakt is.
Ze zit tegen verstandelijk beperkt aan qua intelligentie. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:55 schreef Eightyone het volgende:
Op de een of andere manier komt ze vaak een beetje wereldvreemd over, alsof ze pas net uit het ei komt.
Voorspelling: ze gaat zichzelf nog tegenkomen.
Wat is er goor aan okselhaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is toch wel het debielste statement dat je kunt maken. 'Okselhaar is normaal.' No shit, dat maakt het niet minder goor.
Ik heb Downies gezien die meer inhoud hadden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ze zit tegen verstandelijk beperkt aan qua intelligentie. Dan krijg je dat.
dikke blonde haren tussen damesbillen vind je dus niet goor?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat is er goor aan okselhaar?
Dikke zwarte haren tussen damesbillen, dat is wel goor.
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:22 schreef Japepk het volgende:
Zoals ze het zegt vind ik het een goed statement. Pubermeiden (pubers in het algemeen, jongens net zo goed) kunnen ontzettend onzeker zijn over vanalles en nog wat. Zeker in de insta-fitgirl wereld waarin zij opgroeien. Als een 'icoon' dan zoiets laat zien kan dat een goed signaal zijn naar die doelgroep. Natuurlijk moet je met okselhaar alsnog je persoonlijke hygiene waarborgen, maar dat doet niets af aan het feit dat je niet gek of raar bent als je (als meisje) okselhaar hebt.
Wel een icoon dat samen met haar toenmalige vriendje video's maakte waarop hij mensen belachelijk maakte met hun uiterlijk en een jongen met het syndroom van down vernederde. Tot zover de bijdrage van Famke-Louise om mensen minder onzeker te maken.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:22 schreef Japepk het volgende:
Zoals ze het zegt vind ik het een goed statement. Pubermeiden (pubers in het algemeen, jongens net zo goed) kunnen ontzettend onzeker zijn over vanalles en nog wat. Zeker in de insta-fitgirl wereld waarin zij opgroeien. Als een 'icoon' dan zoiets laat zien kan dat een goed signaal zijn naar die doelgroep. Natuurlijk moet je met okselhaar alsnog je persoonlijke hygiene waarborgen, maar dat doet niets af aan het feit dat je niet gek of raar bent als je (als meisje) okselhaar hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |