rtrtquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Beter neemt hij het permanent over.
Hij kwam niet aan het woord, maar volgens mij welquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Van Lent? Morgen even terugluisteren dan
Oh laat maar danquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kwam niet aan het woord, maar volgens mij wel
Terecht ook. Prachtig nummer!quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:44 schreef JayHovah het volgende:
Morgen Danny Vera Topsong. Hij heeft deze week al zoveel veren in z’n reet gestoken gekregen dat ie een maand niet meer kan zitten...
Zeker!quote:
Want ik ben een influencer, in het weekend een partydancerquote:Op maandag 1 april 2019 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las influencen en moest toen denken aan dat nummer van Rob Black...
Helemaal naar de getver in De Schoolquote:Op maandag 1 april 2019 13:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Want ik ben een influencer, in het weekend een partydancer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop