j mee eens eerste dag dat dts weg ging moest ik meer inhoudelijk posten. probeer ik dat willen ze me onderuit trappen.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd.
Meeste sc zijn vaste kliekjes, waar je maar moeilijk tussen komt.

Topic van homijn was een parodie met dezelfde elementen als het DTS topic. Dat had duidelijk geen SC voor ogen.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Topic van Homijn of sos hadden ze wel gwn open kunnen laten idd. DTS-SC. Vond het ook maar vreemd dat die gesloten werd.
Dts werd gesloten vanwege de ruzies en die kwamen door het spel.. dus als je het spelelement weghaalt zou je geen ruzies meer moeten hebben. Dts-sc had dus gwn open kunnen blijven.
Er was sprake van een meningsverschil met een (1!) persoon die je blijkbaar al langere tijd niet ligt. Dat staat compleet los van DTS.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
j mee eens eerste dag dat dts weg ging moest ik meer inhoudelijk posten. probeer ik dat willen ze me onderuit trappen.

ik wil gewoon kunnen posten wat ik wil zonder dat de elitaire mannetjes me gaan wikken en wegen en me achter me rug om mongool noemen omdat ik anders ben.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topic van homijn was een parodie met dezelfde elementen als het DTS topic. Dat had duidelijk geen SC voor ogen.
Dat van SOS was overduidelijk een trol topic
[..]
Er was sprake van een meningsverschil met een (1!) persoon die je blijkbaar al langere tijd niet ligt. Dat staat compleet los van DTS.
Er is zoals eerder gezegd geen "ze" en ook niet van onderuit trappen.

ONZ / /b/quote:Op maandag 15 juli 2019 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik wil gewoon kunnen posten wat ik wil zonder dat de elitaire mannetjes me gaan wikken en wegen en me achter me rug om mongool noemen omdat ik anders ben.
dat kon wel gewoon in dts jullie zagen het als alleen drama maar het was ook een plek waar users zo als ik en anderen gewoon willekeurig onze shit kwijt konden de een door zijn dagelijkse drama te posten de ander door random lyrics of liedjes gifjes te posten bijvoorbeeld.
slowchat is niks voor mij en voor sommige anderen ook niet nu moeten we daar maar posten tussen mannetjes als fokit die zich verheven voelen(hij is niet de enige is bijna iedereen die langer in een slowchat zit als anderen).
zou wel dat dts dicht is maar voor mij en sommige anderen is er nu geen veilige haven meer.

Er zijn een stuk of 7 slowchats nu.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dts is een spel. Anders zouden er drie sc-topics in onzin zijn. En dat mag waarschijnlijk ook niet.

Alleen in onzin?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 7 slowchats nu.
Helemaal mee eens. Ik heb ook niet zoveel met SC. Dts mag van mij ook terug.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik wil gewoon kunnen posten wat ik wil zonder dat de elitaire mannetjes me gaan wikken en wegen en me achter me rug om mongool noemen omdat ik anders ben.
dat kon wel gewoon in dts jullie zagen het als alleen drama maar het was ook een plek waar users zo als ik en anderen gewoon willekeurig onze shit kwijt konden de een door zijn dagelijkse drama te posten de ander door random lyrics of liedjes gifjes te posten bijvoorbeeld.
slowchat is niks voor mij en voor sommige anderen ook niet nu moeten we daar maar posten tussen mannetjes als fokit die zich verheven voelen(hij is niet de enige is bijna iedereen die langer in een slowchat zit als anderen).
zou wel dat dts dicht is maar voor mij en sommige anderen is er nu geen veilige haven meer.

Niemand moet ergens posten en voor random shit zou je ook net zo goed in Dagbagger terecht kunnen. Het heet niet voor niets bagger.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dit ook ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 7 slowchats nu.

Ja ik had er een keer 3en lijstje van gemaakt, ik weet uit mijn hoofd even die van haags de homo sc de koffie sc de gym onz sc.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen in onzin?
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb ook niet zoveel met SC. Dts mag van mij ook terug.

Lekker boeiend? Het is een spelletje en daar is een apart subforum voor.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:23 schreef Driepink het volgende:
Erg slim ook.. de best lopende reeks van Fok! gooien ze dicht

Dan zetten ze hem toch in dat forum? Nu jagen ze alleen maar gebruikers weg.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker boeiend? Het is een spelletje en daar is een apart subforum voor.

Snap ik wel met 100 actieve gebruikers op het forum.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:23 schreef Driepink het volgende:
Erg slim ook.. de best lopende reeks van Fok! gooien ze dicht

kan me niet voorstellen dat je alleen voor zo'n stom spelletje, want meer is het niet, op fok zitquote:Op maandag 15 juli 2019 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan zetten ze hem toch in dat forum? Nu jagen ze alleen maar gebruikers weg.

is je eigen beperkte inlevingsvermogen.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je alleen voor zo'n stom spelletje, want meer is het niet, op fok zit

Lolquote:Op maandag 15 juli 2019 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is je eigen beperkte inlevingsvermogen.

Je kan toch ook proberen iets nieuws te verzinnen wat het mooie van dts maar niet het negatieve heeft?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan zetten ze hem toch in dat forum? Nu jagen ze alleen maar gebruikers weg.

het liep jaren prima he.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan toch ook proberen iets nieuws te verzinnen wat het mooie van dts maar niet het negatieve heeft?

Ik gok dat daar de meningen over verschillenquote:
 maar de ONZ crew heeft dit besluit genomen en blijft bij het besluit, dan kan je treurig zijn over het verlies maar je kan je ook bezinnen op nieuwe dingen.
 maar de ONZ crew heeft dit besluit genomen en blijft bij het besluit, dan kan je treurig zijn over het verlies maar je kan je ook bezinnen op nieuwe dingen.

de huidige onzin crew waarvan er een al een halfjaar zich negatief uitlaat over dts want ze is van de onzin slowchat. En daar is het al maanden hip om neerbuigend te doen over dts want het is maar een stom spelletje en er posten alleen debielen.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik gok dat daar de meningen over verschillenmaar de ONZ crew heeft dit besluit genomen en blijft bij het besluit, dan kan je treurig zijn over het verlies maar je kan je ook bezinnen op nieuwe dingen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2019 08:58:10 ]

quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
Neemt niet weg dat het best lopende topic op Fok! nu gesloten wordt door falende moderatie en persoonlijke gevoelens.
Omdat de mods van ONZ het niet leuk vinden gaat het dicht, daar komt het nu op neer.pfff man hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |