quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat mag hoor vriendelijke vrind uit het verre zuiden

Volgens mij heb ik gereageerd, maar is ook wegquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb hier vanmiddag een vraag gesteld zie dat ik gequote ben maar kan mijn reactie en de quotes niet meer vinden.

ja dat zag ik in de quote melding,ik vroeg wanneer dts weer uit zijn zomerstop komt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gereageerd, maar is ook weg

Waarschijnlijk als murp terug is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja dat zag ik in de quote melding,ik vroeg wanneer dts weer uit zijn zomerstop komt.

die jan cees begon waarschijnlijk te trollen maar verwijder alleen die reactie dan.quote:

Die moet je sowieso verwijderen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die jan cees begon waarschijnlijk te trollen maar verwijder alleen die reactie dan.

Nog een week of tweequote:Op donderdag 25 juli 2019 02:32 schreef PartyHard het volgende:
Zomerstop blijft zomerstop. Dit is al meerdere keren herhaald, en erover doorgaan zou nou niet bepaald in het voordeel kunnen zijn; voorlopig wachten we gewoon af tot murp terug is. Discussie gesloten.

Niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 02:32 schreef PartyHard het volgende:
Zomerstop blijft zomerstop. Dit is al meerdere keren herhaald, en erover doorgaan zou nou niet bepaald in het voordeel kunnen zijn; voorlopig wachten we gewoon af tot murp terug is. Discussie gesloten.

begin hadden ze het over drie weken.quote:

Die zijn al ongeveer voorbij volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
begin hadden ze het over drie weken.

Zoveel extra vanuit dat 'spel' is er nou niet bijgekomen en hetgeen wat er bij komt voegt of niks toe of is alleen maar aan het zuigen. Nee gooi dat alsjeblieft maar weer openquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:12 schreef R-woud93 het volgende:
Van mij mag dat DTS gebeuren wel wegblijven, de SC is er drukker van geworden en een echte meerwaarde heeft DTS niet meer. Er komt toch weer gedonder zoals eigenlijk altijd.
Dit is mijn advies, de zaak is afgedaan.

Is op de elfde gesloten, dus met drie weken erbij zal het 1 augustus zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zijn al ongeveer voorbij volgens mij.

Wow oké dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel extra vanuit dat 'spel' is er nou niet bijgekomen en hetgeen wat er bij komt voegt of niks toe of is alleen maar aan het zuigen. Nee gooi dat alsjeblieft maar weer open

Ja als jij daar ook 1 van bent schaar ik jou er niet tussen, dat weet ik niet. Maar ik denk dat er geen namen genoemd hoeven te wordenquote:

Maar dan nog dev en hema bijvoorbeeld zijn geen zuigers hoor. (Wel op worsten)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als jij daar ook 1 van bent schaar ik jou er niet tussen, dat weet ik niet. Maar ik denk dat er geen namen genoemd hoeven te worden

Ja ik weet ook niet wie dat hele groepje is, maar het ging mij voornamelijk om Aloa en Mikey natuurlijk. Die zijn er dan ook het drukst mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan nog dev en hema bijvoorbeeld zijn geen zuigers hoor.

Ja nou ja sommige mensen hebben wat liefde nodig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wie dat hele groepje is, maar het ging mij voornamelijk om Aloa en Mikey natuurlijk. Die zijn er dan ook het drukst mee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |