Heb in het begin wel eens meegedaan, moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ofben een van de fanatiekste haxende FOK!kers
Ik doe sws al niet meer aan seks. Elk vorm van is welkom.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen nou werkelijk aan goedmaakseks doen.
Dacht dat dat @GGMM was?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.
is 2008 recent?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als je een recente vog hebt
Ik hoop ooit nog gewone seks te hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen nou werkelijk aan goedmaakseks doen.
sow koekoekquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee chevy was echt een beetje het gehandicapte broertje van de groep imo
Oei dan heb je nog maar 2 jaarquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog gewone seks te hebben
Straks ben ik 40 year old virgin zoals in die film
pew pew pewquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee chevy was echt een beetje het gehandicapte broertje van de groep imo
quote:
Gewoon hoertje pakken.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst juist extreem irritant, op een gegeven moment moest ik er ook om lachenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb in het begin wel eens meegedaan, moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.
Wat overigens nietszeggend was zodra ik eens een potje meedeed___
Jij lijkt mij een type wat graag ligt en lui seks heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Harde leven op het speciaal onderwijs he?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Myrr het volgende:
Wrm had en heeft iedereen lekkere docenten behalve ik echt fuck mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |