quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef Doublepain het volgende:
"it's bill Clinton , it says rape"
Hardop gelachen
@Dannyquote:Op maandag 4 maart 2019 22:23 schreef JanCees het volgende:
Beetje smileys spam klikken kan dus niet meer pff
Het is sowieso kut als je een smiley aan het eind wil invoegen en dan op verzenden wilt drukkenquote:
Met een test omgeving kon je dit soort dingen voorkomenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is sowieso kut als je een smiley aan het eind wil invoegen en dan op verzenden wilt drukken
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een test omgeving kon je dit soort dingen voorkomen
Bedoel maar he
Jezus, ook echt lelijk blauwquote:
Adblockerquote:Op maandag 4 maart 2019 22:59 schreef Doublepain het volgende:
Krijg gewoon 2 ads van 15 seconden voor elk filmpje op NOS.nl
Ik moet dit kut land verlaten
Saneren die handelquote:Op maandag 4 maart 2019 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mobiel he, maar nog steeds kut
Waarvoor betalen we belasting??? binnenkort maar hesje aandoen
Amateur gespot.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik start FM14 weer eens op, wil verder met VfL Osnabrück en zag dat ik al 3844 uur in dat spel heb gestoken
Wees er maar trots op, dikke trol dat je er looptquote:Op maandag 4 maart 2019 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik start FM14 weer eens op, wil verder met VfL Osnabrück en zag dat ik al 3844 uur in dat spel heb gestoken
Is hij allergisch voorquote:Op maandag 4 maart 2019 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, dikke trol dat je er loopt
Misschien eens buiten een rondje om gaan lopen ipv nep voetbalwedstrijden te spelen
Nou zeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, dikke trol dat je er loopt
Misschien eens buiten een rondje om gaan lopen ipv nep voetbalwedstrijden te spelen
Als hij zijn leven wil vullen met het spelen van FM14 heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Drizzt_ verdient wel een schop onder zijn hol, beste maxi-mus
Jij ook waardeloze modquote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Drizzt_ verdient wel een schop onder zijn hol, beste maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |