Dit boeit niemand.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seizoen 2028/29, mijn derde jaar bij Osnabrück, eerste jaar Bundesliga, en het gaat wel juistWon net met 2-1 van Schalkegenot:
[ afbeelding ]
Wat ontzettend knap van je zeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seizoen 2028/29, mijn derde jaar bij Osnabrück, eerste jaar Bundesliga, en het gaat wel juistWon net met 2-1 van Schalkegenot:
[ afbeelding ]
Wat een dom varken zeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat @:Onlogisch gisteren zei 'jij leidt balverlies'
Gelukkig zie ik hem net posten en herinner ik het me weer
Hij gaat wederom in de fout. (in het Ajax-topic)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat @:Onlogisch gisteren zei 'jij leidt balverlies'
Gelukkig zie ik hem net posten en herinner ik het me weer
Hallo maatquote:
Bijzonder pijnlijk ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat wederom in de fout. (in het Ajax-topic)
De strekking van zijn post was wel spot on.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat wederom in de fout. (in het Ajax-topic)
Niet echt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De strekking van zijn post was wel spot on.
Jouw mening. In het Ajax topic mag je niet kritisch op Ajax zijn.quote:
Kritisch zijn mag altijd. En ook daar mag op gereageerd worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw mening. In het Ajax topic mag je niet kritisch op Ajax zijn.
Je moet toch echt mee in de hosanna stemming.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kritisch zijn mag altijd. En ook daar mag op gereageerd worden.
Wat een onzin zeg, we zijn daar vaak zat kritisch.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw mening. In het Ajax topic mag je niet kritisch op Ajax zijn.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet toch echt mee in de hosanna stemming.
Wat verwacht je dan precies van zo'n filmpje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, we zijn daar vaak zat kritisch.
Maar gaan janken om een leuk filmpje van het social media kanaal omdat het "arrogant" is, dat is gewoon onzin.
Het is toch juist niet arrogant, anders maak je zo’n filmpje niet bij een 1/8e finale.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar gaan janken om een leuk filmpje van het social media kanaal omdat het "arrogant" is, dat is gewoon onzin.
Het is sowieso niet arrogant, wat spelers krijgen succeswensen van hun familie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch juist niet arrogant, anders maak je zo’n filmpje niet bij een 1/8e finale.
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch juist niet arrogant, anders maak je zo’n filmpje niet bij een 1/8e finale.
Mag zeker alleen achteraf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan precies van zo'n filmpje?
Leer lezen. Ik had het niet over het janken om dat filmpje, maar om de strekking van de post van onlogisch.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ook leren lezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik vind lange_lans een rare man af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |