quote:Op maandag 4 maart 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke buurt. Ik ben er aan het werk geweest.
Ja sukadelappen hebben ze er wel. Prima vlees. Sowieso is het vlees er beter dan bv AH. Alleen shoarma vlees vind ik lekker bij de appiequote:Op maandag 4 maart 2019 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tof, een heel andere blik op je stad!
Heb jij btw wel eens het stoofvlees van de Lidl geprobeerd? Is het lekker?
Heb wel gemerkt dat het varkensvlees daar soms zo'n apart smaakje heeft..beren.. Maar kan ook liggen aan het feit dat ik bijna nooit varkensvlees eet en dat meer opvalt. AH is niet al te best idd.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukadelappen lappen hebben ze er wel. Prima vlees. Sowieso is het vlees er beter dan bv AH. Alleen shoarma vlees vind ik lekker bij de appie
Oh dat weet ik niet, zijn dat van die glazen potten? Die zijn niet echt lekkerquote:Op maandag 4 maart 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb wel gemerkt dat het varkensvlees daar soms zo'n apart smaakje heeft..beren.. Maar kan ook liggen aan het feit dat ik bijna nooit varkensvlees eet en dat meer opvalt. AH is niet al te best idd.
Ik bedoelde eigenlijk de kant en klare stoof, Belgische week
Nee een alu bakje. Misschien maar proberen, lui en te laat voor stoof zelf maken.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, zijn dat van die glazen potten? Die zijn niet echt lekker
Ok... Ik moet mijn Lidl nog vinden hier (weet het adres wel). Ik kan niet zonder. Van de week maar weer een andere kant op wandelen. CUL / [Lidl] Deel 38 - Vier de herfst!quote:Op maandag 4 maart 2019 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee een alu bakje. Misschien maar proberen, lui en te laat voor stoof zelf maken.
Ik vind het jammer dat ik geen Lidl in de buurt heb.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok... Ik moet mijn Lidl nog vinden hier (weet het adres wel). Ik kan niet zonder. Van de week maar weer een andere kant op wandelen. CUL / [Lidl] Deel 38 - Vier de herfst!![]()
Ha een Lidl topic! Hij zit hier vlakbij en voor sommige dingen is handig. De groente en de broodjesquote:Op maandag 4 maart 2019 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok... Ik moet mijn Lidl nog vinden hier (weet het adres wel). Ik kan niet zonder. Van de week maar weer een andere kant op wandelen. CUL / [Lidl] Deel 38 - Vier de herfst!![]()
Of een fiets nemen, je zit volgens mij daar ook redelijk snel buiten de stadquote:Op maandag 4 maart 2019 16:58 schreef Soury het volgende:
Van de week maar weer een andere kant op wandelen
Ik moet even een fietspomp kopenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een fiets nemen, je zit volgens mij daar ook redelijk snel buiten de stad
Ik hoop dat ik ook snel weer kan fietsen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 17:12 schreef sig000 het volgende:
Szegediner Krautfleisch met Schupfnudeln vandaag.
Klopt een hele grote. En ik heb grote fietstassen.quote:
Klopt! Vind het varkensvlees ook berig af en toe. Is vies.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb wel gemerkt dat het varkensvlees daar soms zo'n apart smaakje heeft..beren.. Maar kan ook liggen aan het feit dat ik bijna nooit varkensvlees eet en dat meer opvalt. AH is niet al te best idd.
Ik bedoelde eigenlijk de kant en klare stoof, Belgische week
Ik heb vanmiddag een broodje braadworst gegeten.quote:
Kijk dan kunnen er veel boodschapjes mee... Heb je ook een berging voor de fiets ?quote:Op maandag 4 maart 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt een hele grote. En ik heb grote fietstassen.
Mijn recept geprobeerd?quote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet Schnurterswindl Steierfrunsteln.
Ja maar die staat op straat. Flinke berging hoor maar dan moet je door de entree met je fiets. Teveel gedoequote:Op maandag 4 maart 2019 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dan kunnen er veel boodschapjes mee... Heb je ook een berging voor de fiets ?
quote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet Schnurterswindl Steierfrunsteln.
OK ..quote:Op maandag 4 maart 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die staat op straat. Flinke berging hoor maar dan moet je door de entree met je fiets. Teveel gedoe
Uitgefreesde wat?quote:
Ha, ja! Ik koop het niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt! Vind het varkensvlees ook berig af en toe. Is vies.
Ja alles gaat met sleutels open. Er zit ook een aardige parkeergarage erbij. Even checken hoe en wat, maar ik ga redelijk goed zonder autoquote:
Wat is berigquote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt! Vind het varkensvlees ook berig af en toe. Is vies.
Een varken die wil paren is berig. Hoe dat smaakt zou ik niet weten.quote:
Vlees van een ouder, ongecasteers mannetjesvarken heeft soms een heel sterke smaak. Viezig. Kan het niet omschrijven.quote:
Als Ritch Bitch kun je natuurlijk wel een vette bak kopenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles gaat met sleutels open. Er zit ook een aardige parkeergarage erbij. Even checken hoe en wat, maar ik ga redelijk goed zonder auto
Zou het niet zo zijn dat vlees zo zou moeten smaken ipv waterige zooi. Net als spruiten en witlof waar al het bittere is weggepoetstquote:Op maandag 4 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een varken die wil paren is berig. Hoe dat smaakt zou ik niet weten.
Dank je, ik heb dit nummer lang niet meer gehoord.quote:
Daar heeft het dan weer niks mee te maken.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een varken die wil paren is berig. Hoe dat smaakt zou ik niet weten.
Nee, want maar een heel klein deel van de varkens heeft die smaak.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat vlees zo zou moeten smaken ipv waterige zooi. Net als spruiten en witlof waar al het bittere is weggepoetst
Ja maar dat is niet zo handig. Ik kijk rustig naar een andere koopwoning. En ik ben blij dat ik nog in Amsterdam ben eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Ritch Bitch kun je natuurlijk wel een vette bak kopen
Ik zeg ook maar wat ...quote:Op maandag 4 maart 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo handig. Ik kijk rustig naar een andere koopwoning. En ik ben blij dat ik nog in Amsterdam ben eerlijk gezegd.
ik denk eigenlijk dat jij in Amsterdam blijft om eerlijk te zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo handig. Ik kijk rustig naar een andere koopwoning. En ik ben blij dat ik nog in Amsterdam ben eerlijk gezegd.
quote:
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
Mannetjesvarkens (beren) krijgen als ze ouder worden een andere hormonenhuishouding. Ze maken de stoffen Androstenon, Skatol en Indol aan. Deze veroorzaken een sterke geur zodra het vlees van deze dieren (in de pan) wordt verhit, de berengeur.
Lang niet alle mannetjesvarkens ontwikkelen de geur, slechts 2 tot 10%. Aan het dier of het vlees is niets te zien. Pas bij de verhitting ontwikkelt de geur zich en is dan – voor de meeste mensen – direct nogal indringend en onaangenaam.
https://www.vlees.nl/themas/dierenwelzijn/berengeur/
Nee een speciale geurstof van de bever die gebruikt wordt voor parfum, volgens mij..quote:
''Chanel'' maar dan anders.........quote:Op maandag 4 maart 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een speciale geurstof van de bever die gebruikt wordt voor parfum, volgens mij..
Hebbend het over parfum trouwens.. nog zo iets onsmakelijks
Neem er nog eenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:47 schreef mario390 het volgende:
biermarke is jever dat heb ik verwisselt
moet je niet te vaak doen ... dat vergissenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:47 schreef mario390 het volgende:
biermarke is jever dat heb ik verwisselt
Toch kan ik mij er niet druk over maken. De roze kleur van roze en witte muisjes of van de koffiekoeken wordt gemaakt van geplette luizen.quote:
Ik moet zeggen dat het plan was weg te gaan. En elke keer als ik in de tram zat of rondliep kreeg ik een naar gevoel. Ik kon ook niet snel wat anders kopen en ik huur nu. En ik ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat jij in Amsterdam blijft om eerlijk te zijn
Ja zo zijn er van allerlei dingen die je liever niet weetquote:Op maandag 4 maart 2019 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch kan ik mij er niet druk over maken. De roze kleur van roze en witte muisjes of van de koffiekoeken wordt gemaakt van geplette luizen.
Héél goed over nadenken...quote:Op maandag 4 maart 2019 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het plan was weg te gaan. En elke keer als ik in de tram zat of rondliep kreeg ik een naar gevoel. Ik kon ook niet snel wat anders kopen en ik huur nu. En ik ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd.
Zeker van de grote stad naar het onbekende dorpse plattelandquote:Op maandag 4 maart 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Héél goed over nadenken...een huis is iets anders dan een bank zeg maar........
ja weet ik...quote:Op maandag 4 maart 2019 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch kan ik mij er niet druk over maken. De roze kleur van roze en witte muisjes of van de koffiekoeken wordt gemaakt van geplette luizen.
Ja ik wil uiteindelijk wel iets vrijstaand hebben (met tuin en kippen) Maar ik wil ook wat in de buurt blijven ivm mijn moeder die is 86. Het is gewoon goed zo. En de metro verbinding naar Noord is echt top en zit ik zo in Purmerendquote:Op maandag 4 maart 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Héél goed over nadenken...een huis is iets anders dan een bank zeg maar........
Is héél iets anders ja.....quote:Op maandag 4 maart 2019 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker van de grote stad naar het onbekende dorpse platteland
Beemster?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil uiteindelijk wel iets vrijstaand hebben (met tuin en kippen) Maar ik wil ook wat in de buurt blijven ivm mijn moeder die is 86. Het is gewoon goed zo. En de metro verbinding naar Noord is echt top en zit ik zo in Purmerend
Er zijn wel meer mensen die niet naar Israel willenquote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Portugal wil het songfestival niet winnen dit jaar. Dit is hun inzending:
Nee mijn moeder woont in Purmerend.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Beemster?
daar heeft mijn oudste zus gewoond.........
En er zijn gewoon veel landen die zo'n duur kitsch-spektakel niet willen of nauwelijks kunnen betalen.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die niet naar Israel willen
Weet ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja weet ik...vroeger vond ik ze lekker, nu niet meer... maar dat heeft niks met die
luizen te maken trouwens ,,, het is maar kleurstof van de luizen trouwens... er zitten
geen luizen in die koeken hoor
Sjezus zeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja weet ik..... maar in Beemster heb je ook mooie vrijstaande huizen,,, en het stadje Purmerendquote:
En die cake dan, hmm?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik.Ik moet die zoete zooi sowieso al lang niet meer.
Oh, ik vind de Beemster vreselijkquote:Op maandag 4 maart 2019 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik..... maar in Beemster heb je ook mooie vrijstaande huizen,,, en het stadje Purmerend
is vlakbij bedoel ik.....
oh... dan valt dat afquote:Op maandag 4 maart 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, ik vind de Beemster vreselijkEn best duur hoor
Songfestival is een freakshow. Misschien maar weer eens kijkenquote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt over een kwijtgeraakte mobiele telefoon te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb redelijk gehoord, maar ik kan er zelfs geen Portugees van maken
De start van het liedje is al dramatisch slecht en net als je denkt dat het niet erger kan, komt de 'zang'.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb redelijk gehoord, maar ik kan er zelfs geen Portugees van maken
Dat is wel een heftige tekstquote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het schijnt over een kwijtgeraakte mobiele telefoon te gaan.
Staat ‘m goed die plaaggeestwangetjesquote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfffffffffffffffquote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Telkens als ik denk het kan niet erger.quote:
Ik niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat we er deze zomer allemaal zo bij lopen.
Panterprintplaaggeestwangen 🥰quote:Op maandag 4 maart 2019 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat we er deze zomer allemaal zo bij lopen.
2 voor 4 euroquote:Op maandag 4 maart 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
Ik heb iig HEMA worst straks voor bij de andijvie stamppot.
Ik heb er ook twee. Eén in de vriezer. Inductie wat geweldig is dat.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:44 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bitch is één stap verwijderd from stealing my Willy
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
We gaan nog veel kookkunstjes van Soury zien
Vroegerquote:
En over bijna "naakte" kinderen werd niet moeilijk gedaan. Badedasquote:Op maandag 4 maart 2019 18:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vroegertoen tv nog niet kapotgeëmancipeerd was en er nog naakte FA hertjes en dikke doffe ouwe mannenbroeders op tv waren! vroeger!!!!!!
Van beverly hills 90210quote:Op maandag 4 maart 2019 18:56 schreef chufi het volgende:
Luke Perry is ook dood .. geen idee wie het is ... een of andere acteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |