Uitgefreesde wat?quote:
Ha, ja! Ik koop het niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt! Vind het varkensvlees ook berig af en toe. Is vies.
Ja alles gaat met sleutels open. Er zit ook een aardige parkeergarage erbij. Even checken hoe en wat, maar ik ga redelijk goed zonder autoquote:
Wat is berigquote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt! Vind het varkensvlees ook berig af en toe. Is vies.
Een varken die wil paren is berig. Hoe dat smaakt zou ik niet weten.quote:
Vlees van een ouder, ongecasteers mannetjesvarken heeft soms een heel sterke smaak. Viezig. Kan het niet omschrijven.quote:
Als Ritch Bitch kun je natuurlijk wel een vette bak kopenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles gaat met sleutels open. Er zit ook een aardige parkeergarage erbij. Even checken hoe en wat, maar ik ga redelijk goed zonder auto
Zou het niet zo zijn dat vlees zo zou moeten smaken ipv waterige zooi. Net als spruiten en witlof waar al het bittere is weggepoetstquote:Op maandag 4 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een varken die wil paren is berig. Hoe dat smaakt zou ik niet weten.
Dank je, ik heb dit nummer lang niet meer gehoord.quote:
Daar heeft het dan weer niks mee te maken.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een varken die wil paren is berig. Hoe dat smaakt zou ik niet weten.
Nee, want maar een heel klein deel van de varkens heeft die smaak.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat vlees zo zou moeten smaken ipv waterige zooi. Net als spruiten en witlof waar al het bittere is weggepoetst
Ja maar dat is niet zo handig. Ik kijk rustig naar een andere koopwoning. En ik ben blij dat ik nog in Amsterdam ben eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Ritch Bitch kun je natuurlijk wel een vette bak kopen
Ik zeg ook maar wat ...quote:Op maandag 4 maart 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo handig. Ik kijk rustig naar een andere koopwoning. En ik ben blij dat ik nog in Amsterdam ben eerlijk gezegd.
ik denk eigenlijk dat jij in Amsterdam blijft om eerlijk te zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo handig. Ik kijk rustig naar een andere koopwoning. En ik ben blij dat ik nog in Amsterdam ben eerlijk gezegd.
quote:
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:43 schreef Voxs het volgende:
Mannetjesvarkens (beren) krijgen als ze ouder worden een andere hormonenhuishouding. Ze maken de stoffen Androstenon, Skatol en Indol aan. Deze veroorzaken een sterke geur zodra het vlees van deze dieren (in de pan) wordt verhit, de berengeur.
Lang niet alle mannetjesvarkens ontwikkelen de geur, slechts 2 tot 10%. Aan het dier of het vlees is niets te zien. Pas bij de verhitting ontwikkelt de geur zich en is dan – voor de meeste mensen – direct nogal indringend en onaangenaam.
https://www.vlees.nl/themas/dierenwelzijn/berengeur/
Nee een speciale geurstof van de bever die gebruikt wordt voor parfum, volgens mij..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |