En zo is dat!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef ndid het volgende:
Volgens Hiske is er maar 1 uitslag mogelijk: volgende week maandag staat Tim;s kist bij de poort.
Ik denk dat hij dat ook nooit verwacht van Jensquote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde en zag Jessie gisteren tegen Merel zeggen (met een hele verbeten gezicht, die ik nog niet zo erg gezien heb, dat als Jens op hem stemt, en hij blijft, hij hem zo gaat aanpakken. Nijd spoot net niet uit zijn mond en ogen.
Maar wie? That's the question.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:45 schreef Toweler het volgende:
Lotus en Mike gaan tenminste vrijwillig de poort uit kunnen er veel een voorbeeld aan nemen
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef espri het volgende:
His wacht gewoon dat er iemand voor haar is en dan roept ze, draai jij ff eentje voor me? Dat is Hiske namelijk.
Ja, die mag van mij ook. Die voegt echt helemaal niets toequote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze mogen Gerrit eruit trappen. Wat een gedrocht is het geworden.
Misschien weer gezeur over zijn Teddy, maar aan de andere kant zag ik pas een pic van een duimende Merel met een beertje en dat is dan 'normaal'?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is zeker een raadsel. Heb zitten bedenken dat het toch iets moet zijn wat Jens diep gekwetst heeft. Jessie kan dat wel. Kijk dat drinken. okay, maar er moet meer zijn wat persoonlijk voor Jens is. Jens is ook geen heilige, dus volgens mij ook niet snel van zijn stuk.
his wil ook mee toch ?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die mag van mij ook. Die voegt echt helemaal niets toe
Er zijn twee spinningsfietsen binnen gekomen zodat Adje kantrainen
Hij gaat toch lopend de Alpe de Huez op?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat weetik niet, maar zij is toch niet uitgenodigd?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:38 schreef Ranah het volgende:
1 fandie krijgt een videoboodschap, mensen allemaal aanmelden als fan en vraag om een persoonlijk welkom
ze zat er bovenop las ikquote:Op maandag 4 maart 2019 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat weetik niet, maar zij is toch niet uitgenodigd?
Als hij het niet trekt misschien welquote:Op maandag 4 maart 2019 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat toch lopend de Alpe de Huez op?
En ondertussen rookt ze met iedereen mee en houdt ze 10¤ In de pocketquote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef espri het volgende:
His wacht gewoon dat er iemand voor haar is en dan roept ze, draai jij ff eentje voor me? Dat is Hiske namelijk.
Vergissen is menselijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, want hij was daar al eerder mee begonnen om in the good grace van Jessie te geraken en zich een plek te verschaffen en ook omdat hij voelde dat hij tegenover Tim kwam te staan.
Dit achterlijke gedoe van hem had ik niet overleefd, als hij dat altijd al had. Had het dan nooit voor hem opgenomen. Helaas, en tot mijn spijt, heb ik dat gedaan omdat ik dacht dat hij karakter had.
Dacht dat het de bedoeling was dat hij ging lopen omdat het tegenwoordig wat breder is getrokken dan alleen fietsen dat evenement.quote:
Dat zei hij toen ook. .. ik denk niet dat Jens op mij gaat..... en toen kwam dat van .... 'als hij op mij stemt, dan ...... etc etc...... Die verbetenheid gaf ook aan dat hij het ultieme verraad zou vinden. Eigenlijk vergeet hij te bedenken dat niet iedereen bang van hem is, want dat denkt hij.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook nooit verwacht van Jens
Ik hoop echt dat Jens zijn stem op hem zet
Ziet eruit als een hometrainerquote:Op maandag 4 maart 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn geen spinningsfietsen maar home trainers, ze komen van de kringloop
[ afbeelding ]
Zou een stunt zijn maar ik denk dat Adje het wel red. Als hij zich ergens voor inzet komt het vast goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |