Volgens mij bedoelde de fysio ook dry-needling. Volgens mij wordt zo'n injectie alleen door een arts gegeven.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou ik heb liever dry-needling dan een goudspuit. Maar Erik is een watje ja.
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2019 12:26 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde de fysio ook dry-needling. Volgens mij wordt zo'n injectie alleen door een arts gegeven.
Nou, ik hoorde en zag Jessie gisteren tegen Merel zeggen (met een hele verbeten gezicht, die ik nog niet zo erg gezien heb, dat als Jens op hem stemt, en hij blijft, hij hem zo gaat aanpakken. Nijd spoot net niet uit zijn mond en ogen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Jens en ik gaan na stemmingen sowieso los zegt Tim
quote:
O, dat is helemaal niet pijnlijk hoor. Heb ik een tijdje gehad maar voor mij geen succes. Die injectie wordt inderdaad alleen door een arts gegeven.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:26 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde de fysio ook dry-needling. Volgens mij wordt zo'n injectie alleen door een arts gegeven.
Geen als eriks lichaam blijft protesteren en hij haald er de arts bij, kan hij zonder pardon om medische redenen vertrekken, borg ook veiligquote:Op maandag 4 maart 2019 12:29 schreef ndid het volgende:
Franny: maar jij denkt dat Erik niet naar huis gaat
Brandon: nee, die bank is te spectaculair
Franny: dan is het toch zonde als ik hem 2 geef, misschien 1tje doen?
Wat hebben die toch opeens tegen elkaar. Is ook een raadsel hè?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde en zag Jessie gisteren tegen Merel zeggen (met een hele verbeten gezicht, die ik nog niet zo erg gezien heb, dat als Jens op hem stemt, en hij blijft, hij hem zo gaat aanpakken. Nijd spoot net niet uit zijn mond en ogen.
Prima hoor, je bent een schatje.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik opende voor jou @:Chea. TT goed zo?
Ze mogen Gerrit eruit trappen. Wat een gedrocht is het geworden.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit heeft het er maar druk mee, wachten in de rookrij, achter Jessie aanhuppelen, stemmen ronselen.
[ afbeelding ]
Net geweest.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geen als eriks lichaam blijft protesteren en hij haald er de arts bij, kan hij zonder pardon om medische redenen vertrekken, borg ook veilig
Zelfs voor onderzetter is hij ongeschikt.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze mogen Gerrit eruit trappen. Wat een gedrocht is het geworden.
Dry needle idd, ik zeg altijd maar zo accepteer je de oplossingen niet die men aandraagt dan is de pijn niet erg genoeg, anders doe je alles om er van af te komen....quote:Op maandag 4 maart 2019 12:26 schreef ndid het volgende:
[..]
Ach hij doet zich in elk geval niet anders voor voor de stemming.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:33 schreef spapaars het volgende:
Grootste nietsnut is Gerrit.
Weg met hem
[ afbeelding ]
Dat is zeker een raadsel. Heb zitten bedenken dat het toch iets moet zijn wat Jens diep gekwetst heeft. Jessie kan dat wel. Kijk dat drinken. okay, maar er moet meer zijn wat persoonlijk voor Jens is. Jens is ook geen heilige, dus volgens mij ook niet snel van zijn stuk.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat hebben die toch opeens tegen elkaar. Is ook een raadsel hè?
Gaat nergens heen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:33 schreef spapaars het volgende:
Grootste nietsnut is Gerrit.
Weg met hem
[ afbeelding ]
Dus dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dry needle idd, ik zeg altijd maar zo accepteer je de oplossingen niet die men aandraagt dan is de pijn niet erg genoeg, anders doe je alles om er van af te komen....
Hij probeert met manipuleren en roddelpraat de andere te overtuigen om op iemand te stemmen, maar niet op hem.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ach hij doet zich in elk geval niet anders voor voor de stemming.
Ik bedoel qua werken en manipuleren en roddelen doen ze allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij probeert met manipuleren en roddelpraat de andere te overtuigen om op iemand te stemmen, maar niet op hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |