Klopt en hij heeft genoeg vaseline klaar liggen om te switchen naar een ander indien dat hem beter uitkomt. Denk alleen dat relatie Gerrit /Tim niet meer goed komt maar in Utopia kan allesquote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Ger, die zit er ook tot over zijn ellebogen in bij Jessie hoor.
Vreemd, ik hoorde Merel net zeggen dat ze deze misschien ná de stemmingen wel kwijt gaan raken (zoiets).quote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is gisteren een hele partij aan de poort gezet...
Zeker, wordt er een beetje bang van.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat Jens ook stemt, hij speelt zijn rol erg goed.
Glad jongetje hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat Jens ook stemt, hij speelt zijn rol erg goed.
Het is ook onhandig.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd vaak wel. Ik ben altijd weer blij als die stemmingen voor bij zijn
Het zal al een boel schelen, als ze niet over de stemmingen zouden mogen praten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd vaak wel. Ik ben altijd weer blij als die stemmingen voor bij zijn
Het lijkt er soms wel op dat ze gestuurd worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onhandig.
Vooraf moeten ze bij de productie hun stemkeuze bekendmaken, zodat ze niet kunnen veranderen tijdens het nomineren.
En het zou mij niet verbazen als ze dan te horen krijgen dat ze maar iemand anders moeten noemen.
Chris ook niet. Eric wil naar huis rn dat heeft ze (volgens mij) niet door.quote:
Tuurlijk niet, haar atelier is nog steeds niet klaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef espri het volgende:
Chris wil niet dat Erik op haar of Hiske stemt... dat wil ze echt niet
Dat weten ze wel, maar ze willen Tim naar huisquote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Chris ook niet. Eric wil naar huis rn dat heeft ze (volgens mij) niet door.
Ik denk ook de de febo de controle wil hebben, maar het zou toch wel helemaal spannend kunnen worden, als ze gewoon mogen veranderen op het moment supreme.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onhandig.
Vooraf moeten ze bij de productie hun stemkeuze bekendmaken, zodat ze niet kunnen veranderen tijdens het nomineren.
En het zou mij niet verbazen als ze dan te horen krijgen dat ze maar iemand anders moeten noemen.
Zeker nu Hiske op hem in praat.quote:
Vertrouw hem niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zo glad dat hij bij mij geen credits meer heeft
Hij geeft een videoboodschap weg aan iemand die een pollie van hem bestelde toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er is duidelijk een charme offensief voor Tim aan de gang. Doet de febo goed, van alle mensen krijgt hijeen video bodschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |