Klopt en hij heeft genoeg vaseline klaar liggen om te switchen naar een ander indien dat hem beter uitkomt. Denk alleen dat relatie Gerrit /Tim niet meer goed komt maar in Utopia kan allesquote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Ger, die zit er ook tot over zijn ellebogen in bij Jessie hoor.
Vreemd, ik hoorde Merel net zeggen dat ze deze misschien ná de stemmingen wel kwijt gaan raken (zoiets).quote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is gisteren een hele partij aan de poort gezet...
Zeker, wordt er een beetje bang van.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat Jens ook stemt, hij speelt zijn rol erg goed.
Glad jongetje hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat Jens ook stemt, hij speelt zijn rol erg goed.
Het is ook onhandig.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd vaak wel. Ik ben altijd weer blij als die stemmingen voor bij zijn
Het zal al een boel schelen, als ze niet over de stemmingen zouden mogen praten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd vaak wel. Ik ben altijd weer blij als die stemmingen voor bij zijn
Het lijkt er soms wel op dat ze gestuurd worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onhandig.
Vooraf moeten ze bij de productie hun stemkeuze bekendmaken, zodat ze niet kunnen veranderen tijdens het nomineren.
En het zou mij niet verbazen als ze dan te horen krijgen dat ze maar iemand anders moeten noemen.
Chris ook niet. Eric wil naar huis rn dat heeft ze (volgens mij) niet door.quote:
Tuurlijk niet, haar atelier is nog steeds niet klaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef espri het volgende:
Chris wil niet dat Erik op haar of Hiske stemt... dat wil ze echt niet
Dat weten ze wel, maar ze willen Tim naar huisquote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Chris ook niet. Eric wil naar huis rn dat heeft ze (volgens mij) niet door.
Ik denk ook de de febo de controle wil hebben, maar het zou toch wel helemaal spannend kunnen worden, als ze gewoon mogen veranderen op het moment supreme.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onhandig.
Vooraf moeten ze bij de productie hun stemkeuze bekendmaken, zodat ze niet kunnen veranderen tijdens het nomineren.
En het zou mij niet verbazen als ze dan te horen krijgen dat ze maar iemand anders moeten noemen.
Zeker nu Hiske op hem in praat.quote:
Vertrouw hem niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zo glad dat hij bij mij geen credits meer heeft
Hij geeft een videoboodschap weg aan iemand die een pollie van hem bestelde toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er is duidelijk een charme offensief voor Tim aan de gang. Doet de febo goed, van alle mensen krijgt hijeen video bodschap
Heeft ze niet lang op die hometrainer gezeten of wel? Ze kan het wel gebruiken!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef Jemoederniet het volgende:
En maar achter Jessie aanhobbelen.
[ afbeelding ]
Eric moet haar atelier afbouwenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die 'kinderen' zijn volwassen hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga nergens heen, dit is mijn plekkie hier, zegt de moeder van twee kinderen.
Tim had tegen Erik gezegd dat als Chris en His naast hem op de bank komen hij meer kans maakt om te gaan.
Je trapt er niet in he, zegt Chris,
Deelnemers van de Duitse Utopia hebben verteld dat het zo gegaan is met nomineren.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er soms wel op dat ze gestuurd worden.
Vaker hoorde je iemand zeggen: ik wilde op een ander stemmen. In Uto1 al.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er soms wel op dat ze gestuurd worden.
Dus moet je zorgen dat je als laatste in zijn oor zit.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Erik kan gelijk niet meer helder nadenken als er iemand hem probeert te manipuleren.
Dus datquote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske liegt nu, want als Tim op de bank zit, dan is de kans in dat geval groot dat Tim gaat.
Het maakt dus weldegelijk uit wie er verder op de bank zit, als er iemand weg wil.
Dat dus.:Ligt er ook maar net aan wie er op dat moment graag weg wil.Ik heb het vermoeden dat het Erik zijn tijd nu is.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onhandig.
Die man wordt helemaal gek van die lui daar.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is helemaal niet met het spel bezig dus iedereen kan hem zó weer omlullen.
En hij zegt er achteraan...maar het heeft geen zin.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vaker hoorde je iemand zeggen: ik wilde op een ander stemmen. In Uto1 al.
Dat doet Hiske al vanaf dag 1, zelf niks geven maar wél van een ander willen hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
His wil niet zeggen op wie ze stemt ze draait er altijd om heen
Maar ze wil wel weten op wie andere stemmen
Moet hij dan ook niet zeggen, want dan denken ze .. okay...quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef Dotteke het volgende:
Erik weet zeker wat ik wil, als het niet lukt op de bank dan ga ik op een andere manier, zegt Erik
Hij valt wel in de schuim doelgroep van Utopia...het is de vleesgeworden persoonlijkheid van het schuim.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Erik is te simpel om te snappen hoe er gestemd moet worden.
Soms denk ik dat zijn geestelijke aftakeling al is begonnenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is helemaal niet met het spel bezig dus iedereen kan hem zó weer omlullen.
Ja, klopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vaker hoorde je iemand zeggen: ik wilde op een ander stemmen. In Uto1 al.
Ze traint al genoeg zei ze tegen Adriaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:03 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Heeft ze niet lang op die hometrainer gezeten of wel? Ze kan het wel gebruiken!
Dat ziet Eric ook wel, hoop ikquote:Op maandag 4 maart 2019 13:08 schreef Dotteke het volgende:
O, wat zijn die His en Chris bang om stemmen te krijgen, ze zeggen dat Tim hem manipuleert, maar wat doen ze zelf
Schrale troost, Gerrit en nog een paar (His en Chris) krijgen de kous op hun kop.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:06 schreef spapaars het volgende:
Erik krijgt dus z'n petertje.
Hebben we weer voor de kat z'n voorbips gestemd.
No shit Sherlock.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Jullie willen allemaal dat Tim weggaat zegt Erik
Dat is ook zo, maar dat zeggen ze niet. Ze hebben letterlijk gezegd dat het niet de bedoeling is dat iemand weggestemd wil worden. Dan moet hij zelf gaan. Zo verbeten zijn ze om Tim eruit te krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Jullie willen allemaal dat Tim weggaat zegt Erik
Zijn ook niet bepaald de meest slimmen daar.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voorbibs, prachtig woord.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:06 schreef spapaars het volgende:
Erik krijgt dus z'n petertje.
Hebben we weer voor de kat z'n voorbips gestemd.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat 18 jaar ofzo?Zit al jaren niet meer in de kids en alles is veranderd.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Soms denk ik dat zijn geestelijke aftakeling al is begonnen
En gezondheids testquote:Op maandag 4 maart 2019 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af of Erik wel een IQ test tijdens de casting heeft moeten doen...
Als je geen puber meer bent, maar een jong volwassene.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat 18 jaar ofzo?Zit al jaren niet meer in de kids en alles is veranderd.
Dat is ook de tactiek van Hiske.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Op zich is Chris wel dom bezig, als Hiske 3 stemmen minder heeft dan is Chris de lul
Dan wordt dus een Petertje genoemd.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik weet uit eerste bron ook dat Utopianen die naar huis willen ze de FEBO kunnen overhalen om mensen op hem/haar te laten stemmen en naar huis te sturen
Heb het van een ex Utopiaan, die het ook heeft gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij ook af. Als je al bedenkt dat John ook afgetakeld naar huis gegaan is.quote:
Ach, wie dan? Het is het syndroom van 'ik ben dom' omdat anderen lijken iets meer te kunnen of te weten, maar ook geen donder voorstellen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Erik geeft het toe: er zitten hier mensen die meer slimmer zijn dan ik.
Maar TimTim heeft ook zijn sympathieke kanten hoor, zegt Hiske.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dat zeggen ze niet. Ze hebben letterlijk gezegd dat het niet de bedoeling is dat iemand weggestemd wil worden. Dan moet hij zelf gaan. Zo verbeten zijn ze om Tim eruit te krijgen.
Als aspirant bouwert moest hij 2 spijkers in een plank rammen...geslaagdquote:Op maandag 4 maart 2019 13:12 schreef freaky40 het volgende:
De feeks! Als hij maar naar huis gaat, vergeet ze erachter te zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar TimTim heeft ook zijn sympathieke kanten hoor, zegt Hiske.
Kom op Mike, bel de politie voor je maatjequote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Erik weer bedelen om stemmen....pff. Ga. Toch. Weg. Gast! Nuuuuu!
Hij geeft zélf toe wat simpel te zijn en dat de anderen te slim voor hem zijn. Eerlijk toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:12 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had eerder met zijn gebedel moeten beginnen, nu weten ze al wat ze gaan stemmen ook al doen ze alsof ze nog twijfelen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Erik weer bedelen om stemmen....pff. Ga. Toch. Weg. Gast! Nuuuuu!
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kom op Mike, bel de politie voor je maatje
Ja, hij verdient eerder een politiebezoek. Hij trekt het echt niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kom op Mike, bel de politie voor je maatje
Ik vind dat een afwijking.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een smerige gewoonte om puisten bij anderen uit te knijpen, wedden dat Shelly zo zonder handen wassen achter de comp duikt
Hoop wel dat Hiske of Chris op de bank komen en niet Jessie en Tim en Eric, daar ziet het nu wel naar uitquote:Op maandag 4 maart 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Toontje waarmee Hiske met Erik net sprak........Zo zou ze nooit met een Jessie praten......Dat overheersende.....Wat een vreselijk mens is dat zeg....
Erik wil volgens mij echt naar huis.....Dan heeft Lotus meer ballen dan die ouwe klaagzeur(Erik).....Als je weg wilt, dan ga je toch lekker...Die is gewoon uit op een Petertje en wij zitten nog 2 maanden met die idioot(Tim) opgescheept....
Met een petertje verlies je niet je borg.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Toontje waarmee Hiske met Erik net sprak........Zo zou ze nooit met een Jessie praten......Dat overheersende.....Wat een vreselijk mens is dat zeg....
Erik wil volgens mij echt naar huis.....Dan heeft Lotus meer ballen dan die ouwe klaagzeur(Erik).....Als je weg wilt, dan ga je toch lekker...Die is gewoon uit op een Petertje en wij zitten nog 2 maanden met die idioot(Tim) opgescheept....
Ik hoop ook Hiske, Christel en Timquote:Op maandag 4 maart 2019 13:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hoop wel dat Hiske of Chris op de bank komen en niet Jessie en Tim en Eric, daar ziet het nu wel naar uit
En anderen maar denken dat het toetsenbord plakt van Merel's limonadequote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Een smerige gewoonte om puisten bij anderen uit te knijpen, wedden dat Shelly zo zonder handen wassen achter de comp duikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |