Nee, want hij was daar al eerder mee begonnen om in the good grace van Jessie te geraken en zich een plek te verschaffen en ook omdat hij voelde dat hij tegenover Tim kwam te staan.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ach hij doet zich in elk geval niet anders voor voor de stemming.
Je bent dol op Gerrit?quote:
Hij heeft het wel tot een cult verheven hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:37 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik bedoel qua werken en manipuleren en roddelen doen ze allemaal.
Ik laat die kop aan mij voorbij gaan. (beker)quote:Op maandag 4 maart 2019 12:38 schreef Ranah het volgende:
1 fandie krijgt een videoboodschap, mensen allemaal aanmelden als fan en vraag om een persoonlijk welkom
Mylene is er ook bij betrokken.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is zeker een raadsel. Heb zitten bedenken dat het toch iets moet zijn wat Jens diep gekwetst heeft. Jessie kan dat wel. Kijk dat drinken. okay, maar er moet meer zijn wat persoonlijk voor Jens is. Jens is ook geen heilige, dus volgens mij ook niet snel van zijn stuk.
Ze weet wel heel goed wie er op de bank komenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Shelley is best wel naief; die laat zich zo gemakkelijk uithoren.
Klopt. Meestal zijn er meerdere mensen betrokken bij opstootjes als het zo'n grote groep betreft.quote:
Hiske bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze weet wel heel goed wie er op de bank komen
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:45 schreef ndid het volgende:
Hiske: de vorige stemming had ik het lastiger dan nu.
Lekker laten staan.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
his staat in de rij maar heeft helemaal geen shag![]()
en nu ?
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:45 schreef Toweler het volgende:
Lotus en Mike gaan tenminste vrijwillig de poort uit kunnen er veel een voorbeeld aan nemen
Heb er ook een hekel aan als mensen overal maar nee op zeggen. Dan ook niet zeuren denk ik dan.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dry needle idd, ik zeg altijd maar zo accepteer je de oplossingen niet die men aandraagt dan is de pijn niet erg genoeg, anders doe je alles om er van af te komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |