Daar weet Wim Lex vast alles vanquote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
En daarna lekker door je maagbandje vreten.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Daar weet Wim Lex vast alles van
[ afbeelding ]
Oke 40.quote:Om voor een maagverkleining in aanmerking te komen moet je voldoen aan een aantal voorwaarden. Zo moet je een BMI van minimaal 40 hebben, of boven de 35 in combinatie met (een) ziekte(n) die gerelateerd is aan je obesitas. Denk hierbij aan suikerziekte, hoge bloeddruk, slaapapneu of ernstige gewrichtsklachten. Verder gelden de volgende voorwaarden:
Je hebt al minstens vijf jaar ernstig overgewicht.
Je bent tussen de 18 en 65 jaar oud.
Je hebt zelf eerst andere methodes geprobeerd om gewicht te verliezen. Hiervoor heb je in de afgelopen vijf jaar minimaal zes maanden professionele hulp gekregen.
Je bent goed gemotiveerd om je eet- en leefgedrag te veranderen.
Lolquote:Op maandag 4 maart 2019 11:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
ik denk bij een bmi van 32/33 een maagbandje ?
Ik heb overgewichtquote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zit wel aan de hoge kant van normaal gewicht
haha vetzak.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb overgewicht![]()
U heeft overgewicht, we adviseren u
contact op te nemen met uw huisarts voor professionele hulp om gewicht te verliezen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan therapie tot gedragsverandering.
elke dag 10 krokettenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
138 kilo voor mijn lengte; dan moet ik er nog 50 bij zien te krijgen.
Nee hoor, want je lengte verandert dan ookquote:Op maandag 4 maart 2019 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog behoorlijk dooreten om mijn BMI richting de 40 te krijgen. Of mijn benen laten amputeren; dat tikt ook wel aan bij het meten van BMI.
Ben je dan fatty of pseudofatty?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb overgewicht![]()
U heeft overgewicht, we adviseren u
contact op te nemen met uw huisarts voor professionele hulp om gewicht te verliezen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan therapie tot gedragsverandering.
Een BMI van 40... Wel gewicht is dat wel nietquote:
noshitsherlock.gifquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
Je kan volgens BMI ook overgewicht hebben doordat je gespierd bent, dus ik zou me er niet heel zwaar (huehuehue) aan tillen.
Nee je moest duurzaamheidstips gevenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Hield je gemeente een prijsvraag ?
Ja, scheelt dat de gemiddelde mens echt bodybuilder isquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
Je kan volgens BMI ook overgewicht hebben doordat je gespierd bent, dus ik zou me er niet heel zwaar (huehuehue) aan tillen.
Shhhhquote:Op maandag 4 maart 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat de gemiddelde mens echt bodybuilder is.
Zeker. Heel blij mee. Al mijn doelen gehaald.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Shhhh"ik ben niet te dik, ik heb veel spieren"
Nu krijg je tenminste wel de diëtist vergoedquote:Op maandag 4 maart 2019 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tik net de 25 aan. 2 kilo minder en er was niets aan het handje als je op BMI af moet gaan.
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ondergrens van gezond gewicht is 61,5kg. Das wel erg weinig
Nee niet echt. Maar ik betaal wel weinig voor gas en elektra.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Is jouw huis ook een voorbeeld voor mensen die graag wat willen doen aan een duurzaam leven ?
Wel mooi, uitzonderingen op natuurkundige wetten die vanuit niets materie creeren.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
-mijn moeder
En ook "ik kan niet afvallen"
Echt he, en nu ze niet meer snoept vliegen de kilo's er af en snapt ze niet dat het zo makkelijk gaatquote:Op maandag 4 maart 2019 11:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel mooi, uitzonderingen op natuurkundige wetten die vanuit niets materie creeren.
Meteen maar een afspraak makenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Nu krijg je tenminste wel de diëtist vergoed
Haha ja voeding scheelt denk ik meer dan sportenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Echt he, en nu ze niet meer snoept vliegen de kilo's er af en snapt ze niet dat het zo makkelijk gaat
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Daar weet Wim Lex vast alles van
[ afbeelding ]
Oeh, oeh, testjes. Link?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen maar een afspraak maken![]()
Uw gewicht mag maximaal 85.56 kilogram bedragen.
Uit de test blijkt verder dat uw ideale gewicht 73.58 kilogram is. Uw minimaal gezond gewicht is 63.32 kilogram.
63dan blijft er niets meer van me over.
Geefquote:
Sowieso is het goed om te sporten, nu ik sport zal ik misschien hopelijk ook wel wat aankomenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Haha ja voeding scheelt denk ik meer dan sporten
Alhoewel de combi denk ik beter is.
Gefeliciteerd! Uit de BMI berekening blijkt dat u een normaal - gezond gewicht hebt.quote:
Dr. who?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Allures het volgende:
Uw BMI is 99.9
Gefeliciteerd! U bent een medisch wonder. U had al dood moeten zijn. Bel snel dr. Now
Misschien eens doen, want ik krimp alquote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Af en toe aan de deurpost gaan hangen, scheelt zo een cm.
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Allures het volgende:
Uw BMI is 99.9
Gefeliciteerd! U bent een medisch wonder. U had al dood moeten zijn. Bel snel dr. Now
Nog 5 volgens Dino.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn ideale gewicht is 55 kilo. Nog 10 te gaan dus.
55? Dat is net zo veel als een krat bier ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
Je bent even lang als ik lolquote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Body Mass Index is 25.25
Uit de BMI berekening blijkt dat u overgewicht hebt. Het is belangrijk om af te vallen en zo het risico op ziektes te verlagen. Uw gewicht mag maximaal 79.21 kilogram bedragen.
Uit de test blijkt verder dat uw ideale gewicht 68.12 kilogram is. Uw minimaal gezond gewicht is 58.62 kilogram.
Je was niet okay.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Body Mass Index is 25.25
Uit de BMI berekening blijkt dat u overgewicht hebt. Het is belangrijk om af te vallen en zo het risico op ziektes te verlagen. Uw gewicht mag maximaal 79.21 kilogram bedragen.
Uit de test blijkt verder dat uw ideale gewicht 68.12 kilogram is. Uw minimaal gezond gewicht is 58.62 kilogram.
Ben je ook 1.60 ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Body Mass Index is 25.25
Scheelt dat ik maar 0,79kg hoef af te vallen om weer in de perfecte range te vallen.quote:
Een sixpackje minder dusquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Scheelt dat ik maar 0,79kg hoef af te vallen om weer in de perfecte range te vallen.
Tering, 55. Dat weeg ik al niet meer sinds m'n 24e.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
Vanavond een komkommer pakken ipv een zak chipsquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Scheelt dat ik maar 0,79kg hoef af te vallen om weer in de perfecte range te vallen.
Even keer goed schijten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ik sinds mijn 2 geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, 55. Dat weeg ik al niet meer sinds m'n 24e.
En volgens mezelfquote:
Ik ben een jaar of 12 geleden ineens gaan afvallen (of nou ja, deed er wel iets voor) en dat ging best makkelijk. En toen heb ik nog eventjes 55 gewogen want dat was een mijlpaal. Die zomer droeg ik ook rokjes enzo.quote:
Ik ben maar 1.60 hequote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, 55. Dat weeg ik al niet meer sinds m'n 24e.
Ik zit te eten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die halfharde opgedroogde bloedpurken in m'n neus.
Vertalen is ook wel echt de rock&roll lifestyle natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 12 geleden ineens gaan afvallen (of nou ja, deed er wel iets voor) en dat ging best makkelijk. En toen heb ik nog eventjes 55 gewogen want dat was een mijlpaal. Die zomer droeg ik ook rokjes enzo.
En toen ging ik vertalen.
Eh. Mijn zus is 1.58 ofzo en die weegt iets van 45, misschien iets meer nu ze sport, en die past in m'n broekzak zo dun is ze.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.60 he.
Mijn minimaal gezond gewicht is 45 kilo
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef Allures het volgende:
Mijn linker tet weegt 55
Die plastic boezems wegen die nog wat eigenlijk?
Hoi.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh. Mijn zus is 1.58 ofzo en die weegt iets van 45, misschien iets meer nu ze sport, en die past in m'n broekzak zo dun is ze.
Ik wil die kant echt niet op. Mijn moeder is net zo groot als ik ben en heeft dat gewicht en nee...quote:Op maandag 4 maart 2019 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh. Mijn zus is 1.58 ofzo en die weegt iets van 45, misschien iets meer nu ze sport, en die past in m'n broekzak zo dun is ze.
Rasmussen in zijn goede jaren is wel de look waar je voor moet gaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik train al een paar maand 4 keer per week waarvan zondags 4,5 tot 5,5 uur.
Ik had er eigenlijk uit moeten zien als een ondervoede Afrikaan.
Als ik stop met sporten kom ik wel in een gevaren zone denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rasmussen in zijn goede jaren is wel de look waar je voor moet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus.
Heb ook nog een vriendin die dezelfde lengte en volgens mij gewicht heeft, maar wat meer rondingenquote:
[..]
Rasmussen in zijn goede jaren is wel de look waar je voor moet gaan.Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Rasmussen in zijn goede jaren is wel de look waar je voor moet gaan.Dit is meer mijn look:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is meer mijn look: [ afbeelding ]
Zeker welquote:Op maandag 4 maart 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je dat antwoord niet van mij had verwacht.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Er was gisteren een vrouw in de sportschool met benen zo dik als een toiletrolletje. Armen als vijgjes. Die had denk ik een xxs Hardloopbroek aan die slobberde om haar lichaam. Haar gezicht was zo droog dat je de contouren van haar gebid kon volgen.
Nou dat leek me wel wat voor Dino dus.
Daar steekt Dino dwars doorheen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Er was gisteren een vrouw in de sportschool met benen zo dik als een toiletrolletje. Armen als vijgjes. Die had denk ik een xxs Hardloopbroek aan die slobberde om haar lichaam. Haar gezicht was zo droog dat je de contouren van haar gebid kon volgen.
Ja, maar in neptieten zit geen lucht maar gel.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ja krijg er toch zo'n ballenbak-bal vibe bij en die zijn heel licht
Gebid?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Wereldschokkend nieuws dit.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar in neptieten zit geen lucht maar gel.
Poept ze ook in de sneeuw?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een vriendin die aan Dino's eisen voldoet en sportief is.
[..]
Rasmussen in zijn goede jaren is wel de look waar je voor moet gaan.Geweldige neuroot, die woog het gewicht van zijn shirts en kocht zelf lichtere kleding. Haalde de zooltjes uit zijn schoenen. En schraapte de lak van zijn fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Oh.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, was meer gericht op de post waar jij op reageerde.
2cm koud?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Eén keer 's ochtends zitten kakken toen het -14 was en er een straf windje stond. Dat was wel even koud.
Vind dat best eng eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geweldige neuroot, die woog het gewicht van zijn shirts en kocht zelf lichtere kleding. Haalde de zooltjes uit zijn schoenen. En schraapte de lak van zijn fiets.
Hield volgens mij ook van het gebruiken van doping en bloedtransfusies om beter te kunnen fietsen. Dat is inderdaad een beetje eng.quote:
Keertje in Frankrijk naar een openbaar toilet geweest dat van metaal was en waarvan het hokje gewoon in de buitenlucht stond, met een opening boven en onder. En het waaide.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Eén keer 's ochtends zitten kakken toen het -14 was en er een straf windje stond. Dat was wel even koud.
Vorige week werd er eentje betrapt met de naald nog in zijn armquote:Op maandag 4 maart 2019 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hield volgens mij ook van het gebruiken van doping en bloedtransfusies om beter te kunnen fietsen. Dat is inderdaad een beetje eng.
Dan ben je niet goed hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze haat kou. Ze gaat voor de lol tijdens een hittegolf naar Australië.
Die randstedelingen kunnen allemaal niet autorijden; beetje regen en wind en staat daar meteen vast.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond, in de spits, naar Amsterdam. Kan leuk worden
BMI photoshop.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:31 schreef Allures het volgende:
Ik zal haar eens vragen wat dr bmi is want dat is dan mijn nieuwe ideaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt he. De wasknijpers smelten aan de was vast en zij zit daar 's avonds van 'ja het is afgekoeld naar 30 graden ik trek even een vestje aan.'quote:
Dat is meer omdat jullie allemaal hierheen komen en geen wegen kennen met 2 banenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die randstedelingen kunnen allemaal niet autorijden; beetje regen en wind en staat daar meteen vast.
My kinda girlquote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he. De wasknijpers smelten aan de was vast en zij zit daar 's avonds van 'ja het is afgekoeld naar 30 graden ik trek even een vestje aan.'
die zat inderdaad mooi te kijken daarquote:Op maandag 4 maart 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vorige week werd er eentje betrapt met de naald nog in zijn arm
Serieus, dan is er iets mis met je.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he. De wasknijpers smelten aan de was vast en zij zit daar 's avonds van 'ja het is afgekoeld naar 30 graden ik trek even een vestje aan.'
Omdat die Amsterdammers op de A2 allemaal links gaan rijdenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is meer omdat jullie allemaal hierheen komen en geen wegen kennen met 2 banen
Dat zeg ik ook altijd, maar ik heb het altijd warm dus wie is er nou de afwijkingquote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus, dan is er iets mis met je.
Wat mij betreft starten ze gewoon competities waarin alles is toegestaan. Kijken waar het menselijk lichaam tot in staat is met alle beschikbare doping.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
die zat inderdaad mooi te kijken daar![]()
[ afbeelding ]
Klinkt als mijquote:Op maandag 4 maart 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maximaal 100 omdat ze niet harder mogen daar.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat die Amsterdammers op de A2 allemaal links gaan rijden
Dat lijkt me vet. De helft gaat vlak na de start neer van alle verdovende middelen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat mij betreft starten ze gewoon competities waarin alles is toegestaan. Kijken waar het menselijk lichaam tot in staat is met alle beschikbare doping.
Dat doen ze toch allang?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat mij betreft starten ze gewoon competities waarin alles is toegestaan. Kijken waar het menselijk lichaam tot in staat is met alle beschikbare doping.
Verdovende middelen zou ik niet gebruiken als sporter.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me vet. De helft gaat vlak na de start neer van alle verdovende middelen.
Dan vallen ze van de fiets af als het een beetje warm is en ze net XTC geslikt hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die willen graag naar de Utrechtse brug.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat die Amsterdammers op de A2 allemaal links gaan rijden
Dan krijg je echt monstersquote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar dan weet je dus niet waar t menselijk lichaam toe in staat is, want je manipuleert de resultaten met dopingquote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zij.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar ik heb het altijd warm dus wie is er nou de afwijking
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 4 maart 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verdovende middelen zou ik niet gebruiken als sporter.
Paardensport is niet veel beterquote:Op maandag 4 maart 2019 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan weet je dus niet waar t menselijk lichaam toe in staat is, want je manipuleert de resultaten met doping.
Zonder gekheid zoeken ze in Bodybuilding wel de grens. Dus dat dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zou je een soort Franken-hulk krijgen als je alle beschikbare doping gebruikt?
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zou je een soort Franken-hulk krijgen als je alle beschikbare doping gebruikt?
Heb ik ook ja, recentelijk zelfs bijna elke nacht rond 5:45 wakker, omdat ik heb te warm hebquote:Op maandag 4 maart 2019 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar ik heb het altijd warm dus wie is er nou de afwijking
Yv even van je af duwenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, recentelijk zelfs bijna elke nacht rond 5:45 wakker, omdat ik heb te warm heb
Whutquote:Op maandag 4 maart 2019 12:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)eden.html?redirect=1
JEZUS WTF
Dit is dan ook gewoon echt goor, niet gewoon 'niet mooi meer', nee, echt smerig gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje spier, maar niet dit
quote:
Zo dan.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:43 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS WTF
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:43 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS WTF
He didn't have the remedy?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:43 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS WTF
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:43 schreef CherryLips het volgende:
JEZUS WTF
Toen overgeslagen op LL omdat het tyfusdruk was.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dacht laatst nog: die wil ik wel weer een keertje zien.
Kregen de tent altijd wel vol ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen overgeslagen op LL omdat het tyfusdruk was.
Ze zouden op Lowlands komen dit jaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
vorig jaar 013 tochquote:Op maandag 4 maart 2019 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat moet wel lang geleden zijn jaquote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef STING het volgende:
Ik had er niet echt iets mee.
Wel stonden ze op m'n allereerste CD ooit, Yabba Dabba Dance 2.
Bijna basisschool afquote:
Die had ik ookquote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef STING het volgende:
Ik had er niet echt iets mee.
Wel stonden ze op m'n allereerste CD ooit, Yabba Dabba Dance 2.
Vermoed dat hij ook de nodige doping gebruikt heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben drop aan het snaaien.
Wel heftig zo'n jonge leeftijd.
LP's zijn heul hip en zoquote:
Cassettebandjesquote:Op maandag 4 maart 2019 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LP's zijn heul hip en zo
CD's waren heul hip heul lang geleden. #ouweluldienogcassettebandjeshad
Ik zou het niet weten, ik ben niet zo goed op de hoogte van het nieuws rond zijn persoon.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat hij ook de nodige doping gebruikt heeft.
Hoi mede ouwe lulquote:
DJ's die door de intro van liedjes heen luldenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef O_o_ het volgende:
Bij het woord cassettebandje heb ik altijd de associatie potlood.
Ik ook, moest er gelijk aan denkenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef O_o_ het volgende:
Bij het woord cassettebandje heb ik altijd de associatie potlood.
Terugdraaien met een potloodquote:
Daar heb ik ooit zelf een kabeltje voor gemaakt om direct vanaf mijn pc mp3's op op te nemen, die ik downloadde op IRC. Met een 33k6 modem.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn minidisc speler doet het ook nog steeds
Het leek me niet echt een straight edge-type wel.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben niet zo goed op de hoogte van het nieuws rond zijn persoon.
Nee, wel de derde plaats bij de jaarlijkse soldeercompetitie regio Zuid.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit zelf een kabeltje voor gemaakt om direct vanaf mijn pc mp3's op op te nemen, die ik downloadde op IRC. Met een 33k6 modem.
Heb ik nu de retro bing gewonnen?
Je komt een heel eind. Ik wacht nog even op Zwabber die vast nog iets beters bedacht heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit zelf een kabeltje voor gemaakt om direct vanaf mijn pc mp3's op op te nemen, die ik downloadde op IRC. Met een 33k6 modem.
Had je dan wel elke week het juiste blaadje?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Zat je daar met je blaadje van de top 50 van de FRS te wachten tot er leuke nummers kwamen en die dan op een bandje opnemen.
Was wel de verbeterde versie van 's avonds bij de radio zitten met twee vingers op je tapedeck. En dan 2 seconden leegruimte laten omdat je zo'n kekke sony walkman had die dat kon oppikken zodat je tussen nummers kon doorspoelen op je walkman.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt een heel eind. Ik wacht nog even op Zwabber die vast nog iets beters bedacht heeft.
Die behoort toe aan mensen die nog een 8-track gebruikenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ze ooit gezien op Lowlands. Was niet best toenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja tuurlijk, die kon je zo halen bij de FRS.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Had je dan wel elke week het juiste blaadje?
Platenwinkel, Kalverstraat, reeds enkele jaren failliet, toch herstart gemaakt, 50 Cent zat er ooit coke te snuiven.quote:
Hoe retroquote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef ArTiC het volgende:
Schijnt dat na vinyl nu de cassettebandjes weer terug komen. Heb mijn oude cassettebandjes nog op zolder liggen volgens mij
Robbie heeft er ooit zitten gamen terwijl ik in de kou op hem stond te wachten bij de Westergasfabriekquote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Platenwinkel, Kalverstraat, reeds enkele jaren failliet, toch herstart gemaakt, 50 Cent zat er ooit coke te snuiven.
Stop de tijd.
Ik heb er ook nog een aantal. Heb alleen niks om ze mee af te spelen. Baal nu wel dat ik mijn walkman niet meer hebquote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef ArTiC het volgende:
Schijnt dat na vinyl nu de cassettebandjes weer terug komen. Heb mijn oude cassettebandjes nog op zolder liggen volgens mij
Ik heb hem nog ergensquote:Op maandag 4 maart 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een aantal. Heb alleen niks om ze mee af te spelen. Baal nu wel dat ik mijn walkman niet meer heb
Ik heb deze 2 thuis, kan ze alleen niet meer afspelenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb zoveel weggeflikkerd wat ik nu wel jammer vind. Oude schoolpasjes, studentenpassen, ov-jaarkaarten etc.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens
Heb nog bandjes met de sprookjes van Grimm en Andersen en bandjes van Suske & Wiske.
Ik heb juist laatst bij m'n ouders flink lopen Kondo'en. Kwamen zelfs nog m'n getrokken kiezen tegen in een bakjequote:Op maandag 4 maart 2019 13:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zoveel weggeflikkerd wat ik nu wel jammer vind. Oude schoolpasjes, studentenpassen, ov-jaarkaarten etc.
Ik heb juist laatst weer een cd-speler aan de versterker gehangenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zouden cassettes nu weer hip worden?Net zo debiel als die hele vinyl hype. Geluidskwaliteit helemaal naatje, maar wel de kekke hipsterboy uithangen.
Manmanman.
OV-studentenjaarkaarten heb ik nog. Af en toe kijk ik even naar de pasfotootjes, toch wel een geile beer als student.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zoveel weggeflikkerd wat ik nu wel jammer vind. Oude schoolpasjes, studentenpassen, ov-jaarkaarten etc.
Net zoals videobanden. Wat een ellende.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef STING het volgende:
Dat moment wanneer je bandjes vastliepen en je ze weer goed probeerde te krijgen
[ afbeelding ]
Kwam laatst mijn werk van de middelbare school tegen. Zat een hoop tussen waarvan ik dacht: heb ik daar toen echt een 8 voor gehaald?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dat is kwaliteit die je niet snel evenaart met die analoge troep.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist laatst weer een cd-speler aan de versterker gehangen
Ik vind die oude grammofoons echt fantastisch. Met zo'n gigantische koperen hoorn eropquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zouden cassettes nu weer hip worden?Net zo debiel als die hele vinyl hype. Geluidskwaliteit helemaal naatje, maar wel de kekke hipsterboy uithangen.
Manmanman.
Herkenbaar jaquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef STING het volgende:
Dat moment wanneer je bandjes vastliepen en je ze weer goed probeerde te krijgen
[ afbeelding ]
Ik kwam oude werkstukken tegen van groep 7 en 8, deels overgeschreven van m'n zusquote:Op maandag 4 maart 2019 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kwam laatst mijn werk van de middelbare school tegen. Zat een hoop tussen waarvan ik dacht: heb ik daar toen echt een 8 voor gehaald?
En bluetooth hapert hier als een malle, zal wel iets in de muren zittenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dat is kwaliteit die je niet snel evenaart met die analoge troep.
Kans bestaat dat die er nog wel zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist laatst bij m'n ouders flink lopen Kondo'en. Kwamen zelfs nog m'n getrokken kiezen tegen in een bakje
Vond t vooral erg wanneer ze slechter werden en de helft van je film wegvielquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals videobanden. Wat een ellende.
Hoho das vloeken in de kerk bij een echte Audiofiel.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dat is kwaliteit die je niet snel evenaart met die analoge troep.
Mijn zus schreef van mij over somsquote:Op maandag 4 maart 2019 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam oude werkstukken tegen van groep 7 en 8, deels overgeschreven van m'n zus
Mijn ouders kwamen ook nog allemaal kaarten tegen van toen ik als peuter ofzo in het ziekenhuis lag, van klasgenootjes en neefjes en nichtjes. Die had ik nog nooit gezien (niet sinds ik herinneringen aanmaak in ieder geval). En ziekenhuisbandjes.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kans bestaat dat die er nog wel zijn
Kreeg van mijn ouders een tijd geleden heel veel schoolspullen enzo. Maar ook alle beterschapskaarten van toen ik bijna 20 jaar geleden in het ziekenhuis lag. Wist niet dat die er uberhaupt nog waren. Dat kwam Wel ff binnen
Denk niet dat er nog veel muziek te horen valt op de cassettesquote:Op maandag 4 maart 2019 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een aantal. Heb alleen niks om ze mee af te spelen. Baal nu wel dat ik mijn walkman niet meer heb
Ja heerlijk, dat je het verschil tussen een E en F niet eens hoort omdat het opgenomen is met een aardappel. Style over substance. Mooi om te zien, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die oude grammofoons echt fantastisch. Met zo'n gigantische koperen hoorn erop.
Elpees op röntgenfoto's FTW.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dat je het verschil tussen een E en F niet eens hoort omdat het opgenomen is met een aardappel. Style over substance. Mooi om te zien, maar daar is alles mee gezegd.
Ja het is ook puur uiterlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dat je het verschil tussen een E en F niet eens hoort omdat het opgenomen is met een aardappel. Style over substance. Mooi om te zien, maar daar is alles mee gezegd.
Dat je bij Videoland een film huurde en dan halverwege de boel vastliep omdat die band naar de tering wasquote:Op maandag 4 maart 2019 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vond t vooral erg wanneer ze slechter werden en de helft van je film wegviel.
Dat heb ik nog als Titanic op tv is. Heb die film zo vaak in de bios gezien dat ik precies weet wanneer de pauze kwam.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:37 schreef STING het volgende:
Bij sommige nummers die ik destijds op een bandje luisterde, waarvan het deels op kant A en B stond, heb ik nog een tijdje gehad dat als ik ze op CD of MP3 luisterde, ik onbewust verwachtte dat het nummer tussentijds ging stoppen
Mis nog wel de audiojack op m'n telefoon verdoriequote:Op maandag 4 maart 2019 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen zijn zo nostalgisch dat ze vaak vergeten dat er een reden is waarom een bepaalde technologie niet meer gebruikt wordt
Oh kak ja. En dan als je pech hebt dat ding moeten vergoeden.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je bij Videoland een film huurde en dan halverwege de boel vastliep omdat die band naar de tering was
Wel teruggespoeld weer inleveren dan.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je bij Videoland een film huurde en dan halverwege de boel vastliep omdat die band naar de tering was
Waarom is dat?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toen de DVD net uit was, had je de DVD-terugspoelerquote:Op maandag 4 maart 2019 13:37 schreef STING het volgende:
Bij sommige nummers die ik destijds op een bandje luisterde, waarvan het deels op kant A en B stond, heb ik nog een tijdje gehad dat als ik ze op CD of MP3 luisterde, ik onbewust verwachtte dat het nummer tussentijds ging stoppen
Ik heb Charlie's Angels drie keer in de bioscoop gezien, maar dat was in een periode dat mijn hormonen zwaar begonnen op te spelen en ik het jaar ervoor erachter was gekomen dat ik met mijn piemel meer kon dan alleen plassen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nog als Titanic op tv is. Heb die film zo vaak in de bios gezien dat ik precies weet wanneer de pauze kwam.
Oh wowquote:Op maandag 4 maart 2019 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen de DVD net uit was, had je de DVD-terugspoeler
[ afbeelding ]
Drewquote:Op maandag 4 maart 2019 13:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb Charlie's Angels drie keer in de bioscoop gezien, maar dat was in een periode dat mijn hormonen zwaar begonnen op te spelen en ik het jaar ervoor erachter was gekomen dat ik met mijn piemel meer kon dan alleen plassen.
Die drie meiden waren echt zwaar in hun prime toen.
Fl 2,50quote:Op maandag 4 maart 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keertje films gehuurd, m'n broer wilde ze ook zien, ik bij hem jengelen dat de films op tijd terug moesten, films te laat, ik mocht de boete dokken.
Ja dat je nog echt een film ging uitzoeken en aandachtig kijken. Alleen die film (of 2) op een regenachtige zondagmiddag, geen mobiel geen afleiding verder.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Mis Videoland wel. Drie weekfilms voor vijf euro, even op zondag een stukje wandelen en films uitzoeken. Geen gezeik met downloaden met VPN, ontbrekende ondertiteling. Niet meer zo erg als vroeger dat je ineens porno had binnengehengeld, maar toch.
Hoeveel mensen zouden dat ding gekocht hebben, vraag ik me af.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen de DVD net uit was, had je de DVD-terugspoeler
[ afbeelding ]
Ik denk stiekem toch een hoopquote:Op maandag 4 maart 2019 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden dat ding gekocht hebben, vraag ik me af.
Ik vond t altijd zo leuk staan, florijn. Daarnaast was de gulden een prima munt.quote:
Omdat ik nostalgie puur alleen voor de nostalgie niet begrijp. Van die mensen die in het verleden leven en er een romantisch beeld bij hebben omdat het een 'onschuldigere' tijd was ofzo. Een geromantiseerd beeld dat nergens op slaat, omdat we het jaar na jaar beter hebben als menselijk ras.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond t altijd zo leuk staan, florijn. Daarnaast was de gulden een prima munt.
Wat zit je nou te haten steeds, man.
Ik weet nog dat die ingevoerd werden en ik met een buurjongen naar het postkantoortje in de wijk ging om een briefje om te wisselen voor een muntquote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef CherryLips het volgende:
De muntjes van vijf gulden waren wel tof.
Een portemonnee met vier van die dingen en je sjouwde je een ongelukquote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die ingevoerd werden en ik met een buurjongen naar het postkantoortje in de wijk ging om een briefje om te wisselen voor een munt
Ik ben bitter, bitter in mn hart bitter in mn ziel ben bitterquote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik nostalgie puur alleen voor de nostalgie niet begrijp. Van die mensen die in het verleden leven en er een romantisch beeld bij hebben omdat het een 'onschuldigere' tijd was ofzo. Een geromantiseerd beeld dat nergens op slaat, omdat we het jaar na jaar beter hebben als menselijk ras.
"Vroeger was het zo veel beter", ja, dat denken antivaxxers en flat-earthers ook. Mooi volk.
Wel minder marokkanen vroeger.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik nostalgie puur alleen voor de nostalgie niet begrijp. Van die mensen die in het verleden leven en er een romantisch beeld bij hebben omdat het een 'onschuldigere' tijd was ofzo. Een geromantiseerd beeld dat nergens op slaat, omdat we het jaar na jaar beter hebben als menselijk ras.
"Vroeger was het zo veel beter", ja, dat denken antivaxxers en flat-earthers ook. Mooi volk.
Ik ben fan van de 2 euro munten.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef CherryLips het volgende:
De muntjes van vijf gulden waren wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |