Daar weet Wim Lex vast alles vanquote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
En daarna lekker door je maagbandje vreten.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Daar weet Wim Lex vast alles van
[ afbeelding ]
Oke 40.quote:Om voor een maagverkleining in aanmerking te komen moet je voldoen aan een aantal voorwaarden. Zo moet je een BMI van minimaal 40 hebben, of boven de 35 in combinatie met (een) ziekte(n) die gerelateerd is aan je obesitas. Denk hierbij aan suikerziekte, hoge bloeddruk, slaapapneu of ernstige gewrichtsklachten. Verder gelden de volgende voorwaarden:
Je hebt al minstens vijf jaar ernstig overgewicht.
Je bent tussen de 18 en 65 jaar oud.
Je hebt zelf eerst andere methodes geprobeerd om gewicht te verliezen. Hiervoor heb je in de afgelopen vijf jaar minimaal zes maanden professionele hulp gekregen.
Je bent goed gemotiveerd om je eet- en leefgedrag te veranderen.
Lolquote:Op maandag 4 maart 2019 11:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
ik denk bij een bmi van 32/33 een maagbandje ?
Ik heb overgewichtquote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zit wel aan de hoge kant van normaal gewicht
haha vetzak.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb overgewicht![]()
U heeft overgewicht, we adviseren u
contact op te nemen met uw huisarts voor professionele hulp om gewicht te verliezen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan therapie tot gedragsverandering.
elke dag 10 krokettenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
138 kilo voor mijn lengte; dan moet ik er nog 50 bij zien te krijgen.
Nee hoor, want je lengte verandert dan ookquote:Op maandag 4 maart 2019 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog behoorlijk dooreten om mijn BMI richting de 40 te krijgen. Of mijn benen laten amputeren; dat tikt ook wel aan bij het meten van BMI.
Ben je dan fatty of pseudofatty?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb overgewicht![]()
U heeft overgewicht, we adviseren u
contact op te nemen met uw huisarts voor professionele hulp om gewicht te verliezen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan therapie tot gedragsverandering.
Een BMI van 40... Wel gewicht is dat wel nietquote:
noshitsherlock.gifquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
Je kan volgens BMI ook overgewicht hebben doordat je gespierd bent, dus ik zou me er niet heel zwaar (huehuehue) aan tillen.
Nee je moest duurzaamheidstips gevenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Hield je gemeente een prijsvraag ?
Ja, scheelt dat de gemiddelde mens echt bodybuilder isquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef Halimede het volgende:
Je kan volgens BMI ook overgewicht hebben doordat je gespierd bent, dus ik zou me er niet heel zwaar (huehuehue) aan tillen.
Shhhhquote:Op maandag 4 maart 2019 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat de gemiddelde mens echt bodybuilder is.
Zeker. Heel blij mee. Al mijn doelen gehaald.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Shhhh"ik ben niet te dik, ik heb veel spieren"
Nu krijg je tenminste wel de diëtist vergoedquote:Op maandag 4 maart 2019 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tik net de 25 aan. 2 kilo minder en er was niets aan het handje als je op BMI af moet gaan.
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ondergrens van gezond gewicht is 61,5kg. Das wel erg weinig
Nee niet echt. Maar ik betaal wel weinig voor gas en elektra.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Is jouw huis ook een voorbeeld voor mensen die graag wat willen doen aan een duurzaam leven ?
Wel mooi, uitzonderingen op natuurkundige wetten die vanuit niets materie creeren.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
-mijn moeder
En ook "ik kan niet afvallen"
Echt he, en nu ze niet meer snoept vliegen de kilo's er af en snapt ze niet dat het zo makkelijk gaatquote:Op maandag 4 maart 2019 11:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel mooi, uitzonderingen op natuurkundige wetten die vanuit niets materie creeren.
Meteen maar een afspraak makenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Nu krijg je tenminste wel de diëtist vergoed
Haha ja voeding scheelt denk ik meer dan sportenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Echt he, en nu ze niet meer snoept vliegen de kilo's er af en snapt ze niet dat het zo makkelijk gaat
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Daar weet Wim Lex vast alles van
[ afbeelding ]
Oeh, oeh, testjes. Link?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen maar een afspraak maken![]()
Uw gewicht mag maximaal 85.56 kilogram bedragen.
Uit de test blijkt verder dat uw ideale gewicht 73.58 kilogram is. Uw minimaal gezond gewicht is 63.32 kilogram.
63dan blijft er niets meer van me over.
Geefquote:
Sowieso is het goed om te sporten, nu ik sport zal ik misschien hopelijk ook wel wat aankomenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Haha ja voeding scheelt denk ik meer dan sporten
Alhoewel de combi denk ik beter is.
Gefeliciteerd! Uit de BMI berekening blijkt dat u een normaal - gezond gewicht hebt.quote:
Dr. who?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Allures het volgende:
Uw BMI is 99.9
Gefeliciteerd! U bent een medisch wonder. U had al dood moeten zijn. Bel snel dr. Now
Misschien eens doen, want ik krimp alquote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Af en toe aan de deurpost gaan hangen, scheelt zo een cm.
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Allures het volgende:
Uw BMI is 99.9
Gefeliciteerd! U bent een medisch wonder. U had al dood moeten zijn. Bel snel dr. Now
Nog 5 volgens Dino.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn ideale gewicht is 55 kilo. Nog 10 te gaan dus.
55? Dat is net zo veel als een krat bier ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
Je bent even lang als ik lolquote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Body Mass Index is 25.25
Uit de BMI berekening blijkt dat u overgewicht hebt. Het is belangrijk om af te vallen en zo het risico op ziektes te verlagen. Uw gewicht mag maximaal 79.21 kilogram bedragen.
Uit de test blijkt verder dat uw ideale gewicht 68.12 kilogram is. Uw minimaal gezond gewicht is 58.62 kilogram.
Je was niet okay.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Body Mass Index is 25.25
Uit de BMI berekening blijkt dat u overgewicht hebt. Het is belangrijk om af te vallen en zo het risico op ziektes te verlagen. Uw gewicht mag maximaal 79.21 kilogram bedragen.
Uit de test blijkt verder dat uw ideale gewicht 68.12 kilogram is. Uw minimaal gezond gewicht is 58.62 kilogram.
Ben je ook 1.60 ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Body Mass Index is 25.25
Scheelt dat ik maar 0,79kg hoef af te vallen om weer in de perfecte range te vallen.quote:
Een sixpackje minder dusquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Scheelt dat ik maar 0,79kg hoef af te vallen om weer in de perfecte range te vallen.
Tering, 55. Dat weeg ik al niet meer sinds m'n 24e.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
Vanavond een komkommer pakken ipv een zak chipsquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Scheelt dat ik maar 0,79kg hoef af te vallen om weer in de perfecte range te vallen.
Even keer goed schijten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ik sinds mijn 2 geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, 55. Dat weeg ik al niet meer sinds m'n 24e.
En volgens mezelfquote:
Ik ben een jaar of 12 geleden ineens gaan afvallen (of nou ja, deed er wel iets voor) en dat ging best makkelijk. En toen heb ik nog eventjes 55 gewogen want dat was een mijlpaal. Die zomer droeg ik ook rokjes enzo.quote:
Ik ben maar 1.60 hequote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, 55. Dat weeg ik al niet meer sinds m'n 24e.
Ik zit te eten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die halfharde opgedroogde bloedpurken in m'n neus.
Vertalen is ook wel echt de rock&roll lifestyle natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 12 geleden ineens gaan afvallen (of nou ja, deed er wel iets voor) en dat ging best makkelijk. En toen heb ik nog eventjes 55 gewogen want dat was een mijlpaal. Die zomer droeg ik ook rokjes enzo.
En toen ging ik vertalen.
Eh. Mijn zus is 1.58 ofzo en die weegt iets van 45, misschien iets meer nu ze sport, en die past in m'n broekzak zo dun is ze.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.60 he.
Mijn minimaal gezond gewicht is 45 kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |