Ja dat welquote:
Ja, het wachten op tweede gratis aanbieding voor dat soort dingen die je toch altijd gebruikt, kunnen wel uit. Lang geleden dat ik de volle mep heb betaald voor shampoo, scheerschuim en -mesjes en tandpasta.quote:
Ja écht ik koop daar een heleboel, goed spul en het scheelt een bak geld......quote:Op zondag 3 maart 2019 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet de Lidl nog zoeken hier die mis ik
En lekker ik kijk elke donderdag de folder doorquote:Op zondag 3 maart 2019 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja écht ik koop daar een heleboel, god spul en het scheelt een bak geld......
Miep Bronsquote:
Die aan de Eerste van Swindenstraat is kut, je moet die aan de Nobelweg hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet de Lidl nog zoeken hier die mis ik
ik heb vanmiddag nog even ingeslagen daaroquote:Op zondag 3 maart 2019 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En lekker ik kijk elke donderdag de folder door
Ja ok die had ik gespot even de fietsbanden oppompenquote:Op zondag 3 maart 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die aan de Eerste van Swindenstraat is kut, je moet die aan de Nobelweg hebben.
Griekse week was net wegquote:Op zondag 3 maart 2019 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag nog even ingeslagen daaro
Deze week dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die Fusion mesjes moet je wel wachten op aanbiedingen, of er fucking goud in zit zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |