Zal ik piano voor je spelen op onze volgende date?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Belsezar het volgende:
Sinds wanneer staat dit in de OP?
![]()
Ik heb wat gemist geloof ik...
Geef 'em maar een lekker dikke pakkerd als 'ie thuis is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Yay, koffiemeneer is eindelijk weer onderweg naar huis
Heel veel Tesa strips?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand hier een idee hoe ik een grote poster (A0) het beste op kan hangen? Die Tesa strips voor posters gaan maar tot 200gr en heb het idee dat deze posters een stuk zwaarder zijn.
Heb al een behoorlijke tijd posters liggen en ze nooit opgehangen
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Na de laatste keer had ik vlooien in m'n snor, ik kijk wel uit.
Gewoon inlijsten.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand hier een idee hoe ik een grote poster (A0) het beste op kan hangen? Die Tesa strips voor posters gaan maar tot 200gr en heb het idee dat deze posters een stuk zwaarder zijn.
Heb al een behoorlijke tijd posters liggen en ze nooit opgehangen
You always know how to seduce me dont you?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik piano voor je spelen op onze volgende date?
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You always know how to seduce me dont you?
Heerlijk icm een gratis pizza.quote:
Alleen als het cookie dough isquote:
Hoop iets eleganters te vinden; mijn ervaring met Tesa strips is dat die op een gegeven moment toch weer loslatenquote:
Het is Abri-formaat bedenk ik me niet 118,5 x 175 cm. Daar zal ik zelf een lijst voor moeten maken vrees is.quote:
Posters zijn voor tieners vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop iets eleganters te vinden; mijn ervaring met Tesa strips is dat die op een gegeven moment toch weer loslaten
[..]
Het is Abri-formaat bedenk ik me niet 118,5 x 175 cm. Daar zal ik zelf een lijst voor moeten maken vrees is.
Koffiemeneer houdt niet zo van ijs :’). Echt, wat doe ik met deze man?!quote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koffiemeneer heeft vast zin in BJ. Vraag of hij de B&J meeneemt als ruilwaar.
Nee, JIJ houdt van ijs, HIJ van een blowjob. Win win.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffiemeneer houdt niet zo van ijs :’). Echt, wat doe ik met deze man?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |