Zal ik piano voor je spelen op onze volgende date?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Belsezar het volgende:
Sinds wanneer staat dit in de OP?
![]()
Ik heb wat gemist geloof ik...
Geef 'em maar een lekker dikke pakkerd als 'ie thuis is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Yay, koffiemeneer is eindelijk weer onderweg naar huis
Heel veel Tesa strips?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand hier een idee hoe ik een grote poster (A0) het beste op kan hangen? Die Tesa strips voor posters gaan maar tot 200gr en heb het idee dat deze posters een stuk zwaarder zijn.
Heb al een behoorlijke tijd posters liggen en ze nooit opgehangen
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Na de laatste keer had ik vlooien in m'n snor, ik kijk wel uit.
Gewoon inlijsten.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand hier een idee hoe ik een grote poster (A0) het beste op kan hangen? Die Tesa strips voor posters gaan maar tot 200gr en heb het idee dat deze posters een stuk zwaarder zijn.
Heb al een behoorlijke tijd posters liggen en ze nooit opgehangen
You always know how to seduce me dont you?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik piano voor je spelen op onze volgende date?
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You always know how to seduce me dont you?
Heerlijk icm een gratis pizza.quote:
Alleen als het cookie dough isquote:
Hoop iets eleganters te vinden; mijn ervaring met Tesa strips is dat die op een gegeven moment toch weer loslatenquote:
Het is Abri-formaat bedenk ik me niet 118,5 x 175 cm. Daar zal ik zelf een lijst voor moeten maken vrees is.quote:
Posters zijn voor tieners vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop iets eleganters te vinden; mijn ervaring met Tesa strips is dat die op een gegeven moment toch weer loslaten
[..]
Het is Abri-formaat bedenk ik me niet 118,5 x 175 cm. Daar zal ik zelf een lijst voor moeten maken vrees is.
Koffiemeneer houdt niet zo van ijs :’). Echt, wat doe ik met deze man?!quote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koffiemeneer heeft vast zin in BJ. Vraag of hij de B&J meeneemt als ruilwaar.
Nee, JIJ houdt van ijs, HIJ van een blowjob. Win win.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffiemeneer houdt niet zo van ijs :’). Echt, wat doe ik met deze man?!
Hahaha neeee die gaan we dus ook nog even uitstellen (want dat ik een gratis pizza bestel een keer is vrij zeker natuurlijk)quote:
Ik bewonder je discipline en wilskracht.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha neeee die gaan we dus ook nog even uitstellen (want dat ik een gratis pizza bestel een keer is vrij zeker natuurlijk)
Ik ook. Zeker icm het hardlopen gisteravond.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bewonder je discipline en wilskracht.
De burgers, volgens Geert Wilders in elk geval.quote:
Oh god, ik heb deze directheid gemistquote:Op zondag 3 maart 2019 19:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, JIJ houdt van ijs, HIJ van een blowjob. Win win.
En zo bescheiden ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker icm het hardlopen gisteravond.
Oh, Geert dus. What else is new.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De burgers, volgens Geert Wilders in elk geval.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffiemeneer houdt niet zo van ijs :’). Echt, wat doe ik met deze man?!
Edit: beter lezen debs...
Niks amigo, neem nog een talisker.quote:
Jaaa ik las verkeerd. Maar hij weet dat die BJ niet gekocht hoeft te wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, JIJ houdt van ijs, HIJ van een blowjob. Win win.
Sommige postersquote:Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb verschillende prints aan de muur hangen. Deze waren helaas alleen als poster beschikbaar.
HEB IK NIET EENSquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, ik heb deze directheid gemist
Ik ben net terug, ik kan wel een caipirinha voor je mixen. Heb alles in voorraad nuquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben net terug, ik kan wel een caipirinha voor je mixen. Heb alles in voorraad nu
Ja hier alsjeblief! Heb dit weekend geen druppel drank gedronkenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben net terug, ik kan wel een caipirinha voor je mixen. Heb alles in voorraad nu
Ik kom er nu aan!quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis jbpaniek.gifquote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hier alsjeblief! Heb dit weekend geen druppel drank gedronken
Was het dan wel weekend?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hier alsjeblief! Heb dit weekend geen druppel drank gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |