quote:Op zondag 7 april 2019 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In Zandvoort gaat het sowieso een probleem zijn.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want wij in Nederland zijn niet in staat om zo'n grote operatie goed voor te bereiden. Logistiek gaat nooit een probleem zijn als je voor de zomer weet dat het gaat gebeuren.
Lees het inmiddels overal maar gebaseerd op dit artikel allemaal.quote:Op maandag 8 april 2019 20:25 schreef Kerplunk het volgende:
https://www.motorsportweek.com/news/id/22297
De nuancering van Lammers wijst ook in de richting van 'losse eindjes' of formaliteiten, inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2019 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het tweede grote gehucht in een paar weken tijd. Nu nog groter dan de vorige.
Waar rook is, is vuur. Het is gewoon wachten op bevestiging nu.
Eens, dit zit wel goedquote:Op maandag 8 april 2019 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het tweede grote gehucht in een paar weken tijd. Nu nog groter dan de vorige.
Waar rook is, is vuur. Het is gewoon wachten op bevestiging nu.
Die van Zandvoort zijn zo een beetje maximaal, bij Overveen moet de conducteur op het andere spoor staan om te zien of iedereen binnen isquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoeveel treinen denk je dat er per uur op Zandvoort aan Zee kunnen halteren? Bij de Jumbo racedagen waren het 6 treinen per uur, met elk zitplaatsen voor 1002 passagiers.
Het perron van Zandvoort is bij spoor1 240 meter, en spoor2 300 meter lang. de maximumlengte lijkt mij daarmee een trein met 10 treindelen (bakken).
31 maart was een richtdatum, geen harde deadline. Je weet sowieso niet wat er dan rond moest zijn, wellicht zijn er voor die datum wel garanties, plannen oid afgegeven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:18 schreef needakill het volgende:
Vind het wel apart. Volgens Lammers moest alles rond wezen voor 31 maart
weet iemand of er plannen zijn met de bocht voor het rechte stuk? in 2017 is een Franse c oureur daar overleden tijdens de eerste ronde van een klassiek formule1 evenement.twitter:EWdeVlieger twitterde op maandag 08-04-2019 om 23:08:19Verder had ik nog de volgende mededelingen over #Zandvoort : 1) https://t.co/5r68xBDmb62) SC Zandvoort sportclub ontvangt ¤ 150.000,- om niet dwars te liggen 3) De Prins pakt met zijn kameraden 35 miljoen vastgoedwinst reageer retweet
Duin weg, parkeerplaats weg, langere uitloopstrook.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Erik de Vlieger zit er meestal niet ver naast.weet iemand of er plannen zijn met de bocht voor het rechte stuk? in 2017 is een Franse c oureur daar overleden tijdens de eerste ronde van een klassiek formule1 evenement.twitter:EWdeVlieger twitterde op maandag 08-04-2019 om 23:08:19Verder had ik nog de volgende mededelingen over #Zandvoort : 1) https://t.co/5r68xBDmb62) SC Zandvoort sportclub ontvangt ¤ 150.000,- om niet dwars te liggen 3) De Prins pakt met zijn kameraden 35 miljoen vastgoedwinst reageer retweet
https://www.ad.nl/binnenl(...)reanimeerd~a0e7c0aa/
Na de GP van China lees ik.quote:Op maandag 8 april 2019 22:29 schreef heywoodu het volgende:
Zoiets zou toch ook gewoon bevestigd moeten worden door F1 en/of CPZ lijkt me?
Duin opschuiven dan, die is nodig om geluid te temperenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Duin weg, parkeerplaats weg, langere uitloopstrook.
Met een beetje goede wil van de ns zou ik verwachten dat er toch wel om de 3 minuten een pendel trein tussen alleen zandvoort en haarlem zou moeten kunnen gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die van Zandvoort zijn zo een beetje maximaal, bij Overveen moet de conducteur op het andere spoor staan om te zien of iedereen binnen is
Burgemeester heeft al aangegeven dat de maximale veilige capaciteit 6.000 mensen per uur per trein zijn. Dus je kan met goede wil maximaal 30.000 mensen met de trein kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met een beetje goede wil van de ns zou ik verwachten dat er toch wel om de 3 minuten een pendel trein tussen alleen zandvoort en haarlem zou moeten kunnen gaan.
Hoe zit dat met koningsdag in Amsterdam de burgemeester moet daar dan eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Burgemeester heeft al aangegeven dat de maximale veilige capaciteit 6.000 mensen per uur per trein zijn. Dus je kan met goede wil maximaal 30.000 mensen met de trein kunnen krijgen.
goede vergelijkingquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met koningsdag in Amsterdam de burgemeester moet daar dan eens gaan kijken.
Ben je uberhaupt wel eens op het station van Zandvoort geweest?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met koningsdag in Amsterdam de burgemeester moet daar dan eens gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |