Ha ha wat een klein kind, ze doet zelf niet anders dan lullen over anderen en doet ook aan tactisch stemmen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteravond jankte die kut nog, zal nu ook wel weer snel gebeuren .....![]()
[ afbeelding ]
Christel verdient dit niet - 2 maart 2019.
x73g3ed
Shelly snapt niks.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell wil Jessie niet per se naar huis, ze baalt dat hij haar steeds te kakken zet.
Dan moet die muts ook geen hulp aan hem vragen en niet overal over bij hem langs gaan of hij haar wil helpen en hoe iets moet.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell wil Jessie niet per se naar huis, ze baalt dat hij haar steeds te kakken zet.
He zij vraagt steeds van alles aan hem, komt niet van Jessie uit.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell merkt dat Jessie bij haar slijmt en dat boeit niet.
2 voor Jessie en 1 voor Cris.
Ja de lippenstiftjes zijn ook een daverend succes. Jessie helpt haar er wel bij maar slaat al het advies in de windquote:Op zondag 3 maart 2019 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan moet die muts ook geen hulp aan hem vragen en niet overal over bij hem langs gaan of hij haar wil helpen en hoe iets moet.
Met een gebakken eiquote:
Meer dan 50 verkochtquote:Op zondag 3 maart 2019 15:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Er zwerven nog genoeg hobbeldieren door de loods, zie ik?
Echt wat zijn die meiden toch vreselijk dom daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Tranny komt het door de andere helft van de groep.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelley kwam binnen en wilde een voorbeeldfunctie zijn.
quote:
LOLquote:
Ja en die zijn ze aan het volkladden met handtekening en dan gaan ze verstuurd worden. Morgen zijn het er veel minder.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:59 schreef Bestweldonker het volgende:
Er zwerven nog genoeg hobbeldieren door de loods, zie ik?
Gesprekken als 'Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest en ik heb lekker geshopt'quote:
en het daar dan 24 uur over hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gesprekken als 'Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest en ik heb lekker geshopt'
Hahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft tegen Tim gezegd dat hij denkt dat Tim geen stemmen gaat krijgen
Diepgaande gesprekken over de primarkquote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gesprekken als 'Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest en ik heb lekker geshopt'
Daar werd net inderdaad thee gezet.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef DKUp het volgende:
Waterkoker missing in action en staat vermoedelijk in een huisje. Drama in 3......2......1......
Ik wil ook drama zien maar dan op een andere manierquote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef rowan634 het volgende:
Tim moet gewoon oprotten
Hij heeft het op de een of andere manier in zn hoofd gehaald dat ie blijft
Ik wil drama zienweg met hem en zn lelijke groen jas
Lekker thuis wiebelen met zijn hoofd en errors krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef rowan634 het volgende:
Tim moet gewoon oprotten
Er komt toch veel meer drama als een His of een Cris weg moet?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef rowan634 het volgende:
Tim moet gewoon oprotten
Laat hem maar lekker denken, des te harder komt het aan als hij weg moet. Hoop ik!quote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef rowan634 het volgende:
Tim moet gewoon oprotten
Ze heeft gelijk. En Tim denkt dat de nieuwe bewoners zien dat hij een harder werker is. BAUWE JONGE !!quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Franny wordt boos, ze moeten wel realistisch blijven ....
Die heeft nog niet door, dat Jens een vies spelletje speelt ...quote:Op zondag 3 maart 2019 16:04 schreef snetje het volgende:
Tim: Omdat ik samenwerk met Jens en Mylene ..die gaan ook op Hiske of Christel...
Mijn hemel ik gaap al bij de gedachtequote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er komt toch veel meer drama als een His of een Cris weg moet?
Zitten er ook van die groeilampen bij. En wat extra stroomquote:
In feite papagaait ze nu dus wat haar net is verteld.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Franny zegt dat Christel gezien wordt als een moedertje, zegt Tim van nee
En dan trekt Franny haar muil open, zij heeft het toch gezien, hij niet. En als zij wat zegt moet hij dat wel geloven
Dat liegen van hem, hij heeft een hekel aan haar en brandon is boos op haar. Hij maakt er hele leugens om heen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
Tim denkt dat Cristel gaat, heel veel mensen denken slecht over haar. Franny verdedigt Cris nu
Dat hij dat denkt, hoe dom is hij toch.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:04 schreef snetje het volgende:
Tim: Omdat ik samenwerk met Jens en Mylene ..die gaan ook op Hiske of Christel...
En ze lachen zich rot om zijn hoogmoedswaanzin.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Ondertussen verteld His wat Tim tegen haar heeft gezegd tegen Chris
hilarisch dubbelspelquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tim denkt dat hij geen stemmen krijgt, BAM straks 24 stemmen ....![]()
![]()
Ze weet dat hij onderaan in de poll stat e dat de mensen thuis hem weg willen hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:08 schreef Soury het volgende:
Franny vindt dat Tim niet te optimistische moet zijn. Het kleine meisje geeft wel wat meer tegengas
Shelly snapt het ook allemaal niet zo. Het dubbelspel van Jens valt niemand opquote:Op zondag 3 maart 2019 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
Oh heerlijk als Tim op die bank komt. Shelley zegt dat hun niet naar huis gaan maar suggereert christel of Hiske.
Hope soquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tim denkt dat hij geen stemmen krijgt, BAM straks 24 stemmen ....![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik geloof in The Secret zegt die broodmongool
Dat betekend de Finale van Utopia 2quote:Op zondag 3 maart 2019 16:13 schreef Ranah het volgende:
franny naar huis is tim naar huis, zou wel een enorme leegloop betekenen
Ja die is een beetje van het padje.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat lult die Shelley opeens verstandig .....
nope, met mylene is hij niet zo goed meer, wel met shellyquote:Op zondag 3 maart 2019 16:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit gaat zijn ex de volgende stemming elimineren volgens Shelly ....![]()
Ze heeft alleen niet in de gaten, dat Gerrit haarzelf ermee bedoelde ....
Ik ga toch voor de mol ....quote:Op zondag 3 maart 2019 16:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Shelley heeft echt een inzicht als een mol bij daglicht.
Gewoon omdat ze Mike miste en het daar niet meer leuk vond.. Ga daar maar vanuitquote:Op zondag 3 maart 2019 16:18 schreef Toweler het volgende:
Iemand zich al versproken waarom lotus naar huis is?
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit gaat zijn ex de volgende stemming elimineren volgens Shelly ....![]()
Ze heeft alleen niet in de gaten, dat Gerrit haarzelf ermee bedoelde ....
Voor haar wel, maar denk dat Jessie te weinig stemmen gaat krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En haar redenering waarom ze op Jessie stemt slaat kant nog wal.
nee, hij wil alleen his en chris naast zichquote:Op zondag 3 maart 2019 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zit er niet op te wachten dat Jessie naast hem zit op de bank denk ik
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zit er niet op te wachten dat Jessie naast hem zit op de bank denk ik
Zie er wel heel veel staan die getekend moeten worden en boven staan er ook die verzonden moeten worden. Zonder handtekening dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:24 schreef Ranah het volgende:
oh, de hobbels zijn nu BIJNA uitverkocht, nog 14 te gaan
jessie klets uit zijn nek, vanmiddag was alles verkocht
Nee man de hobbeldierenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Frenny floepte vlak voor de SL er nog "maar gaan tekenen" eruit, misschien moeten ze echt vastleggen voor dinsdag
Op die hobbelpaardenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Frenny floepte vlak voor de SL er nog "maar gaan tekenen" eruit, misschien moeten ze echt vastleggen voor dinsdag
Ze moeten hun handtekening op die hobbelgevallen zetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
de hobbels?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Ik hoop het zo, anders moet Jessie zich nog een week gedeisd houden, het lijkt mij wel leuk om te zien hoe hij Tim het vuur aan de schenen legt in zijn laatste weekjequote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor haar wel, maar denk dat Jessie te weinig stemmen gaat krijgen
De hobbelpaarden moeten van een handtekening voorzien wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Hij loerde even in de cameraquote:Op zondag 3 maart 2019 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver dat is toch smerig dat Tim in zijn blote buik in die keuken staat.
Ik vind dat ook een onsmakelijk gezichtquote:Op zondag 3 maart 2019 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver dat is toch smerig dat Tim in zijn blote buik in die keuken staat.
Ik ook, vooral omdat het Tim is.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een onsmakelijk gezicht
afschuwelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 16:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hoe hij na elke oefeningen naar zijn armen en buik kijkt en heel breed gaat staan/lopen
Hangt er straks een vinger aan de ringen ....quote:Op zondag 3 maart 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
Tim aan de ringen hangen. Maar zijn verlovingsring is niet zo handig.
Nee hoor een paar pufjes deoquote:Op zondag 3 maart 2019 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Vies kind gaat eindelijk eens douchen?
Mag dat nu ook al niet ?quote:
Vond hem hier mee gelijk hebben, ze was zo irritant bezig. Bij iedereen er tussendoor te tetteren en alsof ze alles beter wist.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie had ook een aardige error ......![]()
[ afbeelding ]
Jessie gaat tekeer over Mylène - 3 maart 2019.
x73gdou
of als hij gearmd zit met zn handen onder zn biceps en ze zo naar voren drukt, zodat het wat meer lijktquote:Op zondag 3 maart 2019 16:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hoe hij na elke oefeningen naar zijn armen en buik kijkt en heel breed gaat staan/lopen
Zo sneu ..... dan zie je meteen hoe oppervlakkig Persoon het isquote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of als hij zit gearmd zit met zn handen onder zn biceps en ze zo naar voren drukt, zodat het wat meer lijkt
Hisk verdient ze gewoon, Chris veel minder, maar is een makkelijker target, het lijkt of Hiske zelfs een soort van concurrentiestrijd aangaat met Chrisquote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske en Chris zien er niet relaxed uit
heel oubollig ook, hij zegt soms dingen, waarvan ik denk uit welk jaar hebben ze jou geteleporteerdquote:Op zondag 3 maart 2019 16:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zo sneu ..... dan zie je meteen hoe oppervlakkig Persoon het is
Haha en Jessie praat gewoon met hem mee.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor Tim dat als Jessie op de bank komt hij ook niet naar huis gaat. Hij zegt dat Tim en Jessie een utopiaans hart hebben en werken voor de BV en dat Jessie en hij (Tim) gewoon nodig zijn voor de bv.
'pilsje vatten'quote:Op zondag 3 maart 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel oubollig ook, hij zegt soms dingen, waarvan ik denk uit welk jaar hebben ze jou geteleporteerd
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Mylène moet huilen. Ik hoop dat ze naar huis gaat.
Ja he, maar wat een kind is dat zeg.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:45 schreef rowan634 het volgende:
brandon troost haar met een lulverhaal over utopieja
ja best apart, zijn moeder lijkt me vrij modern.... “ze lopen al 4 maanden met elkaar” kan natuurlijk ook iets uit Deventer zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel oubollig ook, hij zegt soms dingen, waarvan ik denk uit welk jaar hebben ze jou getelrporteerd
Gerrit was ook al tegen haar uitgevallen vanmiddag. Ze is mega irritant in de groep met die kinderliedjes zingen. En is lafjes in mijn ogen want gaat niet het gesprek met Jessie aan wat ze had beloofd. Vond haar leuk en fris bij binnenkomst maar is echt nog maar 20 jaar.quote:
Oh is dat zo?quote:
ik geef haar nog wel een kans, ze is met veel poeha binnengehaald en is dat naar haar hoofd gestegen, en maakt zelf ook veel poeha daaromquote:
Wanneer? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
OOOOwwwwww daarom zoende hij onder de deken met Myl… vandaar.
2 jaar in dienst gezeten.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met iemand lopen, verkering hebben, verloven
quote:
en chris vangt haar ook weer goed opquote:Op zondag 3 maart 2019 16:53 schreef Bramenstruik het volgende:
awww, dit vind ik heel knap van Frutsel
Nu nog volhoudenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:53 schreef Bramenstruik het volgende:
awww, dit vind ik heel knap van Frutsel
Daar blijft ze zich maar achter verschuilen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zegt zelf dat zij zich laat beïnvloeden.
Mens je hebt geen mening.
gaat haar alleen om die stemmen, dit had ik niet verwacht, maar dat haal ik er wel uitquote:
Dat doet ze toch ook ze heeft een pesthekel aan tim haha.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Christel die net allemaal berekeningen maakte met His, zegt nu dat ze stemt op haar gevoel![]()
![]()
![]()
Neem aan van wel ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jens zit boven en hoort dit toch ook allemaal wat Tim eruit kraamt.
Echt zielig is dat meisje.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Ik heb nu het gevoel dat ik alleen nog jou, Tim en Shelley overheb.
Domme slet, je wilde Chris toch weghebben?
dat is meer een toevalligheid Koos hahahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat doet ze toch ook ze heeft een pesthekel aan tim haha.
Na een gesprekje met Hiske niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Ik heb nu het gevoel dat ik alleen nog jou, Tim en Shelley overheb.
Domme slet, je wilde Chris toch weghebben?
Tim heeft Timkennis.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Die tim heeft ook totaal geen mensenkennis he.
Ze zo slinks, ze gooit er wat krokodillen tranen uit, en probeert om Chris van stemmen op Tim af te houden....of zie ik nu weer teveel het slechte van de mensquote:
nee hoor, is goed dat je het zegt, kijk ik ook weer ff anders, maar toch vind ik Frutsel iest eerlijks hebben nuquote:Op zondag 3 maart 2019 17:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze zo slinks, ze gooit er wat krokodillen tranen uit, en probeert om Chris van stemmen op Tim af te houden....of zie ik nu weer teveel het slechte van de mens
Jawel hoor dat weet hij zeker. Hij gaat niet naar huis en de nieuwe inwoner(s) weten dat ookquote:
Ik zie weer openingen voor een eventuele comeback in Utopia...1 van de 2.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:02 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-rowena-uit-elkaar
Nou die komt eraan dusquote:Op zondag 3 maart 2019 17:02 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor dat weet hij zeker. Hij gaat niet naar huis en de nieuwe inwoner(s) weten dat ook
die worden nu al bedreigd door dat misselijke mormelquote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor dat weet hij zeker. Hij gaat niet naar huis en de nieuwe inwoner(s) weten dat ook
Jammer wel..... Ze zijn al zo lang samen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:02 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie weer openingen voor een eventuele comeback in Utopia...1 van de 2.
Ik denk dan eerder Rowena.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie weer openingen voor een eventuele comeback in Utopia...1 van de 2.
shelly had vanmiddag een vooruitziende blik, ze verwacht een oud bewonerquote:
ontging mij ook evenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:05 schreef Charmian het volgende:
wie had er nu een bordje 'niet storen' of iets dergelijks opgehangen?
Bij het laatste bezoek stond die er meer voor open had ik het idee. Ruud weet ik nog net zo niet.quote:
Nou ik zie dat niet snel gebeuren. Rowena is sowieso niet zo spraakmakend voor het programma en Ruud er voor de derde keer lijkt me stug.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
shelly had vanmiddag een vooruitziende blik, ze verwacht een oud bewoner
ik hoop niet 1 van deze 2
ja die kunnen ze goed gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Als er toch iemand van 1 binnen moet komen (en 1 van die 2) dan zeg ik Ruud, kom er maar in.
die wist niet hoe snel hij weg moest komen, gedroeg zich als een schichtig wild zwijnquote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij het laatste bezoek stond die er meer voor open had ik het idee. Ruud weet ik nog net zo niet.
Oja, niet eens aan gedacht..... vervanging voor Lotus, v.w.b. de dieren.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja die kunnen ze goed gebruiken![]()
ow godddddd toch niet voor de beestjes?
ik ook niet, wat een asoquote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef espri het volgende:
Ik trek die schelle schreeuwbek van Row echt niet nog een keer hoor.
Terwijl zij alles nog wilde zien, ook al moesten ze al weg.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die wist niet hoe snel hij weg moest komen, gedroeg zich als een schichtig wild zwijn
Komt Rowena op de scooter....quote:
De 2 paspoorthouders slapen ws in de yurt, alle tijd voor Gerrit om ze goed te bewerken.quote:
Die gast is zo vreselijk opgefokt. En maar zeggen dat HIJ zeker niet gaat.quote:
voelde zich niet echt op zijn plek.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die wist niet hoe snel hij weg moest komen, gedroeg zich als een schichtig wild zwijn
dat zie je nu heel goed, ook over die van Chris dus, ook al heeft ze nu al maanden gebruikt van Chris gemaaktquote:Op zondag 3 maart 2019 17:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als Hiske voelt dat zij in gevaar is dan komt haar ware ik boven drijven.... ze zal over lijken gaan
Hier zit iemand die vreselijk gestressed isquote:
Brandon mag van mij wel opzouten. Opvulling is hijquote:Op zondag 3 maart 2019 17:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe functioneren deze mensen in de buiten wereld.... Brandon functioneert beter als hij half 9/9uur opstaat
je merkt hem niet op, soms, en dan is hij ook heel irritant, maar verders je ziet hem nietquote:Op zondag 3 maart 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Brandon mag van mij wel opzouten. Opvulling is hij
Ik hoop het.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
Oei oei als Tim straks binnen komt en christel daar ziet zitten krijgt hij vast weer een error.
Er moet er toch 1 hinneken daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Huilde Mylène nog maar. Heel wat beter dan dit gehinnek.
Ooit had hij de taak om schroefjes aan te geven aan Sjonquote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef Ranah het volgende:
wat brandon daar toevoegt is mij ook nog steeds een raadsel
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
ZIt Chris nu weer Franny op haar gemoed te praten?
+1quote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
Kan mij niet snel genoeg dinsdagavond zijn. Dat gezeik over dat stemmen elke keer komt me zo de strot uit.
Nee fran Chrisquote:
Franny is chris gaan halen om met haar over haar stemmen te praten. Ze wilt eigenlijk niet op Chris stemmen(gedwongen) en dat is waar ze het over hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef Dotteke het volgende:
ZIt Chris nu weer Franny op haar gemoed te praten?
ow verrek, dat is vanavond toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
kan niet wachten op die fandag, met zn 20 fans![]()
30 tochquote:Op zondag 3 maart 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vraag me af wat voor soort lui dat zijn. Kousenpissers van 12 of 60 plussersquote:Op zondag 3 maart 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |