Zie er wel heel veel staan die getekend moeten worden en boven staan er ook die verzonden moeten worden. Zonder handtekening dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:24 schreef Ranah het volgende:
oh, de hobbels zijn nu BIJNA uitverkocht, nog 14 te gaan
jessie klets uit zijn nek, vanmiddag was alles verkocht
Nee man de hobbeldierenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Frenny floepte vlak voor de SL er nog "maar gaan tekenen" eruit, misschien moeten ze echt vastleggen voor dinsdag
Op die hobbelpaardenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Frenny floepte vlak voor de SL er nog "maar gaan tekenen" eruit, misschien moeten ze echt vastleggen voor dinsdag
Ze moeten hun handtekening op die hobbelgevallen zetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
de hobbels?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Ik hoop het zo, anders moet Jessie zich nog een week gedeisd houden, het lijkt mij wel leuk om te zien hoe hij Tim het vuur aan de schenen legt in zijn laatste weekjequote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor haar wel, maar denk dat Jessie te weinig stemmen gaat krijgen
De hobbelpaarden moeten van een handtekening voorzien wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:25 schreef QuarterBack het volgende:
Hij loerde even in de cameraquote:Op zondag 3 maart 2019 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver dat is toch smerig dat Tim in zijn blote buik in die keuken staat.
Ik vind dat ook een onsmakelijk gezichtquote:Op zondag 3 maart 2019 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver dat is toch smerig dat Tim in zijn blote buik in die keuken staat.
Ik ook, vooral omdat het Tim is.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een onsmakelijk gezicht
afschuwelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 16:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hoe hij na elke oefeningen naar zijn armen en buik kijkt en heel breed gaat staan/lopen
Hangt er straks een vinger aan de ringen ....quote:Op zondag 3 maart 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
Tim aan de ringen hangen. Maar zijn verlovingsring is niet zo handig.
Nee hoor een paar pufjes deoquote:Op zondag 3 maart 2019 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Vies kind gaat eindelijk eens douchen?
Vond hem hier mee gelijk hebben, ze was zo irritant bezig. Bij iedereen er tussendoor te tetteren en alsof ze alles beter wist.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie had ook een aardige error ......![]()
[ afbeelding ]
Jessie gaat tekeer over Mylène - 3 maart 2019.
x73gdou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |