Nu nog volhoudenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:53 schreef Bramenstruik het volgende:
awww, dit vind ik heel knap van Frutsel
Daar blijft ze zich maar achter verschuilen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zegt zelf dat zij zich laat beïnvloeden.
Mens je hebt geen mening.
gaat haar alleen om die stemmen, dit had ik niet verwacht, maar dat haal ik er wel uitquote:
Dat doet ze toch ook ze heeft een pesthekel aan tim haha.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Christel die net allemaal berekeningen maakte met His, zegt nu dat ze stemt op haar gevoel![]()
![]()
![]()
Neem aan van wel ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jens zit boven en hoort dit toch ook allemaal wat Tim eruit kraamt.
Echt zielig is dat meisje.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Ik heb nu het gevoel dat ik alleen nog jou, Tim en Shelley overheb.
Domme slet, je wilde Chris toch weghebben?
dat is meer een toevalligheid Koos hahahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat doet ze toch ook ze heeft een pesthekel aan tim haha.
Na een gesprekje met Hiske niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Ik heb nu het gevoel dat ik alleen nog jou, Tim en Shelley overheb.
Domme slet, je wilde Chris toch weghebben?
Tim heeft Timkennis.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Die tim heeft ook totaal geen mensenkennis he.
Ze zo slinks, ze gooit er wat krokodillen tranen uit, en probeert om Chris van stemmen op Tim af te houden....of zie ik nu weer teveel het slechte van de mensquote:
nee hoor, is goed dat je het zegt, kijk ik ook weer ff anders, maar toch vind ik Frutsel iest eerlijks hebben nuquote:Op zondag 3 maart 2019 17:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze zo slinks, ze gooit er wat krokodillen tranen uit, en probeert om Chris van stemmen op Tim af te houden....of zie ik nu weer teveel het slechte van de mens
Jawel hoor dat weet hij zeker. Hij gaat niet naar huis en de nieuwe inwoner(s) weten dat ookquote:
Ik zie weer openingen voor een eventuele comeback in Utopia...1 van de 2.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:02 schreef spapaars het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-rowena-uit-elkaar
Nou die komt eraan dusquote:Op zondag 3 maart 2019 17:02 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor dat weet hij zeker. Hij gaat niet naar huis en de nieuwe inwoner(s) weten dat ook
die worden nu al bedreigd door dat misselijke mormelquote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor dat weet hij zeker. Hij gaat niet naar huis en de nieuwe inwoner(s) weten dat ook
Jammer wel..... Ze zijn al zo lang samen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:02 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie weer openingen voor een eventuele comeback in Utopia...1 van de 2.
Ik denk dan eerder Rowena.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie weer openingen voor een eventuele comeback in Utopia...1 van de 2.
shelly had vanmiddag een vooruitziende blik, ze verwacht een oud bewonerquote:
ontging mij ook evenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:05 schreef Charmian het volgende:
wie had er nu een bordje 'niet storen' of iets dergelijks opgehangen?
Bij het laatste bezoek stond die er meer voor open had ik het idee. Ruud weet ik nog net zo niet.quote:
Nou ik zie dat niet snel gebeuren. Rowena is sowieso niet zo spraakmakend voor het programma en Ruud er voor de derde keer lijkt me stug.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
shelly had vanmiddag een vooruitziende blik, ze verwacht een oud bewoner
ik hoop niet 1 van deze 2
ja die kunnen ze goed gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Als er toch iemand van 1 binnen moet komen (en 1 van die 2) dan zeg ik Ruud, kom er maar in.
die wist niet hoe snel hij weg moest komen, gedroeg zich als een schichtig wild zwijnquote:Op zondag 3 maart 2019 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij het laatste bezoek stond die er meer voor open had ik het idee. Ruud weet ik nog net zo niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |