Ze heeft gelijk. En Tim denkt dat de nieuwe bewoners zien dat hij een harder werker is. BAUWE JONGE !!quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Franny wordt boos, ze moeten wel realistisch blijven ....
Die heeft nog niet door, dat Jens een vies spelletje speelt ...quote:Op zondag 3 maart 2019 16:04 schreef snetje het volgende:
Tim: Omdat ik samenwerk met Jens en Mylene ..die gaan ook op Hiske of Christel...
Mijn hemel ik gaap al bij de gedachtequote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er komt toch veel meer drama als een His of een Cris weg moet?
Zitten er ook van die groeilampen bij. En wat extra stroomquote:
In feite papagaait ze nu dus wat haar net is verteld.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Franny zegt dat Christel gezien wordt als een moedertje, zegt Tim van nee
En dan trekt Franny haar muil open, zij heeft het toch gezien, hij niet. En als zij wat zegt moet hij dat wel geloven
Dat liegen van hem, hij heeft een hekel aan haar en brandon is boos op haar. Hij maakt er hele leugens om heen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
Tim denkt dat Cristel gaat, heel veel mensen denken slecht over haar. Franny verdedigt Cris nu
Dat hij dat denkt, hoe dom is hij toch.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:04 schreef snetje het volgende:
Tim: Omdat ik samenwerk met Jens en Mylene ..die gaan ook op Hiske of Christel...
En ze lachen zich rot om zijn hoogmoedswaanzin.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Ondertussen verteld His wat Tim tegen haar heeft gezegd tegen Chris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |