Wut?quote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef MissMSX het volgende:
Waarom laat je vriendschap afhangen van de kwantiteit?
Vraag in z'n algemeenheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut?
O, dat was denk ik niet tegen mij![]()
Ik persoonlijk doe dat niet. Maar als de kwaliteit van het contact ook tegen gaat vallen, vraag ik me wel af wat de vriendschap nog waard is. Zeker als (zoals bij mij) iemand op voorhand al probeert niet teveel tijd met je door te brengen.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef MissMSX het volgende:
Ja dat kan ik dus niet he, 2,5 uur bellen. Raap me op. Of elke maand een keer afsprekenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb een paar vriendschappen die al heel lang meegaan, dan al langer dan 10 jaar tot zelfs 22 jaar, die mensen zie ik toch wel maandelijks en gaan soms wat berichten over en weer, ook wel van het even bij kletsen van 2,5 uur telefoneren, maar die mensen zijn echt op 1 hand te tellen.
Leidend?quote:Op zondag 3 maart 2019 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje een leidende vraag wel in dat geval.
Dit. Ik word al moe als ik er aan denkquote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet he, 2,5 uur bellen. Raap me op. Of elke maand een keer afspreken
Elke maand met iemand anders kan nog wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet he, 2,5 uur bellen. Raap me op. Of elke maand een keer afspreken
Wij gaan dan ook altijd wat doen, bv boodschappen in Duitsland, winkelen in Groningen, kringloopjes aflopen, lunchen, Utrecht in, Efteling enz enz enz. en 2,5 uur bellen is vooral met vriendinnen over ver.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n vriendin heb ik dus, echt van GEEF MIJ AANDACHT, al komt het waarschijnlijk gewoon zo op me over als ik het even niet kan hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Elke maand met iemand anders kan nog wel.
Ik kan niet goed tegen mensen die vinden dat ze me minimaal 1x in de 2 weken willen zien omdat ik anders niet genoeg mn best doe of zoiets. Dat soort mensen geef ik altijd gauw op
Ik heb dat soort ‘vriendinnen’ altijd maar eventjes. En dan haken zij of ik af.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n vriendin heb ik dus, echt van GEEF MIJ AANDACHT, al komt het waarschijnlijk gewoon zo op me over als ik het even niet kan hebben.
Ja dat doen wij dan ook, meestal wandelen of naar het strand en dan uit eten. Soms naar Duitsland. Maar als ik elke maand naar Duitsland ga, heb ik het daar ook wel gezien.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wij gaan dan ook altijd wat doen, bv boodschappen in Duitsland, winkelen in Groningen, kringloopjes aflopen, lunchen, Utrecht in, Efteling enz enz enz. en 2,5 uur bellen is vooral met vriendinnen over ver.
Nah ik ken haar al 18 jaar. Maar we zijn in die 18 jaar allebei heel erg veranderd.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat soort ‘vriendinnen’ altijd maar eventjes. En dan haken zij of ik af.
Wat ik begrijp, want dan passen we dus gewoon niet bij elkaar.
Nee heb elke maand wel boodschappen nodig, is altijd met vaste vriendin. In de winkel lopen we onze eigen routes hooguit dat we elkaar tippen over een aanbieding. In de auto natuurlijk kletsen en als we er ergens gaan eten mensjes kijken. In plaats van destijds samen naar school fietsen, rijden we nu samen naar de winkelquote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat doen wij dan ook, meestal wandelen of naar het strand en dan uit eten. Soms naar Duitsland. Maar als ik elke maand naar Duitsland ga, heb ik het daar ook wel gezien.
Dat heb je natuurlijk ook altijd. Iedereen heet zijn eigen leven en maakt zijn eigen ontwikkeling door (hoewel het ook best knap is dat mensen helemaal stil kunnen staan voor jaren).quote:Op zondag 3 maart 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik ken haar al 18 jaar. Maar we zijn in die 18 jaar allebei heel erg veranderd.
Je kan toch ook ongeveer 24/7 in een SC hangenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken tijdens het bellenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan toch ook ongeveer 24/7 in een SC hangen
quote:
Vrij weinig denk ikquote:Op zondag 3 maart 2019 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
:’)
Het voelt wel echt shit, voor mijn gevoel hebben we elkaar al tijden niet echt gezien of gesproken en ik weet niet zo goed wat ik er aan kan doen.
Ja, wat bedoel je daarmee?quote:
kwantiteit is wat anders dan 0. Zoals ik zei ik heb haar in 2018 gewoon niet gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vrienden die ik soms jaren niet zie. Zijn wel de mensen bij wie ik aan kan kloppen als er stront aan de knikker is.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:39 schreef Allures het volgende:
[..]
kwantiteit is wat anders dan 0. Zoals ik zei ik heb haar in 2018 gewoon niet gezien
Ownee 1x kwam ik haar toevallig tegen en deden we het hele 'we zouden echt af moeten spreken, ik app je' dansje
Is vanwege de mogelijkheid tot multiquoten.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:40 schreef Allures het volgende:
Irritant trouwens dat als je nu mobiel iemand quote het invoer venster wel halverwege de pagina komt maar de invoerknop helemaal onderaan staat
Dat het een suggestieve vraag is, misschien wel deels ingegeven door eerdere reacties.quote:
Bij mij staat ie gewoon onder het reactieveld.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:40 schreef Allures het volgende:
Irritant trouwens dat als je nu mobiel iemand quote het invoer venster wel halverwege de pagina komt maar de invoerknop helemaal onderaan staat
Maakt het in deze context uit als het een suggestieve vraag zou zijn?quote:Op zondag 3 maart 2019 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat het een suggestieve vraag is, misschien wel deels ingegeven door eerdere reacties.
Ik kwam daar op uit omdat ik een slecht interview aan het bekijken was waarbij de geïnterviewde nogal in een hoek werd gedrukt door de vraagstelling van degene die zichzelf journalist noemde.
Hey, die is nieuw. Danny is snelquote:Op zondag 3 maart 2019 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij staat ie gewoon onder het reactieveld.
ja dat gevoel heb ik bij haar dus ook nietquote:Op zondag 3 maart 2019 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die ik soms jaren niet zie. Zijn wel de mensen bij wie ik aan kan kloppen als er stront aan de knikker is.
Weinig.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt het in deze context uit als het een suggestieve vraag zou zijn?
Ik zou het niet doen, want geen zin in nadat je dat al een aantal keer hebt gedaan en niet geresulteerd heeft in iets.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat gevoel heb ik bij haar dus ook niet
Ze mist ook alle grote shit omdat ik dat ook niet meer ga appen. Vind het raar om af en toe een lijstje te appen met zakelijke mededelingen zo van 'dit speelt er in mijn leven. Tot de volgende nieuwsbrief'
Ze is een tof mens, maar gewoon geen goeie vriendin. Ik heb ook echt wel goeie vriendinnen waarbij het contact soms meer en soms minder is en het daarna altijd gewoon weer goed is Maar bij haar is het gewoon trekken aan een dood paard.
Mijn vraag was ook niet zo zeer 'is het trekken aan een dood paard' want dat weet ik, maar meer 'ga ik het weer eens doen? Zo ja, waarom doe ij dat toch steeds'
Ik zou me afvragen wat het me zou opleveren. Waarschijnlijk vrijwel alleen een hoop frustratie. Dan is het gewoon klaar en als je elkaar toevallig weer eens tegenkomt zie je dan wel weer wat je doet.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat gevoel heb ik bij haar dus ook niet
Ze mist ook alle grote shit omdat ik dat ook niet meer ga appen. Vind het raar om af en toe een lijstje te appen met zakelijke mededelingen zo van 'dit speelt er in mijn leven. Tot de volgende nieuwsbrief'
Ze is een tof mens, maar gewoon geen goeie vriendin. Ik heb ook echt wel goeie vriendinnen waarbij het contact soms meer en soms minder is en het daarna altijd gewoon weer goed is Maar bij haar is het gewoon trekken aan een dood paard.
Mijn vraag was ook niet zo zeer 'is het trekken aan een dood paard' want dat weet ik, maar meer 'ga ik het weer eens doen? Zo ja, waarom doe ij dat toch steeds'
Dus snap ik je kunt nietquote:
Waarschijnlijk vind je het wel een leuk mens en accepteer je haar luiheid in vriendschappelijke zin. Dus kom op app maar weer.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:49 schreef Allures het volgende:
Goeie bedoelde ik niet oordelend over haar kwaliteits als persoon trouwens. Maar meer als in hoe close
quote:Op zondag 3 maart 2019 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt heerlijk gereden. Alles kan me wat, heerlijk gevoel
.
zo werken vrouwen vriendschappen tochquote:Op zondag 3 maart 2019 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk ook dat het een lekker wijf is waar je graag naast staat voor de aandacht.
Ik voel me wel altijd rete-onzeker en moddervet als ik met die vriendin ga shoppenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:01 schreef Allures het volgende:
[..]
zo werken vrouwen vriendschappen toch
En een knappe heeft een lelijke nodig om naast te kunnen shinen toch
En als je perfecte balans hebt ben je bff
Gezellige opmerkingen wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd rete-onzeker en moddervet als ik met die vriendin ga shoppenZij is heel erg smal en alles past haar we; (in XS maar toch). En als ik een leuk bloesje zie 'whoa wat een tent, jij moet echt een maatje kleiner, o nee, groter, nee je lijkt wel een ballon zo.'
Zo was ze vroeger in ieder geval.
Dit zuig je uit je duim toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd rete-onzeker en moddervet als ik met die vriendin ga shoppenZij is heel erg smal en alles past haar we; (in XS maar toch). En als ik een leuk bloesje zie 'whoa wat een tent, jij moet echt een maatje kleiner, o nee, groter, nee je lijkt wel een ballon zo.'
Zo was ze vroeger in ieder geval.
Shit. Ik ben de lelijke vriendinquote:Op zondag 3 maart 2019 12:01 schreef Allures het volgende:
[..]
zo werken vrouwen vriendschappen toch
En een knappe heeft een lelijke nodig om naast te kunnen shinen toch
En als je perfecte balans hebt ben je bff
Ik heb laatst nog opgenoteerd in mijn Excel dat je jezelf een 3 vindt.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef Allures het volgende:
Ik ben een 7 dus nooit lelijk of knap genoeg voor een bff daarom heb ik alleen van die halfbakken vriendschappen die doodbloeden waar ik dan hier over kom zeuren
Fucking hell, het zal je maar gebeuren...quote:
De Zonnekoning is terug uit de rimboequote:Op zondag 3 maart 2019 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fucking hell, het zal je maar gebeuren...
Dat zeggen ze ook van dikke mensen, en ik heb er inderdaad nog nooit klachten over gehad.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die kunnen vaak wel beter pijpen.
True, lacking in other areas, making up with effort.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die kunnen vaak wel beter pijpen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook van dikke mensen, en ik heb er inderdaad nog nooit klachten over gehad.
Dat iemand in staat is een lelijke kop te trekken? ja verschrikkelijk...quote:Op zondag 3 maart 2019 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fucking hell, het zal je maar gebeuren...
Ja, ik moest weer terug, ze waren mijn gelul zatquote:
Inderdaad. Zo kun je van iedereen foto's naast elkaar leggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat iemand in staat is een lelijke kop te trekken? ja verschrikkelijk...
Ik zie nog wel wat meer verschillen, maar ok.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat iemand in staat is een lelijke kop te trekken? ja verschrikkelijk...
Hoe was het in goodoll Brasil??quote:Op zondag 3 maart 2019 12:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
True, lacking in other areas, making up with effort.
is het zelfde tochquote:Op zondag 3 maart 2019 12:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog opgenoteerd in mijn Excel dat je jezelf een 3 vindt.
Prima, all is quiet. Niemand is ons ontvallen. Geen grote rellen gemist. En Sammz is weer onze leider.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik moest weer terug, ze waren mijn gelul zat
Hoe is het?
Bij dikkerdjes is wel logisch idd. Dan zijn de kaken al lekker gewend om meer van elkaar dan op elkaar te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook van dikke mensen, en ik heb er inderdaad nog nooit klachten over gehad.
Haha, hier heb je ff over nagedacht.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:20 schreef Allures het volgende:
[..]
is het zelfde toch
Alleen als 10 dan een 1 is
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij dikkerdjes is wel logisch idd. Dan zijn de kaken al lekker gewend om meer van elkaar dan op elkaar te zijn.
Ik ook, zoals dat buitje naast de neus. Misschien zijn het wel 2 verschillende vrouwenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat meer verschillen, maar ok.
Lekker, heerlijk weer, familie en vrienden weer gezien, veel op het strand gehangen, flink wat bbq's, terrasjes, nog even naar Montevideo geweestquote:
En dan zijn dikke mensen ook nog gezellig! Win winquote:Op zondag 3 maart 2019 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is misschien een inkoppertje maar ik vind Elvi niet altijd gezellig dus dat is bij deze ook gelijk weer ontkrachtquote:Op zondag 3 maart 2019 12:22 schreef Allures het volgende:
[..]
En dan zijn dikke mensen ook nog gezellig! Win win
Nog wat fijne gangrapes meegemaakt?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker, heerlijk weer, familie en vrienden weer gezien, veel op het strand gehangen, flink wat bbq's, terrasjes, nog even naar Montevideo geweest
Vraag ook nog even hoe vaak hij beroofd is met een pipaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog wat fijne gangrapes meegemaakt?
Dan ben ik op die momenten op dieet.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is misschien een inkoppertje maar ik vind Elvi niet altijd gezellig dus dat is bij deze ook gelijk weer ontkracht
Elvi is gezelligquote:Op zondag 3 maart 2019 12:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is misschien een inkoppertje maar ik vind Elvi niet altijd gezellig dus dat is bij deze ook gelijk weer ontkracht
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima, all is quiet. Niemand is ons ontvallen. Geen grote rellen gemist. En Sammz is weer onze leider.
Nee wel 2 keer een verzoek tot gehad maar ik had geen zin op die momentenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog wat fijne gangrapes meegemaakt?
Maar jij kent haar van binnen en van buitenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elvi is gezelligHeb elke keer wel de slappe lach
Das niet eerlijk, jij hebt de grootste lol bij elke meme van haar.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elvi is gezelligHeb elke keer wel de slappe lach
Ik elvi welquote:Op zondag 3 maart 2019 12:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet van binnen hoor. Zulk soort meets hebben wij niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij kent haar van binnen en van buiten
Schrijft op, mocht je eens bitchy zijn in de toekomstquote:Op zondag 3 maart 2019 12:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik elvi wel
En ik draag ook even mezelf aan als bewijs
Dat klinkt alsof het in theorie nog héél lang zou kunnen duren...quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schrijft op, mocht je eens bitchy zijn in de toekomst
Telt nog steeds als in de toekomst, veilig geformuleerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het in theorie nog héél lang zou kunnen duren...
WTF? Je UI?!?!?!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het in theorie nog héél lang zou kunnen duren...
quote:
My god man, why?quote:
Naar dat soort onzin kan ik echt niet kijkenquote:
Geen idee, kwam alleen dit losse filmpje tegen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar dat soort onzin kan ik echt niet kijken![]()
Wat komt er nog meer voorbij in die serie?
al braaf geweestquote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou niet maar ga toch sporten.
En dan lekker lui op de bank koers kijken.
De hele ochtend al samen dingen gedaan. De kinderen maken een Loom telefoonhoesje en nu me-time.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:08 schreef Allures het volgende:
Lijkt me allemaal wel goed voor je kinderen ja
Nee, meestal "Wanneer stop je eens."quote:Op zondag 3 maart 2019 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
"Wanneer ga je nou echt werken"
Vragen mensen jou dat wel eens?
Sporten of naar de film?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
al braaf geweest
Zo naar de film
Ergens zou ik wel eens een week elke dag willen gaan...
niet elke comment gaat over jouquote:Op zondag 3 maart 2019 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De hele ochtend al samen dingen gedaan. De kinderen maken een Loom telefoonhoesje en nu me-time.
Ja ik ga naar vice zoquote:Op zondag 3 maart 2019 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar Vice en LegoEn Escape Room en dan vanaf donderdag Captain Marvel en The Mule.
Vice, moest steengoed zijn hoorde ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar Vice en LegoEn Escape Room en dan vanaf donderdag Captain Marvel en The Mule.
Laat even weten of ie te volgen was, ik heb de neiging bij zulke films om een beetje mentaal af te dwalen.quote:
doe ikquote:Op zondag 3 maart 2019 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat even weten of ie te volgen was, ik heb de neiging bij zulke films om een beetje mentaal af te dwalen.
Ik zit nog in m'n pyjama te werken.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:18 schreef Belsezar het volgende:
Sporten, bios, fietsen.
Jullie zijn mij te actief
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n pyjama te werken.
Om een Braziliaan van grote faam te quoten:quote:
Ik lig op de bank muziek te luisteren, lui genoeg?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:18 schreef Belsezar het volgende:
Sporten, bios, fietsen.
Jullie zijn mij te actief
Jij snapt de zondagquote:Op zondag 3 maart 2019 13:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik lig op de bank muziek te luisteren, lui genoeg?
Jij moet carnaval vieren!quote:Op zondag 3 maart 2019 13:27 schreef TaMieke het volgende:
Lig ook nog lui op de bank.
Over een uur weer paraat staan. Veel te vroeg![]()
Quote was fout, gecorrigeerdquote:
Kwartje viel al.quote:
Gisteren twee uur door de regen gefietst. Toch best leuk als je een hoofdknikje krijgt van andere wielrenners.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:15 schreef Chia het volgende:
Ik moest op de heen en terugweg door de regen fietsen.Maar vol me nu wel extra trots en voldaan en helemaal comfortabel bij verder niet meer al teveel doen en binnen blijven
Neem 'm mee als deel van je kostuum. Zo van: "dit jaar ga ik als luie aars."quote:Op zondag 3 maart 2019 13:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Maar mn bank ligt zo lekker.
Daar is ie een beetje groot voorquote:Op zondag 3 maart 2019 13:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Neem 'm mee als deel van je kostuum. Zo van: "dit jaar ga ik als luie aars."
Wat schilder je zoal?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kwartje viel al.
Nu maar eens een schilderij afmaken. Even kijken of ik dn focus kan vinden vandaag.
Carnaval vieren moet als je onder de rivieren woont, dus opstaan, kostuum aan!quote:Op zondag 3 maart 2019 13:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Maar mn bank ligt zo lekker.
Rustig rustig. Optocht begint pas om half 3 ofzo. Voor die tijd is er nog niets te doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat schilder je zoal?
[..]
Carnaval vieren moet als je onder de rivieren woont, dus opstaan, kostuum aan!
Ja lekker een rustig comfortabel hoekje opzoeken en de muziek over je heen laten vloeien.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar is ie een beetje groot voor![]()
Mn knuffels kunnen wel dienen als kussen dus kan in de zaal nog een dutje doen
Landschappen en random crap. Ik zal straks in het schildertopic wel even een foto posten als dit ding klaar is.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja lekker een rustig comfortabel hoekje opzoeken en de muziek over je heen laten vloeien.
Al vrees ik dat carnavalskrakers niet zo goed werken wat wegdromen betreft
Voorbereiden moet ookquote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rustig rustig. Optocht begint pas om half 3 ofzo. Voor die tijd is er nog niets te doen.
Doe eens een linkje als je wat post aubquote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Landschappen en random crap. Ik zal straks in het schildertopic wel even een foto posten als dit ding klaar is.
Wat denk je dat ik allemaal moet doen dan?quote:
En met dit bericht wil je ons overhalen met je te kletsen?!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow de energie spat van jullie af.
Ik zweet als een otter, ieuuww.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:08 schreef Samzz het volgende:
Vandaag was een goede dag. Al mijn doelen bereikt
.
Zo trots op jullie.quote:
Jij haat jezelf echt he.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om te gaan speeddatenomdat het vorige keer zo'n succes was
Waar en wanneer?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om te gaan speeddatenomdat het vorige keer zo'n succes was
Gooi eens een balletje op in het datingtopic!quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Elvi het volgende:
Stuur mij er ook één.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Over een week jarig, alle tony's in de aanbieding zie ik net in de folder. Goed idee om van elke reep er 2 te halen voor op kantoor
Slecht idee. Tonyquote:Op zondag 3 maart 2019 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Over een week jarig, alle tony's in de aanbieding zie ik net in de folder. Goed idee om van elke reep er 2 te halen voor op kantoor
Ja dan zitten we straks met elkaar te speeddatenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi eens een balletje op in het datingtopic!
Beetje de vrouwen verleiden met chocola hé?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Denk niet dat dat magquote:Op zondag 3 maart 2019 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi eens een balletje op in het datingtopic!
Nee ik vind het ook tegenvallen. Die smaakjes proef je er 9 van de 10 keer niet in terug en de verschillende stukken zijn ook gewoon kut. Daarbij vind ik ook gewoon stom sinds dat gezeik over repen die bij de Aldi lagenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier best wel alleen in staat.
Bijna tegelijk jarigquote:Op zondag 3 maart 2019 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Nee, denk het niet. Volgens mij is het vooral geliefd onder vrouwen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier best wel alleen in staat.
DM je adres en welke je wilt en je krijgt er eentjequote:
Uiteraardquote:Op zondag 3 maart 2019 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje de vrouwen verleiden met chocola hé?
Er ligt nog steeds een rode voor jouw in de voorraadkastquote:
Soort Russische roulettequote:Op zondag 3 maart 2019 15:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dan zitten we straks met elkaar te speeddatenFok!Dating, goh wat was daar ook alweer mee
Okok, karamel zeezout is volgens mij niet aan te slapen, de andere smaken kunnen best slecht uitvallen inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook tegenvallen. Die smaakjes proef je er 9 van de 10 keer niet in terug en de verschillende stukken zijn ook gewoon kut. Daarbij vind ik ook gewoon stom sinds dat gezeik over repen die bij de Aldi lagen
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er ligt nog steeds een rode voor jouw in de voorraadkast
Ik vind de melk ook erg lekker, vergelijkbaar met Verkade en Delicata.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Okok, karamel zeezout is volgens mij niet aan te slapen, de andere smaken kunnen best slecht uitvallen inderdaad.
Daar richt het merk zich natuurlijk ook wel op. Heb liever gewoon een echt stuk chocolade tussen de 70-80%.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Volgens mij is het vooral geliefd onder vrouwen.
Hmmmmmmquote:Op zondag 3 maart 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Godver nu zin in chocola en ik moet nog naar de supermarkt. Slecht idee.
Ik bedoelde t eigenlijk als grapjequote:Op zondag 3 maart 2019 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
DM je adres en welke je wilt en je krijgt er eentje
Die heeft Tony's ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar richt het merk zich natuurlijk ook wel op. Heb liever gewoon een echt stuk chocolade tussen de 70-80%.
Karamel zeezout vind ik erg lekker, en de framboos knettersuiker. De melk ook. Verder heb ik niet geproeft omdat t me niet lekker lijkt.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Okok, karamel zeezout is volgens mij niet aan te slapen, de andere smaken kunnen best slecht uitvallen inderdaad.
Ik ben helemaal weg van de honing zeezout amandel van Ritter Sportquote:Op zondag 3 maart 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Of die met pinda van de Milkaof de Choco swing van milka
Of de melk van Cote d'Or
En mijn chocolaquote:Op zondag 3 maart 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Of die met pinda van de Milkaof de Choco swing van milka
Of de melk van Cote d'Or
Elvi en ik zouden samen 3 pizza's delenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
Wij hebben gisteren nog pizza gegeten, heel romantisch allebei de helft.
Even door de mcdrive dusquote:Op zondag 3 maart 2019 15:57 schreef CherryLips het volgende:
O fuck ik ga boodschappen doen en heb voor de hele week opgeschreven maar niks voor vanavond
Lekker op tijd naar bed en spoonen met je hont?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond pasta![]()
Eigenlijk al zin om nu te eten, maar dan heb ik het vast ook zo gezien met de avond.
Dat is wel het plan.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed en spoonen met je hont?
Chillquote:Op zondag 3 maart 2019 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel het plan.
Morgenvroeg weer naar huis toe en dan ook nog de dinsdag vrij
Mmmm pizzaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Chill. Ik moet deze week juist 5 dagen “werken”. En ga me straks motiveren om echt mijn pastasaus van gisteren op te warmen en NIET de gratis pizza te bestellen
.
Maar... Maar... Gratis pizzaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Chill. Ik moet deze week juist 5 dagen “werken”. En ga me straks motiveren om echt mijn pastasaus van gisteren op te warmen en NIET de gratis pizza te bestellen
.
Dat. Tenzij het echt bout kwaliteit pizza is.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gratis pizza zelfs, zou ik niet laten schieten.
Dan nog. Pizza is pizza. Dan gooi je er zelf nog wat kaas en jalapenopepers over en dan merk je er niks meer van.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat. Tenzij het echt bout kwaliteit pizza is.
jalapenoquote:Op zondag 3 maart 2019 16:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan nog. Pizza is pizza. Dan gooi je er zelf nog wat kaas en jalapenopepers over en dan merk je er niks meer van.
Mocht wel iets beter zijn, maar toch fijn om weer eens op het water te staanquote:
Verkeerde account MCH.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed en spoonen met je hont?
Lekker hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mocht wel iets beter zijn, maar toch fijn om weer eens op het water te staanMorgen nog een keer. Dinsdag wellicht ook. Komt een goede week aan
Hehe jaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Toch nog iemand die van dit weer blij wordt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik heb ook nog een stapeltje boeken voor je.
Smoothquote:
quote:
Over een week jarig en het is nu in de aanbiedingquote:
De oranje, pleasequote:Op zondag 3 maart 2019 17:12 schreef Belsezar het volgende:
Geslaagd, traktatie voor werk, 2 van elk
[ afbeelding ]
Je mag ook wat leuks voor mij kopenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zin om iets leuks voor mezelf te kopen
Je bent over je verslaving heen om dingen te kopen volgens mij.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Je mag ook wat leuks voor mij kopen
He nu heb ik ook zin om iets leuks voor mezelf te kopen
Tnx CE
1 jurkje onderweg en 1 paar schoenen binnen maar nog niet gepastquote:Op zondag 3 maart 2019 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent over je verslaving heen om dingen te kopen volgens mij.
Ik ga een beetje taart in de auto meenemen en naar kantoor dragenquote:
Kom maar halenquote:
Plaatje?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:25 schreef Samzz het volgende:
Ik wil laarsjes van Tamaris. Maar ik vind ze nog te duur.
Heb ik niet, zijn zwarte van Tamaris Heart and Sole, met zo'n gouden werkje eraan.quote:
Zo komt die auto er ook nooit hèquote:Op zondag 3 maart 2019 17:25 schreef Samzz het volgende:
Ik wil laarsjes van Tamaris. Maar ik vind ze nog te duur.
Ik heb nergens gezegd dat ik ze ga kopen. Ik vind ze te duur.quote:
Ik moet ook nieuwe bruine schoenen kopenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een deel schoenen die ik niet meer draag of die versleten zijn weggooien. Wil al een tijd een paar nieuwe leren schoenen hebben, maar ben er nog niet helemaal uit wat voor iets het gaat worden.
Ben je alweer terug in het koude Nederland?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe bruine schoenen kopen
https://www.zalando.nl/zi(...)c-zi112da2e-o11.html
of deze
https://www.zalando.nl/ki(...)c-k4412k01b-o11.html
Ben er nog niet helemaal uit...
15 jaar??? Waar is die zool van gemaakt, diamant?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:03 schreef ArTiC het volgende:
laatst afscheid moeten nemen van mijn Vans Rowley XLT's na 15 jaar ofzo
De Vans die ik heb gehad waren na 2 a 3 maand al een vod.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
15 jaar??? Waar is die zool van gemaakt, diamant?
Mijn sneakers zijn na 2 a 3 jaar op, zool weg...
Yep, net een weekje terugquote:Op zondag 3 maart 2019 18:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben je alweer terug in het koude Nederland?
Ik zweer nog steeds bij air maxquote:Op zondag 3 maart 2019 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Vans die ik heb gehad waren na 2 a 3 maand al een vod.
De Vans van nu zijn niet meer vergelijkbaar met die van de jaren 90, vroege 00'squote:Op zondag 3 maart 2019 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Vans die ik heb gehad waren na 2 a 3 maand al een vod.
Die 2equote:Op zondag 3 maart 2019 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe bruine schoenen kopen
https://www.zalando.nl/zi(...)c-zi112da2e-o11.html
of deze
https://www.zalando.nl/ki(...)c-k4412k01b-o11.html
Ben er nog niet helemaal uit...
80 euro bij de Ziengsquote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik ze ga kopen. Ik vind ze te duur.
Dat blijktquote:Op zondag 3 maart 2019 18:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Vans van nu zijn niet meer vergelijkbaar met die van de jaren 90, vroege 00's
Mwa. Deze maand even niet. Ik heb al te veel uitgegeven.quote:
Is ook nog steeds een hoop geldquote:Op zondag 3 maart 2019 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Deze maand even niet. Ik heb al te veel uitgegeven.
Ik dacht zelf ook aan de tweedequote:
Haiquote:
Maar wel beter dan 120 euroquote:
Lichtere kleur combineert wat makkelijker denk ikquote:
Jaaaa supergoed! Vroeg me al af of je positieve gevoel ook beloond wasquote:Op zondag 3 maart 2019 18:25 schreef Samzz het volgende:
Oh en Debsterr, mijn wedstrijd ging zo goed. 2 winstpunten en 2x eerste
.
Les van aanstaande donderdag is daarmee betaald.
Jij en ik, airmax, geen kaas, etcquote:
Inderdaad, kan eigenlijk bij allesquote:Op zondag 3 maart 2019 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lichtere kleur combineert wat makkelijker denk ik
Jaquote:Op zondag 3 maart 2019 18:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa supergoed! Vroeg me al af of je positieve gevoel ook beloond was
Ik ben best wel benieuwd hoe jij eruit ziet eigenlijk, obv je kleding beschrijving enzo.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij en ik, airmax, geen kaas, etc
[..]
Inderdaad, kan eigenlijk bij alles
Heb vaak grijze en blauwe pakken aan, past er prima bij. En mocht ik een keer zwart aan hebben kan het ook
Valt best mee hoor, ik zit nu in een trainingsbroek en grijze trui met sloffen, maar doordeweeks loop ik in pak. Is verplicht op kantoorquote:Op zondag 3 maart 2019 18:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe jij eruit ziet eigenlijk, obv je kleding beschrijving enzo.
Had je borsten gehad, dan was ik op zeker met je getrouwd. Of tenminste één keer met je geneukt.quote:
He, tegenvallerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, ik zit nu in een trainingsbroek en grijze trui met sloffen, maar doordeweeks loop ik in pak. Is verplicht op kantoor
Hij loopt in elk geval altijd in pak, ook al is het een trainingspak in het weekend.quote:
Positive thinkingquote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij loopt in elk geval altijd in pak, ook al is het een trainingspak in het weekend.
Zo ben ik.quote:
Ik voel mij zo geliefd nuquote:Op zondag 3 maart 2019 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je borsten gehad, dan was ik op zeker met je getrouwd. Of tenminste één keer met je geneukt.
quote:
Zelfs ik heb die gisteravond zitten kijkenquote:
Zo was het ook bedoeld.quote:
Want?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik heb die gisteravond zitten kijken![]()
Het gaat echt niet goed met mij
WTF???quote:Op zondag 3 maart 2019 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik heb die gisteravond zitten kijken![]()
Het gaat echt niet goed met mij
I knowquote:
CRE / Het grote schildertopic 2.0quote:Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voorbereiden moet ook
[..]
Doe eens een linkje als je wat post aub
Wow! Mooi zeg!quote:
Ik ben normaal niet van die romantische meuk.quote:
Ahh daar is ze weerquote:Op zondag 3 maart 2019 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet van die romantische meuk.
Je liegt.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet van die romantische meuk.
Ik ken het gevoel, maar dan heel sterk met mensen die goed een muziekinstrument bespelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wow! Mooi zeg!
Zo jaloers op creatieve mensen
Zou ik ook willen, piano is zooooo mooiquote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, maar dan heel sterk met mensen die goed een muziekinstrument bespelen.
Op ons vakantieadres hier ver vandaan met persoonlijke masseuse dit dat.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je had de rozenblaadjes al klaar liggen?
Ah want jij kent mij persoonlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |