quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hey, je hebt onze maandwedstrijd gewonnen![]()
quote:Adobe schotelt bezoekers van zijn Amerikaanse site alleen nog de 1TB- in plaats van 20GB-versie van zijn Fotografie-abonnement aan. Daarmee verdubbelt de prijs van het goedkoopste abonnement. Volgens Adobe gaat het om een test.
Het goedkoopste Fotografie-abonnement kost voortaan 20 dollar per maand in plaats van 10 dollar per maand, constateerde Petapixel. Voor 10 dollar per maand kregen afnemers naast Photoshop, Lightroom Classic en Lightroom 20GB online opslag. Bij het abonnement voor 20 dollar gaat het 1TB internetopslag. Het abonnement is daarmee nog slechts een dollar goedkoper dan het Eén app-abonnement dat de keuze biedt uit een enkele app en 100GB opslag.
De wijziging is op het moment van schrijven alleen doorgevoerd op de Amerikaanse site. Op de Nederlandstalige site en overige Europese sites staat nog steeds de prijs van 12,09 euro per maand voor het Fotografie-abonnement. De 1TB-versie staat als optie voor 24,19 euro per maand in het overzicht.
In een verklaring aan Petapixel meldt Adobe dat het om een test gaat: "Van tijd tot tijd draaien we tests op Adobe.com, inclusief abonnementsopties die aan alle of niet aan alle bezoekers van Adobe.com getoond worden." Het bedrijf meldt niet of dit om een test gaat die een beperkte groep bezoekers te zien krijgt, maar daar lijkt het niet op. Petapixel constateert dat Amerikanen het abo nog voor de oude prijs kunnen afnemen door contact op te nemen met Adobe of via een directe link te bestellen.
Kan je al wat leuks winnen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:35 schreef Chanty het volgende:
[..]jeeeeyyy
nu nog wat meer inzenders in de volgende rondes dan voelt winnen ook echt als een overwinning
Dit is dus een verkapte oproep aan iedereen om mee te doen.
Er is een paar keer een proef abo weggegeven op een blad, dat is best leuk toch?quote:
Nah. ik lees echt nooit ietsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er is een paar keer een proef abo weggegeven op een blad, dat is best leuk toch?
Vind het iig jammer dat ik niet deel mag nemen
Een ander misschien wel. Smaken verschillen. Foto op canvas hoeft om mij niet, heb liever een goede chemische afdruk (zoals bijvoorbeeld Profotonet doet)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah. ik lees echt nooit ietsVroeger hadden we foto op canvas, dat was wel leuk. Daar er ook 5 van gewonnen of zo
Het was inderdaad net even een dolle boel. Gelukkig doet ie het meest van tijd wel goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Flickr is weer zo snel als dikke stront door een trechter vandaag...
Laatste ronde korting van 20 euro bij een webshop. Polarisatiefilter gekocht die ik al eeuwig wilquote:
Ik bestel meestal Hoya Pro1 filters van eBay. Stuk voordeliger dan B+W en kwalitatief net zo goed. Volgens mij had ik voor nog geen ¤40 een 77mm filter. Ik heb hem volgens mij ook nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2019 06:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laatste ronde korting van 20 euro bij een webshop. Polarisatiefilter gekocht die ik al eeuwig wil![]()
Maar je mag ook meedoen als er niks te winnen valt behalve de eer.
Oh dat is wel fijn!quote:Op woensdag 8 mei 2019 06:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laatste ronde korting van 20 euro bij een webshop. Polarisatiefilter gekocht die ik al eeuwig wil![]()
Maar je mag ook meedoen als er niks te winnen valt behalve de eer.
Exact. Zo'n foto op canvas zou ik zelf niet zo snel aan de muur hangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een ander misschien wel. Smaken verschillen. Foto op canvas hoeft om mij niet, heb liever een goede chemische afdruk (zoals bijvoorbeeld Profotonet doet)
Chemische afdruk? Watte?!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een ander misschien wel. Smaken verschillen. Foto op canvas hoeft om mij niet, heb liever een goede chemische afdruk (zoals bijvoorbeeld Profotonet doet)
Kijken of dit alleen bij een test blijft. Zo nee, of dit alleen voor nieuwe abbonementen is of dat het voor iedereen gaat gelden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:05 schreef Iemand91 het volgende:
Adobe verdubbelt prijs voor Fotografie-abonnement in VS 'bij test'
[..]
[ afbeelding ]
Op zich kan het geen kwaad om bij dat thema aan eten te denken. Gewoon beginnen met een uitgekauwd cliché, dan komt de creativiteit vanzelf wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 07:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een half jaar de zoom gehad. Maar daar vond ik niet zoveel aan.
Thema van deze maand bracht wat errors in mijn hoofd. Ik kan dan alleen aan eten denken weinig creativiteit in mij de laatste tijd
Uitkauwen.... Mooie woordkeus in dit themaquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op zich kan het geen kwaad om bij dat thema aan eten te denken. Gewoon beginnen met een uitgekauwd cliché, dan komt de creativiteit vanzelf wel.
En in het kwaadste geval kiezen we met zijn allen degene die het beste cliché heeft weten uit te kauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |