Zwaar levenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:36 schreef Allures het volgende:
Dat je eindelijk de energie hebt om te bakken en vergeten bent de boter op temperatuur te laten komen
Nieuwe dingetjes doorvoerenquote:
Echt een functie voor newbies dus, wij weten dat je bij ons hoort.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe dingetjes doorvoeren.
En je kunt straks ook zien welke mod waar modereert door op het woord 'moderator' te gaan staan.
Wat lief zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt een functie voor newbies dus, wij weten dat je bij ons hoort.
Wat voor taart heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:23 schreef Allures het volgende:
[..]
het gaat al weer hoor
Taart in de oven, nigella op tv
ik doe een experiment met Victoria sponges vandaag. 2 chocolade versies. 1 met aardbeien en room vulling en 1 met chocolade ganachequote:
Oef nee, denk dat dat een beetje much is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ik doe een experiment met Victoria sponges vandaag. 2 chocolade versies. 1 met aardbeien en room vulling en 1 met chocolade ganache
Moet op die met ganache nog room denk je?
Maar waarom ineens? Jarenlang geen grootse dingen en nu ineens allemaal nieuw functies.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe dingetjes doorvoeren.
En je kunt straks ook zien welke mod waar modereert door op het woord 'moderator' te gaan staan.
Omdat t een goed idee is door te ontwikkelen? Geen idee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waarom ineens? Jarenlang geen grootse dingen en nu ineens allemaal nieuw functies.
Ben benieuwd hoe de nieuwe aankomst gaat zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijk het is weer koers!
Omloop het Nieuwsblad
Omdat Danny er weer goesting in heeft denk ik, misschien dat het met zijn gezondheid beter gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waarom ineens? Jarenlang geen grootse dingen en nu ineens allemaal nieuw functies.
De autist in mij kan slecht handelen dat door de tekst 'moderator' een andere witruimte ontstaat dan bij een normale user. Waarom niet achter de username? [jbpaniek]quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat t een goed idee is door te ontwikkelen? Geen idee.
Ik vind 't wel leuk. De tagjes voor de mods is mijn idee.
Lange username + tag komt in de knoop met de datum/tijd die gecentreerd is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De autist in mij kan slecht handelen dat door de tekst 'moderator' een andere witruimte ontstaat dan bij een normale user. Waarom niet achter de username? [jbpaniek]
Fattiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:22 schreef Debsterr het volgende:
Dat je boodschappen doet voor avondeten want dan bestel je tenminste niks. Ligt er een “sorry we waren te laat hier heb je gratis pizza” bon van New York Pizza in de bus. En ik had net de B&J laten staan in de supermarkt
.
Ik kijk veroordelend naar je vorige post en schud mijn hoofd.quote:
Dank je, dit helpt. Ik bestel de pizza morgen pas.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk veroordelend naar je vorige post en schud mijn hoofd.
*eet nog een handje stroopwafel kruimels*
Dat het rationeel verklaarbaar is doet niet af aan mijn neurotische behoefte om het anders te hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lange username + tag komt in de knoop met de datum/tijd die gecentreerd is.
Dat gaat makkelijker met een lekkere pizza in je buik.quote:
Lekker dutje doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:34 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Met de hondjes gewandeld. Gedoucht. Benen hoog.
Jezus wat ben ik moe. Zal je zien dat ik tijdens Fantastic Beasts in slaap val.
Ja waarschijnlijk wel. Anders film maar op pauze.quote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. Anders film maar op pauze.
Maar goed. Tijd voor thee.
Dat was het jaren terug ook alquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat t een goed idee is door te ontwikkelen? Geen idee.
Ik vind 't wel leuk. De tagjes voor de mods is mijn idee.
Wie weet. Ik kan niet wachten op de search in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat Danny er weer goesting in heeft denk ik, misschien dat het met zijn gezondheid beter gaat.
Snap wel dat je hoofd er dan minder naar staat.
Denk dat t qua gezondheid een heel eind beter gaat, het team is weer compleet, ook qua A's/FA's en gaat er weer tegenaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was het jaren terug ook al
Ik klaag niet hoor, ben gewoon benieuwd waar het ineens vandaan komt
Wat ga je zoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie weet. Ik kan niet wachten op de search in ieder geval
Hier in Nijmegen is het gelukkig niet echt een ding.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer het zo veel mogelijk te ontwijken. Niet (meer) mijn ding.
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je hem op zijn hoofd gerocheld?
Heb je wel weer kans om te neukenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer het zo veel mogelijk te ontwijken. Niet (meer) mijn ding.
Oh ik dacht dat t aan mij lag.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Jezus hehe. Kan weer mobiel quoten. Soort van.
Maak een andere salade?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Het is zo verleidelijk om dan maar iets van chinees ofzo te halen.
Oeeehhhh C.E heeft een vriendinnetjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteravond nog gedaan. Daarvoor hoef ik geen carnaval te vieren.
Quoten lukte mij ook niet mobielquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:22 schreef MissMSX het volgende:
Oh, quoten gaat mobiel even niet zo lekker. Sorry Samzz
?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Faxie...
https://twitter.com/HumansOfLate/status/1100686079752134657
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteravond nog gedaan. Daarvoor hoef ik geen carnaval te vieren.
Toch nog leuk gehad?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:14 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben net thuis![]()
Zo douchen en straks weer verder.
Ben een muurtje aan het slopenquote:
Zo stelde ik me jou voorquote:
Nee he. Moest net ook zoeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef MissMSX het volgende:
Dat de versturen-knop helemaal onder aan de pagina staat is niet zo handig
Komt omdat je mobiel nu ook kunt multiquoten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef MissMSX het volgende:
Dat de versturen-knop helemaal onder aan de pagina staat is niet zo handig
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeeehhhh C.E heeft een vriendinnetje
Dat heb ik niet. Ik zie na t posten de onderste post (mobiel).quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef CherryLips het volgende:
En dat je na het posten naar de bovenkant van de pagina wordt gebracht. Maar er zal nog aan gesleuteld worden lijkt me.
Oh.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is me aan het plagen.
Maar het lijkt wel de goede kant op te gaan
Last wall standing.quote:
Ah. Dat is op zich mooi, maar 9 van de 10 keer doe je soloquotenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt omdat je mobiel nu ook kunt multiquoten.
Heerlijk van die bagger uit je neus vissen.quote:
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef CherryLips het volgende:
En dat je na het posten naar de bovenkant van de pagina wordt gebracht. Maar er zal nog aan gesleuteld worden lijkt me.
Ik vind t wel handigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah. Dat is op zich mooi, maar 9 van de 10 keer doe je soloquoten
Nou ja, dat was omdat je een kattenmens bentquote:
In BUG geloof ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk het ook ja.
Is er een feedbacktopic eigenlijk?
Steeds helemaal naar beneden scrollen is niet handig met 100 posts per paginaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t wel handig. Maar idd even wennen. En misschien komt er nog een verzendknop onder de smileys of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |