Zwaar levenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:36 schreef Allures het volgende:
Dat je eindelijk de energie hebt om te bakken en vergeten bent de boter op temperatuur te laten komen
Nieuwe dingetjes doorvoerenquote:
Echt een functie voor newbies dus, wij weten dat je bij ons hoort.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe dingetjes doorvoeren.
En je kunt straks ook zien welke mod waar modereert door op het woord 'moderator' te gaan staan.
Wat lief zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt een functie voor newbies dus, wij weten dat je bij ons hoort.
Wat voor taart heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:23 schreef Allures het volgende:
[..]
het gaat al weer hoor
Taart in de oven, nigella op tv
ik doe een experiment met Victoria sponges vandaag. 2 chocolade versies. 1 met aardbeien en room vulling en 1 met chocolade ganachequote:
Oef nee, denk dat dat een beetje much is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ik doe een experiment met Victoria sponges vandaag. 2 chocolade versies. 1 met aardbeien en room vulling en 1 met chocolade ganache
Moet op die met ganache nog room denk je?
Maar waarom ineens? Jarenlang geen grootse dingen en nu ineens allemaal nieuw functies.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe dingetjes doorvoeren.
En je kunt straks ook zien welke mod waar modereert door op het woord 'moderator' te gaan staan.
Omdat t een goed idee is door te ontwikkelen? Geen idee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waarom ineens? Jarenlang geen grootse dingen en nu ineens allemaal nieuw functies.
Ben benieuwd hoe de nieuwe aankomst gaat zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijk het is weer koers!
Omloop het Nieuwsblad
Omdat Danny er weer goesting in heeft denk ik, misschien dat het met zijn gezondheid beter gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waarom ineens? Jarenlang geen grootse dingen en nu ineens allemaal nieuw functies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |