Vanmorgen zijn Jens, Myl, Gerrit, Brandon, Tim en Franny daar gaan liggenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wilde net vragen wie daar geslapen hebben. Dat ruim je dan toch z.s.m. op?
Nee dat was niet alleen voor die golfspullen. Daar zaten heel veel dingen bij die anderen hadden besteld zoals schoonmaak doeken en theedoeken en ga zo maar door,Die ballen ook geen 19¤ per stuk zoals verteld werd hier.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, gewoon met de koerier laten komen gisteren
hij mocht 300 euro afrekenen
6 Mensen? Maar vannacht dus niet daar geslapen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanmorgen zijn Jens, Myl, Gerrit, Brandon, Tim en Franny daar gaan liggen
Doe ik hier ook altijd. Zélf niks doen en hopen dat het wel afkomt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
Chris en His gaan niet mee straten, maar hopen wel dat het af komt eindelijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat was niet alleen voor die golfspullen. Daar zaten heel veel dingen bij die anderen hadden besteld zoals schoonmaak doeken en theedoeken en ga zo maar door,Die ballen ook geen 19¤ per stuk zoals verteld werd hier.
Franny en zonder Tim slapen wilt nog niet echt lukken dusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanmorgen zijn Jens, Myl, Gerrit, Brandon, Tim en Franny daar gaan liggen
Nee, de eerste 4 sliepen in de bakkerij waar Tim en Fran sliepen weet ik niet denk igloquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
6 Mensen? Maar vannacht dus niet daar geslapen?
Durft ze niet denk ik, want dan wordt haar weer een 'kutdag' gewenst.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:51 schreef yaello het volgende:
[..]
Franny en zonder Tim slapen wilt nog niet echt lukken dus
Nee een nachtje maarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:51 schreef yaello het volgende:
[..]
6x in een halve secondequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:53 schreef Chanel5 het volgende:
snirf
snirf
snirf
rochel...
snirf
Ondertussen lopen zeiken over mensen die zelf niets doen en aan anderen vragen wat ze gaan doen....
volgens mij ben je besmettelijk snirf....
nee want tim is eng en gevaarlijk ze is doodsbang van hem daarom slaapt ze bij hemquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:51 schreef yaello het volgende:
[..]
In de bakkerij? Werken met handschoentjes en mutsjes en niemand die er binnen mag komen en nu opeens een soort van logeerkamer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, de eerste 4 sliepen in de bakkerij waar Tim en Fran sliepen weet ik niet denk iglo
Misschien geen uitspattingen geweest en alleen maar ruziequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Smerige Jessie komt er maar mooi mee weg met zijn uitspattingen dinsdag...
je leest nergens wat over wordt gewoon over gezwegen....
mag in utopia niet over gepraat worden de krant houd t stil..
hoor geen schuimpje erover...op fb lees ik gelukkig niets meer over utopia alles verwijderd mijzelf verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |