Nee, echt golfen, hij heeft al golfsticks en balletjesquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Golfen is iets heel anders als golven.
Hij zal het vast wel geweten hebben hoor, Maar het is natuurlijk heel erg leuk om te kunnen zeggen dat je je niet meer met dingen bemoeit.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, en Jessiebessie zit zo veel op de PC alles in de gaten te houden en dan mist hij dit.
Maar als ze het niet wisten hebben ze het wel mooi opgelost en het ontbijtje zag er beter uit dan ooit
ow zonder overleg?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, echt golfen, hij heeft al golfsticks en balletjes
Klopt.quote:
dat blauwe ziet er ook niet uit zegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat een ellende zegt hij.............
[ afbeelding ]
En de groep pikte het weer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, gewoon met de koerier laten komen gisteren
hij mocht 300 euro afrekenen
hij is dus weer zichzelf .. voelt zich meteen weer verheven en bepaald alles dus weerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wat had je anders verwacht van de kampbeul!
groep heeft niets gezegd, Iedereen bestelt op het moment, geen overleg, geen vergaderingen helemaal nietsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En de groep pikte het weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Hij wil ook 'n koffiebrander die gelijk de bonen maalt bestellen, die kost ¤1400quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij is dus weer zichzelf .. voelt zich meteen weer verheven en bepaald alles dus weer
geen vergadering snap ik Jessy had de poep in zijn broek.. dacht ow hoe verklaar ik mijn verrotte gedragquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
groep heeft niets gezegd, Iedereen bestelt op het moment, geen overleg, geen vergaderingen helemaal niets
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef PTLe het volgende:
ff kotsen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Duidelijk bescherming van Talpa , en volgens mij weten ze dat allemaal daar .quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij is dus weer zichzelf .. voelt zich meteen weer verheven en bepaald alles dus weer
toe maar die slimme eerlijke jessie tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij wil ook 'n koffiebrander die gelijk de bonen maalt bestellen, die kost ¤1400
't is net Fort Oranjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Lotus heeft van deze twee dames een stretchbroek en een wit shirt gekregen, ze is erg heel erg blij mee.
[ afbeelding ]
Zeer duidelijk... en dat is het smerige eraan en aan zijn verheven kut gedragquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Duidelijk bescherming van Talpa , en volgens mij weten ze dat allemaal daar .
Ja, want er was een bestelling binnen van een of andere idioot die gelijk 50 kilo koffie bestelt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij wil ook 'n koffiebrander die gelijk de bonen maalt bestellen, die kost ¤1400
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |