Ja hoor in ieder geval His en Chris hebben hem een hart onder de riem gestokenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:20 schreef Mjelleke het volgende:
Adje is zelf toch ook wel eens minder gemotiveerd. Maar dan zijn er mensen die hem helpen. Bij Jessie zie ik dat niemand doen als ik eerlijk ben. En hierbij keur ik t Donny gebeuren niet goed maar neem ik even niet mee in mijn constatering
Ik gun Jessie ook wel zijn uitspattinkje maar kennelijk was het niet leuk genoeg om het op de stream te laten zien. Voor mij een bewijs dat er iets onacceptabels is gebeurd maar goed, maar weer doorrrrrrrrrr, want Jessie wordt beschermd, das duidelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
door het juist buiten beeld te houden maken ze het ook wel erg spannend, ik gunde hem wel een uitspattinkje hoor, niets mis mee, maar dit slaat nergens op
Dat dus en wordt onder de pet gehouden,, want ja jessie is de king nou er was er maar 1 die die taak goed kon omdat het in hem zat en van nature ging... Jessie meet deze rol aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik gun Jessie ook wel zijn uitspattinkje maar kennelijk was het niet leuk genoeg om het op de stream te laten zien. Voor mij een bewijs dat er iets onacceptabels is gebeurd maar goed, maar weer doorrrrrrrrrr, want Jessie wordt beschermd, das duidelijk.
TimTim weer met ontblote borst aan het ontbijt?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij mij is het gelukkig schoon en pas dán ga ik lekker lui Cossen.
Ranahquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij wie is niet schoon dan?
Bij Ranah kennelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij wie is niet schoon dan?
en hij gaat er gewoon vanuit dat het wel zal overwaaienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat dus en wordt onder de pet gehouden,, want ja jessie is de king nou er was er maar 1 die die taak goed kon omdat het in hem zat en van nature ging... Jessie meet deze rol aan
Weer een nieuw liedje?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Godsamma wat voel ik me vreselijk, puft Jessie
Op de andere stream is Lotus aan het zingen
huhquote:
nee hoor ze post dat ze lacht om de chaos en dan gaat cossenquote:
Lamaar Jac, kennelijk nog te vroeg voor je.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor ze post dat ze lacht om de chaos en dan gaat cossen
nee hoor ik lees wat ze postquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lamaar Jac, kennelijk nog te vroeg voor je.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan het bericht om twee manier bekijken, dat ze idd lacht om de zooi daar en dan gaat cossen of zelf om haar eigen zooi lacht en gaat cossen
maar ook niet geheel belangrijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan het bericht om twee manier bekijken, dat ze idd lacht om de zooi daar en dan gaat cossen of zelf om haar eigen zooi lacht en gaat cossen
Wilde net vragen wie daar geslapen hebben. Dat ruim je dan toch z.s.m. op?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoelang ze de matrassen etc blijven liggen in de silo
Was maar een grapje Jac.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar ook niet geheel belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |