het zou hem geen kwaad doen, want met zn megalomane karakter is hij als leider een ongeleid projectielquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Jessie is niet een persoon om een ondergeschikte rol/positie te hebben
Adje is een mopperkont maar hij spreekt mensen wel aanquote:
Tering wat 'n klein kind die A3aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Adriaan is een mauwert. Wat is nu het probleem dat één klant iets eerder komt.
Nu hoor ik hem ook zeggen "je kunt dan wel nr. 1 zijn, ik mag lekker naar buiten".
Adriaan, die voor zijn idealen binnen gekomen is
Merel loopt kwijlend achter hem aan om hem te motiverenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:20 schreef Mjelleke het volgende:
Adje is zelf toch ook wel eens minder gemotiveerd. Maar dan zijn er mensen die hem helpen. Bij Jessie zie ik dat niemand doen als ik eerlijk ben. En hierbij keur ik t Donny gebeuren niet goed maar neem ik even niet mee in mijn constatering
Best wel een kinderachtige opmerking van Adriaan idd...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tering wat 'n klein kind die A3aan
Merel zie ik wel maar die doet het om verkeerde redenen en Adriaan zie ik dat eerlijk gezegd niet doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Merel loopt kwijlend achter hem aan om hem te motiveren
En Adje doet ook zijn best.
maakt toch niet uit met wat voor reden Merel dat doet ? Ze kwijlt hem achterna, loopt mee te giebelen bij zijn golf gedoe enz.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:22 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Merel zie ik wel maar die doet het om verkeerde redenen en Adriaan zie ik dat eerlijk gezegd niet doen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen Voor het eerst in tijden zag het er gezellig uit, werd er aandacht besteed aan de gasten en kregen ze een lekker ontbijt voorgeschoteldquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:25 schreef Bestweldonker het volgende:
B&B-ers gaan weg, ze hebben het leuk gehad ondanks de chaos
is niet alleen kwijlen van Merel, ze probeert van Jessie ook partners in crime te maken, zodat ze met alles wegkomt, daar pronkt ze ook mee, Jessie kan toch nooit lang boos blijven op mij, ik kom er toch mee wegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt toch niet uit met wat voor reden Merel dat doet ? Ze kwijlt hem achterna, loopt mee te giebelen bij zijn golf gedoe enz.
En Adje heeft op zijn manier absoluut geprobeerd om Jessie te motiveren, vooral in de ochtend gesprekken.
ja en daarmee zet ze jessie ook op te hoog voetstuk neer geeft hem idee de big boss te zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is niet alleen kwijlen van Merel, ze probeert van Jessie ook partners in crime te maken, zodat ze met alles wegkomt, daar pronkt ze ook mee, Jessie kan toch nooit lang boos blijven op mij, ik kom er toch mee weg
en zij de queenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en daarmee zet ze jessie ook op te hoog voetstuk neer geeft hem idee de big boss te zijn
GMquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is niet alleen kwijlen van Merel, ze probeert van Jessie ook partners in crime te maken, zodat ze met alles wegkomt, daar pronkt ze ook mee, Jessie kan toch nooit lang boos blijven op mij, ik kom er toch mee weg
ze lachen altijd over hun eigen vieze zooi daarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:31 schreef Ranah het volgende:
wat een chaos lachen merel en jens als ze de gasten uitgezwaaid hebben
door het juist buiten beeld te houden maken ze het ook wel erg spannend, ik gunde hem wel een uitspattinkje hoor, niets mis mee, maar dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Smerige Jessie komt er maar mooi mee weg met zijn uitspattingen dinsdag...
je leest nergens wat over wordt gewoon over gezwegen....
mag in utopia niet over gepraat worden de krant houd t stil..
hoor geen schuimpje erover...
ik ook en vervolgens ga ik cossenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze lachen altijd over hun eigen vieze zooi daar
quote:
is denk niet zomaar uitspattingkje hij heeft blijkbaar zich echt misdragen.. en wordt bewust stil gehoudenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
door het juist buiten beeld te houden maken ze het ook wel erg spannend, ik gunde hem wel een uitspattinkje hoor, niets mis mee, maar dit slaat nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |