Zelfde idee hier hoor. Van niks meer doen en huilen in een hoekje wordt het niet beter.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
[..]
Ik was ooit ook iemand die zichzelf opsloot thuis als het minder ging. Maar daardoor werd het juist erger, opgesloten met je eigen gedachten. Je moet iets te doen hebben, een doel in je leven. En heb het idee dat TS haar doelen had ingesteld op haar vriend (van een paar maanden).
Burnouts hadden ze vroeger niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:18 schreef BoTheParakeet het volgende:
Harlekien, ooit van burnout gehoord?
Ik moet me nu hier nog gaan verdedigen. Ja, ik had ook honger kunnen hebben in Jemen nu. Of aids in Somalie. Ik kan een ziekte kunnen hebben waardoor ik verlamd ben.
Ik kamp al een tijd met burnout, daarbovenop komt de kanker en nu ook iemand die mij voorloog. Dat laatste is gewoon kut, maar niet de reden waarom ik nu zo depressief ben. Het was de laatste druppel.
Als ze zichzelf opsloot zou ze geen hulp gezocht hebben he.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
[..]
Ik was ooit ook iemand die zichzelf opsloot thuis als het minder ging. Maar daardoor werd het juist erger, opgesloten met je eigen gedachten. Je moet iets te doen hebben, een doel in je leven. En heb het idee dat TS haar doelen had ingesteld op haar vriend (van een paar maanden).
Flauw.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het impliceert van wel? ja dat het een mogelijkheid is, niet dat ze dat ook echt gaat doen.
Dus een waarschuwing of bewustwording die ik alleen nog mee wil geven.
Maar goed ik zal even in de lijn reageren zoals hier moet:
Heeeeeeeel naar allemaal TS we zijn er allemaal voor je kusjes en hugjes en we bidden tot allah dat alles weer goed komt.
Zo?
Ze zegt toch zelf dat ze amper de 'kracht' heeft om daar heen te gaan? Zal inderdaad wel fluitend over straat lopen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze zichzelf opsloot zou ze geen hulp gezocht hebben he.
Volgend jaar duurt nog even dus je hebt de tijd nog.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
Mijn doelen zijn werk vinden voor volgend jaar, nu even beter worden en mijn moeder steunen.
Ik ben ook single gelukkig hoor.
Nu even beter worden is geen doel, het is een way of thinking.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
Mijn doelen zijn werk vinden voor volgend jaar, nu even beter worden en mijn moeder steunen.
Ik ben ook single gelukkig hoor.
Klopt, op het moment heeft ze amper de kracht. Dat kan. Maar dat betekent in de algehele linie niet dat ze constant jankend in bed ligt en niks meer onderneemt.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:20 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze zegt toch zelf dat ze amper de 'kracht' heeft om daar heen te gaan? Zal inderdaad wel fluitend over straat lopen.
Ah okéquote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, op het moment heeft ze amper de kracht. Dat kan. Maar dat betekent in de algehele linie niet dat ze constant jankend in bed ligt en niks meer onderneemt.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar ben zo murwgeslagen dat ik alleen in bed kan liggen huilen.
Nee dat sluipt er langzaam in.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, op het moment heeft ze amper de kracht. Dat kan. Maar dat betekent in de algehele linie niet dat ze constant jankend in bed ligt en niks meer onderneemt.
Dat zegt ze toch zelf? Dat ze niet eens de kracht heeft om uit bed te komen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nadat ze nieuws heeft gehad dat ie haar voorloog/aan t lijntje hield. Topic is van zaterdag. Zoals gezegd, dat ze nu geen kracht heeft uit bed t komen en wil huilen is slechts een resultaat van dat nieuws en betekent niet dat ze alleen maar in bed ligt, alle dagen.quote:
Het zal wel.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nadat ze nieuws heeft gehad dat ie haar voorloog/aan t lijntje hield. Topic is van zaterdag. Zoals gezegd, dat ze nu geen kracht heeft uit bed t komen en wil huilen is slechts een resultaat van dat nieuws en betekent niet dat ze alleen maar in bed ligt, alle dagen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:04 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Jij moet wel de beste poster op dit hele forum zijn.
Mensen hebben altijd de neiging om iemand een aansteller te noemen wanneer iemand emotioneler reageert op dingen, maar iedereen is anders. De een kan gewoon minder handelen dan de ander. En wanneer iemand al in een stressmodus zit komen dingen sws harder binnen dus wss is de overspannenheid hier de grootste oorzaak van haar gevoelens.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:11 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dat haar moeder ziek is is kut ja. Maar komop, "de eerste chemo". Ja sorry hoor maar heb het idee dat TS zo'n type is die alles doet om aandacht te krijgen en daarvoor alles aan te grijpen.
Ze moet gewoon wat met haar leven gaan doen en niet zo'n medelijden met haarzelf hebben. Vind dat echt walgelijk.
(Wel heel veel beterschap aan je moeder)
Mensen hebben altijd de neiging om een aansteller uit te maken voor een aansteller. Ik heb overigens nergens TS een aansteller genoemd. Dat doe jij nu gelukkig voor mij.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd de neiging om iemand een aansteller te noemen wanneer iemand emotioneler reageert op dingen, maar iedereen is anders. De een kan gewoon minder handelen dan de ander. En wanneer iemand al in een stressmodus zit komen dingen sws harder binnen dus wss is de overspannenheid hier de grootste oorzaak van haar gevoelens.
Dan zou ik daar maar eens eerlijk zijn en niet daar ook nog proberen de ballen in de lucht te houden. Leg de situatie uit. Zij beoordelen het.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
WVS is vanuit de school geregeld...
Dat deed je toen je zei "alles voor de aandacht en medelijden met zichzelf".quote:Op maandag 4 maart 2019 15:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd de neiging om een aansteller uit te maken voor een aansteller. Ik heb overigens nergens TS een aansteller genoemd. Dat doe jij nu gelukkig voor mij.
Nee, dat zeg ik niet. Ik denk ook wel dat het zo uitkomt, maar dan nog is hij in het voortraject niet eerlijk geweest. Een held kan ik het niet noemen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je denkt dat hij wachtte tot die periode en dan haar dumpte? nee zo kwam het uit.
Goed van elke week therapie! En fijn dat je altijd kunt bellen!quote:Op maandag 4 maart 2019 21:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
Tsja,ik vind het alleen maar sneu, in andermans topic even komen zeiken. Je kent me niet.
Enfin, ik krijg nu elke week therapie. Ik blijf nauw contact houden met mijn psycholoog, kan bellen als er iets is.
Net weer een heel zwaar moment gehad. Voelde me echt alleen en intens verdrietig. Weer overgegeven. Net wat Brinta kunnen eten. Morgen en overmorgen ziek gemeld en vrijdag ga ik alles bespreken met de bedrijfsarts. Teamleider lijkt namelijk niet de link te zien tussen mijn moeder en verergering klachten, dus moet steeds verlof opnemen.
Mijn vrienden en zus houden vinger aan de pols gelukkig, maar het is erg zwaar. Zonder burnout was dit makkelijker geweest.
Dank je Maily!quote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Goed van elke week therapie! En fijn dat je altijd kunt bellen!
Je zit nu in een rouwproces he ..... en daar komt alle andere shit nog bij.
Goed ook van de ziekmelding en bedrijfsarts.
En geen kudo's voor je teamleider ....
Fijn dat je vrienden en zus je in de gaten houden![]()
Je kunt dit niet alleen!
Sterkte!
nee je hebt t niet genoemd, maar wel omschrevenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd de neiging om een aansteller uit te maken voor een aansteller. Ik heb overigens nergens TS een aansteller genoemd. Dat doe jij nu gelukkig voor mij.
Oh ik slik vitamine c-pillen maar of dat nou zo goed werkt?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef Appelflaap het volgende:
Als je niet goed kunt eten moet je wel zorgen dat je vitaminen supplementen pakt. Multivitamine bijvoorbeeld.
De juiste voeding en vitaminen kunnen een positief effect hebben op je mentale toestand.
Ja, kritisch kijken is inderdaad 'zeiken' als het niet in je straatje past... vervelend allemaal...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
Tsja,ik vind het alleen maar sneu, in andermans topic even komen zeiken. Je kent me niet.
Enfin, ik krijg nu elke week therapie. Ik blijf nauw contact houden met mijn psycholoog, kan bellen als er iets is.
Net weer een heel zwaar moment gehad. Voelde me echt alleen en intens verdrietig. Weer overgegeven. Net wat Brinta kunnen eten. Morgen en overmorgen ziek gemeld en vrijdag ga ik alles bespreken met de bedrijfsarts. Teamleider lijkt namelijk niet de link te zien tussen mijn moeder en verergering klachten, dus moet steeds verlof opnemen.
Mijn vrienden en zus houden vinger aan de pols gelukkig, maar het is erg zwaar. Zonder burnout was dit makkelijker geweest.
Wie doet dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar ik snap niet waarom men mij hier zo graag belachelijk maakt. Wat win je erbij?
Wie maakt jou belachelijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar ik snap niet waarom men mij hier zo graag belachelijk maakt. Wat win je erbij?
Nou inderdaad dat is wel een hele rare constructie en klopt geen snars van. Gauw aankaarten, ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik ben ziekgemeld. Daarom vind ik het raar dat ik verlof moet opnemen. Ik ga dat ook tegen de bedrijfsarts zeggen, mijn therapeut en ha vinden het belachelijk van mijn leiding.
Kijk, dat is al een stok achter de deur!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:16 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Oh ik slik vitamine c-pillen maar of dat nou zo goed werkt?
Hoop dat dat overgeven nu wel eens stopt, ik moet energie hebben om beter te worden en die leugenaar is het niet waard om nog verder af te takelen.
Heb TL geappt. Vrijdag pas gesprek met bedrijfsarts dus. Ik blijf sowieso deze week thuis.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie maakt jou belachelijk?[..]
Nou inderdaad dat is wel een hele rare constructie en klopt geen snars van. Gauw aankaarten, ja.
Ga je nergens naartoe? Ook niet even een boodschapje? De zon schijnt ......quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:12 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Heb TL geappt. Vrijdag pas gesprek met bedrijfsarts dus. Ik blijf sowieso deze week thuis.
Naar mijn moeder in het ziekenhuis. Gisteren therapie. Ik heb nergens zin in. Er is een nieuwe Dunkin Donuts en ik zou met een vriendin gaan maar ik wil niks doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je nergens naartoe? Ook niet even een boodschapje? De zon schijnt ......
Ik hoop dat je vriendin elke dag aan je vraagt of je meegaat ....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Naar mijn moeder in het ziekenhuis. Gisteren therapie. Ik heb nergens zin in. Er is een nieuwe Dunkin Donuts en ik zou met een vriendin gaan maar ik wil niks doen.
De gevoelens van anderen misbruiken om je beter te voelen is vrij egoïstisch.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Aannames worden door zoveel mensen hier gedaan. Sommige beweren zelfs dat TS alleen maar om haarzelf geeft. Absurd. Het moet allemaal niet gekker worden hier op fok.
Op een gegeven moment kan het wel helpen om die zin een beetje te forceren. Leuke mensen om je heen hebben die om je geven. Wellicht brengen ze je dan zelfs weer aan het lachen. Kleine stapjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja mensen vragen maar ik heb geen zin. Kan alleen liggen en huilen nu.
Ik heb alleen maar zin in familie nu. Verder niet. Ben nog niet toe aan sociaal doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan het wel helpen om die zin een beetje te forceren. Leuke mensen om je heen hebben die om je geven. Wellicht brengen ze je dan zelfs weer aan het lachen. Kleine stapjes.
Wat vind je van de steun die je hier krijgt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zin in familie nu. Verder niet. Ben nog niet toe aan sociaal doen.
Ik heb alleen maar zin in familie nu. Verder niet. Ben nog niet toe aan sociaal doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan het wel helpen om die zin een beetje te forceren. Leuke mensen om je heen hebben die om je geven. Wellicht brengen ze je dan zelfs weer aan het lachen. Kleine stapjes.
Heel fijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat vind je van de steun die je hier krijgt?
Mooi.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zin in familie nu. Verder niet. Ben nog niet toe aan sociaal doen.[..]
Heel fijn.
Nee vind ik niet. TS heeft verder niks te maken met die andere mensen op Tinder. Ze kent hun niet eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:35 schreef Grems het volgende:
[..]
De gevoelens van anderen misbruiken om je beter te voelen is vrij egoïstisch.
Weet je waarom? Hierom:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik ben ziekgemeld. Daarom vind ik het raar dat ik verlof moet opnemen. Ik ga dat ook tegen de bedrijfsarts zeggen, mijn therapeut en ha vinden het belachelijk van mijn leiding.
Sorry hoor, maar je stelt je echt enorm aan momenteel. TS is altijd ziek, zwak en misselijk en wil de hele dag in haar eigen tranen liggen en medelijden met haarzelf hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zin in familie nu. Verder niet. Ben nog niet toe aan sociaal doen.[..]
Dus?....dat is nog geen enkele reden om iemand daar belachelijk om te maken.quote:
En dat is ook gewoon prima hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zin in familie nu. Verder niet. Ben nog niet toe aan sociaal doen.
Dit. Lekker onstabiel. De mannen staan vast voor je in de rij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:18 schreef Aurelius het volgende:
Zooooo...die ex-vriend van je heeft wel een kogel ontweken zeg.
Dat totaal zwelgen in zelfmedelijden bij de geringste tegenslag.
Dit is echt totaal geen waarheid, dat gene wat je nu aan het verkondigen bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:48 schreef Harlekien het volgende:
Mocht ik volgens mods te ver gaan, lemme know. Maar TS moet eens goed geconfronteerd worden met de waarheid en in de spiegel kijken.
Ze is een bepaald 'type'. Een soort stereotype, dan weet jij vast wel welke ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:47 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dus?....dat is nog geen enkele reden om iemand daar belachelijk om te maken. Wie denk je wel niet wie je bent?
Nee weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:49 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze is een bepaald 'type'. Een soort stereotype, dan weet jij vast wel welke ik bedoel.
Dan verschillen wij daarover in mening.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit is echt totaal geen waarheid, dat gene wat je nu aan het verkondigen bent.
En ik ben oprecht echt een lieve persoon en ik heb belachelijk veel empathie maar in dit topic heb ik toch ook zoiets van: hou op met je onzin en herpak je! 'Ik kan alleen maar huilen, ik wou niet meer leven, ik moet overgeven (en eet brinta ernaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |