abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185406635
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Laat haar toch even....mijn god allemachtig.
Haar vriend heeft haar toch ook een kut streek geleverd.
Trouwens...zij is ook niet verantwoordelijk voor de gevoelens van een stelletje onbekenden op Tinder vind ik.
Hoe voelt het? Om als enige niet door haar verhaal heen te kijken? Terwijl de recht het hier wel doet?
pi_185406661
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]

En ik ben oprecht echt een lieve persoon en ik heb belachelijk veel empathie maar in dit topic heb ik toch ook zoiets van: hou op met je onzin en herpak je! 'Ik kan alleen maar huilen, ik wou niet meer leven, ik moet overgeven (en eet brinta erna :?), ik ben al een kg afgevallen, ik kan alleen maar in bed liggen, ik heb geen zin in sociaal contact,...'
Ik kan daar niet zo goed mee omgaan..
Je moeder heeft je nodig! Hou op met je gedoe over een relatie van een paar maanden (!!!!!!) en concentreer je op je moeder. Wees blij dat je niet nog moet focussen op een extra persoon die ook aandacht nodig heeft! Raap jezelf bij elkaar en enkel zorgen voor je moeder en jezelf nu. Zorg dat je een tijdje ziek bent en maak dat je uit je bed komt.

Sorry... Moest er even uit..
Toen mijn vader ziek was zag ik het ook niet meer zo zitten. Lag niet in mijn bed maar zat er wel gigantisch doorheen.

Maar ik heb dit nooit aan mijn vader laten zien. Was in zijn bijzijn altijd positief ook al heb ik vaak gedacht dat het niet goed ging aflopen. HIj had al genoeg aan zijn hoofd en wilde niet dat hij zich zorgen zou maken om mij.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:59:44 #253
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185406664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]

Dus moet ze maar de hele dag thuis in bed liggen?
Mag zij zelf weten is haar leven.

quote:
En de zielepiet uithangen? Ik heb mensen zien vechten voor hun carrière......
Ja dus....dat is jouw probleem.

quote:
Tuurlijk mag je je kut voelen, huilen etc. Maar daarna moet je opstaan en keihard terugslaan (niet letterlijk).
TS moet helemaal niks. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185406686
Kap eens met dat onderlinge gekibbel. Heeft TS helemaal niks aan. Iedereen heeft recht op een mening en dat gebeurd gewoon op een goede manier hier (wat hard soms, maar hey, tough love mág ook en kan ook helpen). Geen reden om elkaar aan te gaan vallen. Niet persoonlijk maken dus.
pi_185406694
Mooi egoistisch van TS, haar moeder ziek en zij zit thuis te janken om een vriendje die het uitgemaakt heeft.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Mag zij zelf weten is haar leven.[..]

Ja dus....dat is jouw probleem.[..]

TS moet helemaal niks. :')
Reageer even op mijn andere stukje. En reageer niet alleen waar je een antwoord op hebt.
pi_185406716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Recht of rest? :')
Hoe oud ben jij? 14?
pi_185406725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:02 schreef Harlekien het volgende:
[..]

Hoe oud ben jij? 14?
Oprechte vraag btw
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:03:45 #258
475456 Samuel24
pi_185406748
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef Harlekien het volgende:
Mooi egoistisch van TS, haar moeder ziek en zij zit thuis te janken om een vriendje die het uitgemaakt heeft.[..]

Zij zit niet alleen maar daarom te janken, om haar vriend. Waar heeft zij dat gezegd??? Het is gewoon alles bij elkaar. Het ging niet alleen om dr vriend. Jij verzint dat er gewoon bij om weer een reden te hebben om haar iets te verwijten. :')
  Moderator dinsdag 5 maart 2019 @ 15:05:20 #259
441859 crew  Lenny77
pi_185406782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Toen mijn vader ziek was zag ik het ook niet meer zo zitten. Lag niet in mijn bed maar zat er wel gigantisch doorheen.

Maar ik heb dit nooit aan mijn vader laten zien. Was in zijn bijzijn altijd positief ook al heb ik vaak gedacht dat het niet goed ging aflopen. HIj had al genoeg aan zijn hoofd en wilde niet dat hij zich zorgen zou maken om mij.
Ik wil even duidelijk maken dat zij zich echt kak mag voelen over haar moeder! Dit is vreselijk nieuws en weegt enorm op een mens! Dus alle respect daarvoor! Dat is een strijd die niet enkel de zieke gaat strijden! Dus ook :* voor jou x.

Maar daarom dus dat ze die kerel en het drama er rondom moet loslaten en zich even moet gaan herpakken! Nu is het vechttijd! Daarna kan je nog instorten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_185406797
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Zij zit niet alleen maar daarom te janken, om haar vriend. Waar heeft zij dat gezegd??? Het is gewoon alles bij elkaar. Het ging niet alleen om dr vriend. Jij verzint dat er gewoon bij. :')
Ze haalt het zelf aan. Maar heb geen zin om die quote op te zoeken voor iemand die zich zo eigenwijs vasthoudt aan zijn eigen waarheid. Heb ook besloten om niet meer op je in te gaan omdat het enige waar je mee bezig bent is om het op de persoon te spelen. Prima, maar daar ga ik mijn waardevolle tijd niet aan verdoen.
pi_185406803
Paar jaar geleden ook een scheiding doorlopen, waarbij ik meer dan evenredig schuldig aan was. Toen ook een paar keer naar een psycholoog geweest .Maar de insteek was altijd om te achterhalen of en hoe mij gedrag hieraan schuldig was, en dit in de toekomst te herkennen en voorkomen. Na 3 sessies waren we klaar. Daarnaast afleiding gezocht in het werk, sport en contact met vrienden. Tenslotte een korte vakantie genomen naar een ver land en het was klaar.

Nou is misschien niet iedereen zo pro-actief. Maar de hele dag in bed blijven liggen en het eigen slachtofferschap online bevestigt krijgen helpt zeker niet.
pi_185406849
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]

Ik wil even duidelijk maken dat zij zich echt kak mag voelen over haar moeder! Dit is vreselijk nieuws en weegt enorm op een mens! Dus alle respect daarvoor! Dat is een strijd die niet enkel de zieke gaat strijden! Dus ook :* voor jou x.

Maar daarom dus dat ze die kerel en het drama er rondom moet loslaten en zich even moet gaan herpakken! Nu is het vechttijd! Daarna kan je nog instorten.
Met een lang verhaal er om heen bedoelde ik eigenlijk dat ik het met je eens ben :P
pi_185406862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:06 schreef Aurelius het volgende:
Paar jaar geleden ook een scheiding doorlopen, waarbij ik meer dan evenredig schuldig aan was. Toen ook een paar keer naar een psycholoog geweest .Maar de insteek was altijd om te achterhalen of en hoe mij gedrag hieraan schuldig was, en dit in de toekomst te herkennen en voorkomen. Na 3 sessies waren we klaar. Daarnaast afleiding gezocht in het werk, sport en contact met vrienden. Tenslotte een korte vakantie genomen naar een ver land en het was klaar.

Nou is misschien niet iedereen zo pro-actief. Maar de hele dag in bed blijven liggen en het eigen slachtofferschap online bevestigt krijgen helpt zeker niet.
Ik ook bij een psycholoog gelopen toen ik net uit een heftige relatie kwam. Hielp deels, maar sport en werk waren de beste manieren van afleiding. Durf wel te stellen dat ik dankzij die heftige relatie een carrière impuls heb gekregen omdat ik zo gemotiveerd was om mezelf erboven op te helpen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar met TS, maar ze moet beseffen dat wat ze nu voelt. Dat gevoel. Ook op een andere manier kan inzetten.
  Moderator dinsdag 5 maart 2019 @ 15:10:56 #264
441859 crew  Lenny77
pi_185406883
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Met een lang verhaal er om heen bedoelde ik eigenlijk dat ik het met je eens ben :P
Ah ok :D
pi_185406912
Geef jezelf een schop onder je kont.

Wees blij dat je moeder er nog is, het kan nog veel erger dan dat jij nu denkt TS.

Kom uit dat zelfmedelijden. Dat helpt niemand, jou niet en zeker niet jouw moeder, die veeeeeeeeeeeeel meer te verduren heeft op het moment dan jou.

Hoeveel macht over jouw leven leg jij wel niet in de handen van je ex en je werk?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:12:58 #266
451005 Grems
Clown World
pi_185406916
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Nee vind ik niet. TS heeft verder niks te maken met die andere mensen op Tinder. Ze kent hun niet eens.
Sowieso is die ex-vriend van haar pas echt egoïstisch bezig geweest vind ik. Maar ja.... daar is dan weer niet iedereen het mee eens blijkbaar...dus ja... :')
Want als je mensen niet kent is het niet egoïstisch om ze te misbruiken voor je eigen plezier? :') :') :')

Die ex-vriend heeft waarschijnlijk ervaring met het zwelgen in zelfmedelijden wat we hier te zien krijgen en zag de bui al hangen.
pi_185406951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]

Ik ook bij een psycholoog gelopen toen ik net uit een heftige relatie kwam. Hielp deels, maar sport en werk waren de beste manieren van afleiding. Durf wel te stellen dat ik dankzij die heftige relatie een carrière impuls heb gekregen omdat ik zo gemotiveerd was om mezelf erboven op te helpen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar met TS, maar ze moet beseffen dat wat ze nu voelt. Dat gevoel. Ook op een andere manier kan inzetten.
Ja, precies. Je hebt 4 pilaren in je leven: relatie, werk, sociaal en familie. Als een van die 4 niet goed gaat, moet je meer energie steken in die andere drie en daar kracht uithalen. Nu gaat het bij TS niet goed met 2 van die pilaren. Maar ze besmet nu ook de rest van de fundering door zich niet te herpakken. Nog los van de zielige streek om via Tinder aandacht te vragen.
pi_185406955
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:12 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

Hoeveel macht over jouw leven leg jij wel niet in de handen van je ex en je werk?
En dit dus ook hé.
  Moderator dinsdag 5 maart 2019 @ 15:15:21 #269
441859 crew  Lenny77
pi_185406958
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Verwijderde post
Beide verhalen zijn totaal niet vergelijkbaar.

Ex van ts was nog maar een paar maanden bij haar, dat emigratie verhaal zal al langer in zijn hoofd gezeten hebben, maar ts had het al moeilijk: baan, overspannen, moeder die dan ziek wordt...
Een gezonde, lange relatie geraakt niet eens zonder kleerscheuren door zoiets. Waarom zou die jongen dan nu een smeerlap zijn? Wie weet wat hij zelf aan zijn hoofd heeft?
Hij had door dat hij dit nu niet kon dragen.. Ja het moment is spijtig maar wees er maar zeker van dat dit zijn moeilijkste break-up ooit was.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2019 15:18:10 ]
pi_185406969
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]

Ja, precies. Je hebt 4 pilaren in je leven: relatie, werk, sociaal en familie. Als een van die 4 niet goed gaat, moet je meer energie steken in die andere drie en daar kracht uithalen. Nu gaat het bij TS niet goed met 2 van die pilaren. Maar ze besmet nu ook de rest van de fundering door zich niet te herpakken.
Precies.
pi_185407003
Wil trouwens even een compliment maken naar (eerlijk) sommige mensen hier, ondanks de lading die onder dit topic zit durft iedereen zich vrij uit te spreken en zijn/haar mening te geven. Dat is in zulke situaties niet makkelijk, maar soms toch nodig. Ik vind dat echt mooi om te zien.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:18:53 #272
451005 Grems
Clown World
pi_185407028
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:16 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Verwijderde post
Natuurlijk heb ik daar weet van, enkel een eckte zolderkamerautist denkt dat dit gedrag nu pas naar boven komt en geen integraal onderdeel is van de persoon TS.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2019 15:19:41 ]
pi_185407030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Ze heeft een burn-out en haar moeder is aan de chemo. Hoe bedoel je aanstellen? :')
Dit. Ex was de druppel.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:21:05 #274
475456 Samuel24
pi_185407069
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:19 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Dit. Ex was de druppel.
Precies. Je hebt het duidelijk gezegd.
pi_185407072