Hoe voelt het? Om als enige niet door haar verhaal heen te kijken? Terwijl de recht het hier wel doet?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Laat haar toch even....mijn god allemachtig.
Haar vriend heeft haar toch ook een kut streek geleverd.
Trouwens...zij is ook niet verantwoordelijk voor de gevoelens van een stelletje onbekenden op Tinder vind ik.
Toen mijn vader ziek was zag ik het ook niet meer zo zitten. Lag niet in mijn bed maar zat er wel gigantisch doorheen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En ik ben oprecht echt een lieve persoon en ik heb belachelijk veel empathie maar in dit topic heb ik toch ook zoiets van: hou op met je onzin en herpak je! 'Ik kan alleen maar huilen, ik wou niet meer leven, ik moet overgeven (en eet brinta erna), ik ben al een kg afgevallen, ik kan alleen maar in bed liggen, ik heb geen zin in sociaal contact,...'
Ik kan daar niet zo goed mee omgaan..
Je moeder heeft je nodig! Hou op met je gedoe over een relatie van een paar maanden (!!!!!!) en concentreer je op je moeder. Wees blij dat je niet nog moet focussen op een extra persoon die ook aandacht nodig heeft! Raap jezelf bij elkaar en enkel zorgen voor je moeder en jezelf nu. Zorg dat je een tijdje ziek bent en maak dat je uit je bed komt.
Sorry... Moest er even uit..
Mag zij zelf weten is haar leven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dus moet ze maar de hele dag thuis in bed liggen?
Ja dus....dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:57 schreef Harlekien het volgende:
En de zielepiet uithangen? Ik heb mensen zien vechten voor hun carrière......
TS moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:57 schreef Harlekien het volgende:
Tuurlijk mag je je kut voelen, huilen etc. Maar daarna moet je opstaan en keihard terugslaan (niet letterlijk).
Reageer even op mijn andere stukje. En reageer niet alleen waar je een antwoord op hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Mag zij zelf weten is haar leven.[..]
Ja dus....dat is jouw probleem.[..]
TS moet helemaal niks.
Zij zit niet alleen maar daarom te janken, om haar vriend. Waar heeft zij dat gezegd??? Het is gewoon alles bij elkaar. Het ging niet alleen om dr vriend. Jij verzint dat er gewoon bij om weer een reden te hebben om haar iets te verwijten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef Harlekien het volgende:
Mooi egoistisch van TS, haar moeder ziek en zij zit thuis te janken om een vriendje die het uitgemaakt heeft.[..]
Ik wil even duidelijk maken dat zij zich echt kak mag voelen over haar moeder! Dit is vreselijk nieuws en weegt enorm op een mens! Dus alle respect daarvoor! Dat is een strijd die niet enkel de zieke gaat strijden! Dus ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toen mijn vader ziek was zag ik het ook niet meer zo zitten. Lag niet in mijn bed maar zat er wel gigantisch doorheen.
Maar ik heb dit nooit aan mijn vader laten zien. Was in zijn bijzijn altijd positief ook al heb ik vaak gedacht dat het niet goed ging aflopen. HIj had al genoeg aan zijn hoofd en wilde niet dat hij zich zorgen zou maken om mij.
Ze haalt het zelf aan. Maar heb geen zin om die quote op te zoeken voor iemand die zich zo eigenwijs vasthoudt aan zijn eigen waarheid. Heb ook besloten om niet meer op je in te gaan omdat het enige waar je mee bezig bent is om het op de persoon te spelen. Prima, maar daar ga ik mijn waardevolle tijd niet aan verdoen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:03 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Zij zit niet alleen maar daarom te janken, om haar vriend. Waar heeft zij dat gezegd??? Het is gewoon alles bij elkaar. Het ging niet alleen om dr vriend. Jij verzint dat er gewoon bij.
Met een lang verhaal er om heen bedoelde ik eigenlijk dat ik het met je eens benquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil even duidelijk maken dat zij zich echt kak mag voelen over haar moeder! Dit is vreselijk nieuws en weegt enorm op een mens! Dus alle respect daarvoor! Dat is een strijd die niet enkel de zieke gaat strijden! Dus ookvoor jou x.
Maar daarom dus dat ze die kerel en het drama er rondom moet loslaten en zich even moet gaan herpakken! Nu is het vechttijd! Daarna kan je nog instorten.
Ik ook bij een psycholoog gelopen toen ik net uit een heftige relatie kwam. Hielp deels, maar sport en werk waren de beste manieren van afleiding. Durf wel te stellen dat ik dankzij die heftige relatie een carrière impuls heb gekregen omdat ik zo gemotiveerd was om mezelf erboven op te helpen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar met TS, maar ze moet beseffen dat wat ze nu voelt. Dat gevoel. Ook op een andere manier kan inzetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:06 schreef Aurelius het volgende:
Paar jaar geleden ook een scheiding doorlopen, waarbij ik meer dan evenredig schuldig aan was. Toen ook een paar keer naar een psycholoog geweest .Maar de insteek was altijd om te achterhalen of en hoe mij gedrag hieraan schuldig was, en dit in de toekomst te herkennen en voorkomen. Na 3 sessies waren we klaar. Daarnaast afleiding gezocht in het werk, sport en contact met vrienden. Tenslotte een korte vakantie genomen naar een ver land en het was klaar.
Nou is misschien niet iedereen zo pro-actief. Maar de hele dag in bed blijven liggen en het eigen slachtofferschap online bevestigt krijgen helpt zeker niet.
Ah okquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met een lang verhaal er om heen bedoelde ik eigenlijk dat ik het met je eens ben
Want als je mensen niet kent is het niet egoïstisch om ze te misbruiken voor je eigen plezier?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. TS heeft verder niks te maken met die andere mensen op Tinder. Ze kent hun niet eens.
Sowieso is die ex-vriend van haar pas echt egoïstisch bezig geweest vind ik. Maar ja.... daar is dan weer niet iedereen het mee eens blijkbaar...dus ja...
Ja, precies. Je hebt 4 pilaren in je leven: relatie, werk, sociaal en familie. Als een van die 4 niet goed gaat, moet je meer energie steken in die andere drie en daar kracht uithalen. Nu gaat het bij TS niet goed met 2 van die pilaren. Maar ze besmet nu ook de rest van de fundering door zich niet te herpakken. Nog los van de zielige streek om via Tinder aandacht te vragen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ook bij een psycholoog gelopen toen ik net uit een heftige relatie kwam. Hielp deels, maar sport en werk waren de beste manieren van afleiding. Durf wel te stellen dat ik dankzij die heftige relatie een carrière impuls heb gekregen omdat ik zo gemotiveerd was om mezelf erboven op te helpen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar met TS, maar ze moet beseffen dat wat ze nu voelt. Dat gevoel. Ook op een andere manier kan inzetten.
En dit dus ook hé.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:12 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoeveel macht over jouw leven leg jij wel niet in de handen van je ex en je werk?
Beide verhalen zijn totaal niet vergelijkbaar.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, precies. Je hebt 4 pilaren in je leven: relatie, werk, sociaal en familie. Als een van die 4 niet goed gaat, moet je meer energie steken in die andere drie en daar kracht uithalen. Nu gaat het bij TS niet goed met 2 van die pilaren. Maar ze besmet nu ook de rest van de fundering door zich niet te herpakken.
Natuurlijk heb ik daar weet van, enkel een eckte zolderkamerautist denkt dat dit gedrag nu pas naar boven komt en geen integraal onderdeel is van de persoon TS.quote:
Dit. Ex was de druppel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ze heeft een burn-out en haar moeder is aan de chemo. Hoe bedoel je aanstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |