abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 maart 2019 @ 15:21:54 #276
441859 crew  Lenny77
pi_185407081
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:19 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Dit. Ex was de druppel.
Gooi die druppel weg en vecht voor je moeder :*

Ik wou dat wij hadden kunnen vechten voor mijn vader maar we hebben de kans niet eens gehad om hem nog te spreken. Hij is nooit meer wakker geworden.
Je moeder heeft een mooie overlevingskans zei je: kom op! Dit is nu top prioriteit in je leven!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_185407118
Mijn ex kennen jullie ook niet, wat heeft het voor nut om hem te analyseren? De naaistreek is dat hij er niet eerder mee kwam en het op een onjuist moment dropte. Dat doet pijn maar ik haat hem niet. Ik ben gewoon erg verdrietig.

Ik kamp al een tijd met burnout en maak de kanker van erg dichtbij mee. Ben ik dan een aansteller? Prima. Voor sommige mensen tellen psychische klachten blijkbaar niet. Heb vaak zat zulke ouders voor me gehad op oudergesprekken. Heel zielig. Gelukkig zijn jullie voor mij anonieme forummers en kan ik kiezen om alleen hetgene wat helpend is te lezen.
pi_185407132
Hoe zou je moeder het vinden als ze door zou krijgen dat je haar al opgegeven hebt? Want die indruk krijg ik een beetje.

Fuck je ex, wees er voor je moeder. Zij heeft 9 maanden met je rondgelopen in haar buik, je ex heb je een tijdje mee gescharreld..
pi_185407138
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]

Gooi die druppel weg en vecht voor je moeder :*

Ik wou dat wij hadden kunnen vechten voor mijn vader maar we hebben de kans niet eens gehad om hem nog te spreken. Hij is nooit meer wakker geworden.
Je moeder heeft een mooie overlevingskans zei je: kom op! Dit is nu top prioriteit in je leven!!
Ik ga nu ook naar haar toe. Maar ik kan niks doen, de chemo doet het werk. De dokters.

Mijn moeder kent mij en neemt mij serieus.
pi_185407152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Harlekien het volgende:
Hoe zou je moeder het vinden als ze door zou krijgen dat je haar al opgegeven hebt? Want die indruk krijg ik een beetje.

Fuck je ex, wees er voor je moeder. Zij heeft 9 maanden met je rondgelopen in haar buik, je ex heb je een tijdje mee gescharreld..
Jij zit er zo naast, het is bijna zielig hoe elke post van jou een sneer is.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:26:29 #281
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185407165
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:25 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Jij zit er zo naast, het is bijna zielig hoe elke post van jou een sneer is.
Dit
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator dinsdag 5 maart 2019 @ 15:27:00 #282
441859 crew  Lenny77
pi_185407178
quote:
[..]

Ik ga nu ook naar haar toe. Maar ik kan niks doen, de chemo doet het werk. De dokters.

Je kan meer doen dan je denkt! Jullie zijn haar rots nu! Haar hoop, haar steun!
Laat haar aub nu geen zorgen maken over de rotsen die haar nu moeten dragen.
Ze heeft alle energie en kracht van de wereld nodig nu!
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:27:36 #283
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_185407190
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]

Dit
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_185407198
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef BoTheParakeet het volgende:
Mijn ex kennen jullie ook niet, wat heeft het voor nut om hem te analyseren? De naaistreek is dat hij er niet eerder mee kwam en het op een onjuist moment dropte. Dat doet pijn maar ik haat hem niet. Ik ben gewoon erg verdrietig.

Ik kamp al een tijd met burnout en maak de kanker van erg dichtbij mee. Ben ik dan een aansteller? Prima. Voor sommige mensen tellen psychische klachten blijkbaar niet. Heb vaak zat zulke ouders voor me gehad op oudergesprekken. Heel zielig. Gelukkig zijn jullie voor mij anonieme forummers en kan ik kiezen om alleen hetgene wat helpend is te lezen.
Dit echt een nare reactie naar de mensen die jij hard vindt reageren maar ook die willen dat jij er bovenop komt!

Ga maar snel terug je bed in! Succes
pi_185407208
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef BoTheParakeet het volgende:

We analyseren jou en geloof me, dat is niet zo moeilijk.
Sommige mensen willen wat mankeren, voor de aandacht. Jij bent zo'n iemand.
"Psychische klachten", mijn neefje is zwaar autistisch en is nu al 2 jaar in therapie als resultaat dat die nu 3 keer de deur achter zich dicht kan doen in plaats van 5 keer. Dat zijn psychische klachten, jij moet een beste trap onder je hol hebben en eens ervaren hoe het is om te strijden voor je plekkie in deze maatschappij.

Want geloof me, er zullen nog meer tegenslagen komen.

(als te ver gaat mods, verwijder dan maar)
pi_185407228
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]

Denk je dat ik me niet schuldig voel? Waarom denk je dat ik depri ben?
pi_185407247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]

We analyseren jou en geloof me, dat is niet zo moeilijk.
Sommige mensen willen wat mankeren, voor de aandacht. Jij bent zo'n iemand.
"Psychische klachten", mijn neefje is zwaar autistisch en is nu al 2 jaar in therapie als resultaat dat die nu 3 keer de deur achter zich dicht kan doen in plaats van 5 keer. Dat zijn psychische klachten, jij moet een beste trap onder je hol hebben en eens ervaren hoe het is om te strijden voor je plekkie in deze maatschappij.

Want geloof me, er zullen nog meer tegenslagen komen.

(als te ver gaat mods, verwijder dan maar)
Je hebt geen idee waar ik al dan niet verder mee kamp.
pi_185407293
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:19 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Dit. Ex was de druppel.
Misschien heb ik wat berichten gemist, maar heb je die diagnose zelf gemaakt of is het vastgesteld door een professionele zorgverlener? Daarnaast zijn er online veel stappenplannen te vinden hoe je hier weer zo snel mogelijk uit kunt komen. Of in elk geval grip op kunt krijgen.

In bed blijven liggen, je werksituatie onnodig lastig maken en online aandachtshoeren is in elk geval niet de goede manier.

En je moet zo snel mogelijk uit die put komen aangezien je moeder ziek is. Ik denk dat als zij ziet hoe jij je gedraagt, dit haar herstel niet ten goede zal komen. Naast kanker zit die vrouw ook nog in de stress vanwege de geestelijke toestand van haar dochter.

Je moet nu heel snel volwassen worden meid. Je hebt niet de luxe (lees tijd) om te zwelgen in zelfmedelijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelius op 05-03-2019 15:39:54 ]
  Moderator dinsdag 5 maart 2019 @ 15:32:12 #289
441859 crew  Lenny77
pi_185407301
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:29 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Denk je dat ik me niet schuldig voel? Waarom denk je dat ik depri ben?
Ik ik ik
Hou op! Geen schuldgevoel! Niet depri!
Vecht verdomme!!!
Wees die rots en een verdomd sterke rots!
En als jullie het geluk hebben dat ze er door komt (ik gun het haar en jou zo hard!) dan mag je erna crashen en dan zal ik je met veel liefde opvangen en lieve woorden uitspreken.
pi_185407540
Burnout vastgesteld door zowel huisarts als psycholoog. En bedrijfsarts. Daarnaast eerder depressies gehad, ben er vatbaar voor. Genetisch, zit in de familie. Maar ik ben egoistisch, ik kies er zelf natuurlijk voor om me rot te voelen zodat alle aandacht naar mij gaat en niet naar moeder. Geniet ik van.

Misschien hé, blijven mensen sterk voor de buitenwereld totdat het even teveel is. Kan. Waarom pleegde Robin Williams zelfmoord? Hij was toch zo rijk en grappig? Ik doe niks wat de omgeving schaadt. Ik zoek hulp en deel mijn gevoelens online.
pi_185407615
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
Burnout vastgesteld door zowel huisarts als psycholoog. En bedrijfsarts. Daarnaast eerder depressies gehad, ben er vatbaar voor. Genetisch, zit in de familie. Maar ik ben egoistisch, ik kies er zelf natuurlijk voor om me rot te voelen zodat alle aandacht naar mij gaat en niet naar moeder. Geniet ik van.

Misschien hé, blijven mensen sterk voor de buitenwereld totdat het even teveel is. Kan. Waarom pleegde Robin Williams zelfmoord? Hij was toch zo rijk en grappig? Ik doe niks wat de omgeving schaadt. Ik zoek hulp en deel mijn gevoelens online.
Je blijft het allemaal goedpraten voor jezelf, in plaats van er iets aan te veranderen.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:49:50 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185407643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]

Je blijft het allemaal goedpraten voor jezelf, in plaats van er iets aan te veranderen.
Edit, waarom doe ik die moeite nog
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:56:00 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185407762
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]

Ik ik ik
Hou op! Geen schuldgevoel! Niet depri!
Vecht verdomme!!!
Wees die rots en een verdomd sterke rots!
En als jullie het geluk hebben dat ze er door komt (ik gun het haar en jou zo hard!) dan mag je erna crashen en dan zal ik je met veel liefde opvangen en lieve woorden uitspreken.
Maar ze mag online toch wel instorten? Dat ze zich hier depressief uit, betekent niet dat ze er voor haar moeder niet is. En dan nog, je moet jezelf niet wegcijferen, dan wordt het alleen maar erger.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185407801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]

Maar ze mag online toch wel instorten? Dat ze zich hier depressief uit, betekent niet dat ze er voor haar moeder niet is. En dan nog, je moet jezelf niet wegcijferen, dan wordt het alleen maar erger.
Tuurlijk mag dat, moet ze daarna wel weer haar zaken bij elkaar rapen. Dat doet ze niet. Ze blijft in haar comfortzone, tinderen met mannen die ze met haar instabiele situatie waarschijnlijk gaat kwetsen. Want ze is niet 'toe aan sociaal contact'. Ze is niet 'toe aan om te werken'.

Moeten we dat maar gaan goedkeuren? Omdat haar moeder ziek is? Ik vind van niet. Dat je moeder ziek is, is geen vrijbrief om je leven te verneuken. Of om de hele dag in bed te blijven. Hetzelfde geldt voor als je vriend het uitmaakt. Tell me I'm wrong.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:58:37 #295
451005 Grems
Clown World
pi_185407809
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:46 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

En weer op de man spelen. Volgens mij geniet je hier gewoon van. Ten koste van iemand anders. Wat ben jij een egoïst zeg vind ik.
Waarom? Harlekien kent TS verder niet.
pi_185407856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:58 schreef Harlekien het volgende:
[..]

Tuurlijk mag dat, moet ze daarna wel weer haar zaken bij elkaar rapen. Dat doet ze niet. Ze blijft in haar comfortzone, tinderen met mannen die ze met haar instabiele situatie waarschijnlijk gaat kwetsen. Want ze is niet 'toe aan sociaal contact'. Ze is niet 'toe aan om te werken'.

Moeten we dat maar gaan goedkeuren? Omdat haar moeder ziek is? Ik vind van niet. Dat je moeder ziek is, is geen vrijbrief om je leven te verneuken. Of om de hele dag in bed te blijven. Hetzelfde geldt voor als je vriend het uitmaakt. Tell me I'm wrong.
Ik word een beetje verdrietig van je post. Waar is de compassie?
Somebody that I used to know
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:00:55 #297
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185407861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:58 schreef Grems het volgende:
[..]

Waarom? Harlekien kent TS verder niet.
Dan moe juist HIJ niet allerlei valse suggestie´s gaan doen hier lijkt mij. Wat hij nu dus wel doet want hij verwijt TS gewoon echt van alles. En doet daarbij allerlei kwalijke suggestie´s.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185407864
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 15:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]

Het is net een paar dagen geleden, ze heeft een burn-out en moeder is ernstig ziek. Sommige mensen kunnen dat niet in een keer aan. In plaats van commentaar geven kan je dan beter constructief advies geven, wat kan ze doen als ze zich zo voelt, tot wie kan je je wenden, is therapie aan te raden enz.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:01:36 #299
451005 Grems
Clown World
pi_185407880
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]

Dan moe juist HIJ niet allerlei valse suggestie´s gaan doen hier lijkt mij. Wat hij nu dus wel doet want hij verwijt TS gewoon echt van alles. En doet daarbij allerlei kwalijke suggestie´s.
Waarom niet? Hij heeft toch verder niets met TS te maken?
pi_185407902
quote:
[..]

Je kan van alles voor haar doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')