Het wordt tijd dat Charlie Winston een derde single van zijn album uitbrengt, vind ik. Ik zou dit nummer kiezen, als ik hem was: Here I Am
Kan hij niet beter een nieuw album uitbrengen dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt tijd dat Charlie Winston een derde single van zijn album uitbrengt, vind ik. Ik zou dit nummer kiezen, als ik hem was: Here I Am
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Als het is wat ik denk, dan kan dat niet. livelink heeft verzocht het niet te draaien.
quote:
Lekkere plaat is het. Het hele album, trouwens.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Totaal eigen stijl dit. Dat is best bijzonder.
Dat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan hij niet beter een nieuw album uitbrengen dan?
Het is inmiddels zo'n beetje standaard dat ik een Trevor Horn-productie draai in m'n show. Deze keer maar weer eens dat nummer waarmee alles begon.
Jij bent er beter mee op de hoogte, maar ik zou geen artiest/band weten waarbij deze sound bij in de buurt komt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekkere plaat is het. Het hele album, trouwens.
[..]
Dat ook
Graag gedaan en veel plezierquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Ik ben WIDM kijken.
Thanks voor zover 11!
Veel plezier met WIDM.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Ik ben WIDM kijken.
Thanks voor zover 11!
Sterkte.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Ik ben WIDM kijken.
Thanks voor zover 11!
Van dit nummer heb ik onlangs de radio-edit gedraaid. Die viel in goede aarde, vandaar nu de lange versie: Friend Within - Waiting (Original mix)
Er zijn nog prachtige nieuwe singles uit Noorwegen en Schotland onderweg. Er lijkt nog een alarm af te gaan (de geflopte ontmoeting tussen Trump en Kim Jong-un is een mooi excuus) en de slotsong vormt een prima inleiding voor DJ Vout, straks om 21:00 uur.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
de geflopte ontmoeting tussen Trump en Kim Jong-un is een mooi excuus
Eén van de prettigste, nieuwe platen van dit moment. Als Guy Sebastian een hit in Nederland kan worden - hard onderweg
Ah, door je hint weet ik welk nummer het is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn nog prachtige nieuwe singles uit Noorwegen en Schotland onderweg. Er lijkt nog een alarm af te gaan (de geflopte ontmoeting tussen Trump en Kim Jong-un is een mooi excuus) en de slotsong vormt een prima inleiding voor DJ Vout, straks om 21:00 uur.
Dus blijf luisteren
Preciesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de prettigste, nieuwe platen van dit moment. Als Guy Sebastian een hit in Nederland kan worden - hard onderweg
![]()
- dan kan dit nummer dat ook: Brett Butler met Shadows Of Death
Ik heb het pas 1 keer eerder gedraaid, dus dat is knapquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, door je hint weet ik welk nummer het is.
Maar je hebt toen ook de lyrics gepost.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het pas 1 keer eerder gedraaid, dus dat is knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |