Een lied waar ik vorig jaar een beetje misselijk van werd. Maar het zal er dan wel niet in zittenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tamponlied?
Ik weet niet welk je bedoeld.
De single-edit van dit nummer kennen de meeste mensen wel, maar dit is de volledige versie:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een lied waar ik vorig jaar een beetje misselijk van werd. Maar het zal er dan wel niet in zitten
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een cd uit de speler halen, druk op de verkeerde knop en sluit bijna de computer volledig af...
Hopelijk ben ik nog hoorbaar.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een cd uit de speler halen, druk op de verkeerde knop en sluit bijna de computer volledig af...
Ja hoor, Right in the night speelt lekker door.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nagenoeg nihil toch in zo'n kort tijdsbestek?
Kennelijk waren dat de meest geruststellende woorden waar we op konden komenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is statistisch gezien de kans dat drie mensen op rij 'ja hoor' posten. Nagenoeg nihil toch in zo'n kort tijdsbestek?
Ach, een beetje stress op zijn tijd is ook leuk, toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schrijft note to self: niet op de aan/uit-knop drukken als je een cd uit de cd-rom-speler wilt halen
Ah.... je bedoeld dat nummer van die tamponen in m'n oren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een lied waar ik vorig jaar een beetje misselijk van werd. Maar het zal er dan wel niet in zitten
Het is niet voor herhaling vatbaar. Gelukkig kreeg ik waarschuwingen wegens een openstaand kladblok-bestand en door Mixxxquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, een beetje stress op zijn tijd is ook leuk, toch?
Ja, die zal het wel zijn geweest, ja. Het was inderdaad tamponen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ah.... je bedoeld dat nummer van die tamponen in m'n oren.
Als het is wat ik denk, dan kan dat niet. livelink heeft verzocht het niet te draaien.quote:
Het wordt tijd dat Charlie Winston een derde single van zijn album uitbrengt, vind ik. Ik zou dit nummer kiezen, als ik hem was: Here I Am
Kan hij niet beter een nieuw album uitbrengen dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt tijd dat Charlie Winston een derde single van zijn album uitbrengt, vind ik. Ik zou dit nummer kiezen, als ik hem was: Here I Am
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Als het is wat ik denk, dan kan dat niet. livelink heeft verzocht het niet te draaien.
quote:
Lekkere plaat is het. Het hele album, trouwens.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Totaal eigen stijl dit. Dat is best bijzonder.
Dat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan hij niet beter een nieuw album uitbrengen dan?
Het is inmiddels zo'n beetje standaard dat ik een Trevor Horn-productie draai in m'n show. Deze keer maar weer eens dat nummer waarmee alles begon.
Jij bent er beter mee op de hoogte, maar ik zou geen artiest/band weten waarbij deze sound bij in de buurt komt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekkere plaat is het. Het hele album, trouwens.
[..]
Dat ook
Graag gedaan en veel plezierquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Ik ben WIDM kijken.
Thanks voor zover 11!
Veel plezier met WIDM.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Ik ben WIDM kijken.
Thanks voor zover 11!
Sterkte.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
Ik ben WIDM kijken.
Thanks voor zover 11!
Van dit nummer heb ik onlangs de radio-edit gedraaid. Die viel in goede aarde, vandaar nu de lange versie: Friend Within - Waiting (Original mix)
Er zijn nog prachtige nieuwe singles uit Noorwegen en Schotland onderweg. Er lijkt nog een alarm af te gaan (de geflopte ontmoeting tussen Trump en Kim Jong-un is een mooi excuus) en de slotsong vormt een prima inleiding voor DJ Vout, straks om 21:00 uur.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
de geflopte ontmoeting tussen Trump en Kim Jong-un is een mooi excuus
Eén van de prettigste, nieuwe platen van dit moment. Als Guy Sebastian een hit in Nederland kan worden - hard onderweg
Ah, door je hint weet ik welk nummer het is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn nog prachtige nieuwe singles uit Noorwegen en Schotland onderweg. Er lijkt nog een alarm af te gaan (de geflopte ontmoeting tussen Trump en Kim Jong-un is een mooi excuus) en de slotsong vormt een prima inleiding voor DJ Vout, straks om 21:00 uur.
Dus blijf luisteren
Preciesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de prettigste, nieuwe platen van dit moment. Als Guy Sebastian een hit in Nederland kan worden - hard onderweg
![]()
- dan kan dit nummer dat ook: Brett Butler met Shadows Of Death
Ik heb het pas 1 keer eerder gedraaid, dus dat is knapquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, door je hint weet ik welk nummer het is.
Maar je hebt toen ook de lyrics gepost.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het pas 1 keer eerder gedraaid, dus dat is knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |