Een lied waar ik vorig jaar een beetje misselijk van werd. Maar het zal er dan wel niet in zittenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tamponlied?
Ik weet niet welk je bedoeld.
De single-edit van dit nummer kennen de meeste mensen wel, maar dit is de volledige versie:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een lied waar ik vorig jaar een beetje misselijk van werd. Maar het zal er dan wel niet in zitten
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een cd uit de speler halen, druk op de verkeerde knop en sluit bijna de computer volledig af...
Hopelijk ben ik nog hoorbaar.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een cd uit de speler halen, druk op de verkeerde knop en sluit bijna de computer volledig af...
Ja hoor, Right in the night speelt lekker door.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nagenoeg nihil toch in zo'n kort tijdsbestek?
Kennelijk waren dat de meest geruststellende woorden waar we op konden komenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is statistisch gezien de kans dat drie mensen op rij 'ja hoor' posten. Nagenoeg nihil toch in zo'n kort tijdsbestek?
Ach, een beetje stress op zijn tijd is ook leuk, toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schrijft note to self: niet op de aan/uit-knop drukken als je een cd uit de cd-rom-speler wilt halen
Ah.... je bedoeld dat nummer van die tamponen in m'n oren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Een lied waar ik vorig jaar een beetje misselijk van werd. Maar het zal er dan wel niet in zitten
Het is niet voor herhaling vatbaar. Gelukkig kreeg ik waarschuwingen wegens een openstaand kladblok-bestand en door Mixxxquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, een beetje stress op zijn tijd is ook leuk, toch?
Ja, die zal het wel zijn geweest, ja. Het was inderdaad tamponen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ah.... je bedoeld dat nummer van die tamponen in m'n oren.
Als het is wat ik denk, dan kan dat niet. livelink heeft verzocht het niet te draaien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |