Nope. De balans in het Vondelpark is al jaren zoek. Oosterpark. Echt véél leuker en, op die paar toeristen na, nog een echt park van de buurt.quote:
Het is daar zo mooi dat allerlei mensen grote afstanden afleggen om te komen waar jij zomaar iedere dag bent.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:51 schreef sacha het volgende:
maar dan moet ik maar niet in een toeristische attractie gaan wonen
Schrijf die maar baai op je cvlaaiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb in 1992 /93 in de Bijlmer gewoond,en werkte toen voor Muiltivlaai,
ik voel me nog steeds bevoorrecht dat ik hier mag wonenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is daar zo mooi dat allerlei mensen grote afstanden afleggen om te komen waar jij zomaar iedere dag bent.
Was best leuk werk.En verdiende ook leuk voor die tijd.quote:
2002quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ben je uit Amsterdam vertrokken?
Oh ja dat zal best kunnen .. Ik kreeg toen ook ergens mn eerste baanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was best leuk werk.En verdiende ook leuk voor die tijd.
Mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds bevoorrecht dat ik hier mag wonen
Trustenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trusten straks, 40+ mensen, ik ga plat.
Trusten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
en daarvoor zat ik vaak in het ORKZquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ok ik woon er sinds 85 ... 17 jaar de kans gemist ...
Is het inmiddels zo elitair ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds bevoorrecht dat ik hier mag wonen
Doe ff normaal .. ouwe lulquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
trusten Luckyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat je je vereerd voelt om er te wonen... Zou ik er zomaar kunnen gaan wonen zonder schooolhoofd of burgemeesteres te worden ?quote:
Ja die willen toch ook gewoon feesten ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:09 schreef mario390 het volgende:
nu zijn de 10 keer dit dagen de ROSA Wölckchen![]()
dat zijn gay en lesbos de karneval vieren
ja, mijn zus woont er nog steeds als laatste der Mohikanenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was in Grunn toch ... Helpman .. daar woont mn broertje nu in een villa
nee, tenzij je veel geld hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je je vereerd voelt om er te wonen... Zou ik er zomaar kunnen gaan wonen zonder schooolhoofd of burgemeesteres te worden ?
Hoeveel heb je er nu eigenlijk want je hebt er ook in Adam en je broertje in DH ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, mijn zus woont er nog steeds als laatste der Mohikanen
Ja, dat vertelde je. De naam kwam me bekend voor, het restaurant niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste keer zat ik daar in een Iitaliaans restaurant ..
dat las ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste keer zat ik daar in een Iitaliaans restaurant ..
ik heb 2 oudere zussen en een jonger broertjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu eigenlijk want je hebt er ook in Adam en je broertje in DH ...
Mijn broer woont daar om de hoek , mn zus ook btw .. en ondanks dat ik gewoon een pizza nam en het er misschien wat ongezellig uitzag volgens Disana was het een prima lokatie en heb me prima vermaakt en lekker gegeten ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je. De naam kwam me bekend voor, het restaurant niet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, mijn zus woont er nog steeds als laatste der Mohikanen
de zijn de grappigstenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die willen toch ook gewoon feesten ...
Wow daar ben ik mn Grunn leven begonnen in de 2e Willenstraat bij mn broer..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn opa en oma woonden aan de Helperzoom en daarvoor iets noordelijker aan de 2e Willemstraat.
Ik ken in Grun wel de coffeeshops.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow daar ben ik mn Grunn leven begonnen in de 2e Willenstraat bij mn broer..
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow daar ben ik mn Grunn leven begonnen in de 2e Willenstraat bij mn broer..
Dat hoorde ik ook van een vriend van me in Spanje.. die woonde in het mooiste dorpje van Spanje ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:20 schreef sacha het volgende:
mijn zus uit Portugal woont weer in Nederland, die werd gek van de simpelheid
De Driemaster aan de Nieuweweg was mijn favoriet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken in Grun wel de coffeeshops.
Mn broer heeft later nog een tijdje het hoekhuis daar met de Hereweg gehad ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Grappig hoor, al die voetstappen op dezelfde plaatsen.
Daar heb ik dan weer niets mee...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken in Grun wel de coffeeshops.
En Sas die dan in Amsterdam ook weer in dezelfde straat woondequote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Grappig hoor, al die voetstappen op dezelfde plaatsen.
Ja, da's allemaal weird.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En Sas die dan in Amsterdam ook weer in dezelfde straat woonde
De Vliegende Hollander en De zolder.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Driemaster aan de Nieuweweg was mijn favoriet.
Trusten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik moet nodig naar bed. Moet er morgen op tijd uit.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik moet nodig naar bed. Moet er morgen op tijd uit.
[ afbeelding ]
Trusten
nu pas?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:35 schreef chufi het volgende:
Bij mij begint de atropine van de oogdruppels uit te werken en begin ik weer normaal te zien
Tejado weer zeiken over Ma. Jezus terwijl het gesnurk van Juanmi de boel overstemt ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:40 schreef mario390 het volgende:
ze hadden zollen in dat kut kvijtvjell skien gisteren maar ging niet door
owquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok iets eerder dan ... zie ff scherper nu en moirgen weer kut zoals tevoren ...
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Tejado weer zeiken over Ma. Jezus terwijl het gesnurk van Juanmi de boel overstemt ...
Dacht dat je alles las!!.. ? Ja in April voor detailmeting voor mn lenzen en dan is het een paar week daarna voor de eerste en dan de tweede .. Als alles 100% zou lukken zou ik er bril / lens vrij uit kunnen komen..quote:
*noteert*quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je alles las!!.. ? Ja in April voor detailmeting voor mn lenzen en dan is het een paar week daarna voor de eerste en dan de tweede .. Als alles 100% zou lukken zou ik er bril / lens vrij uit kunnen komen..
Sterkte gewenst met je ogen Chufi.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:52 schreef chufi het volgende:
Je boekje raakt wel vol zo , maar als alles lukt is het goed nieuws
Heeft nog tijd hoor ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sterkte gewenst met je ogen Chufi.
Dat zeg je nu.....quote:
zie ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:57 schreef chufi het volgende:
Mario !! Zet jij Juanmi ff uit ... Alex probeert Sofia weer te paaaien
Daar mag jij niet bij zijn,Is traditiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]wanneer heb je tijd vor kleid kopen?
Blijkbaar afgezeken en weer terug in zn eigen bed naast die hitsige Tejado... Die kan zo ook maar bi zijn ,.. Er waren al commentaren over ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:57 schreef chufi het volgende:
Mario !! Zet jij Juanmi ff uit ... Alex probeert Sofia weer te paaaien
sas mag daar niet bij zijn wanneer Mario zn Kleid kooptquote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar mag jij niet bij zijn,Is traditie
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar mag jij niet bij zijn,Is traditie
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
sas mag daar niet bij zijn wanneer Mario zn Kleid koopt
in brasil komt leader übergabe an die nieuwe huisleader paulaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:06 schreef chufi het volgende:
Maar het is al weer veels te laat .. Tot morgen Mario
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:37 schreef Kopjechino het volgende:
Joh ik ben best wel aangeschoten nu eigenlijk
Goedenacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 03:37 schreef Kopjechino het volgende:
Joh ik ben best wel aangeschoten nu eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |