De Vliegende Hollander en De zolder.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Driemaster aan de Nieuweweg was mijn favoriet.
Trusten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik moet nodig naar bed. Moet er morgen op tijd uit.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik moet nodig naar bed. Moet er morgen op tijd uit.
[ afbeelding ]
Trusten
nu pas?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:35 schreef chufi het volgende:
Bij mij begint de atropine van de oogdruppels uit te werken en begin ik weer normaal te zien
Tejado weer zeiken over Ma. Jezus terwijl het gesnurk van Juanmi de boel overstemt ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:40 schreef mario390 het volgende:
ze hadden zollen in dat kut kvijtvjell skien gisteren maar ging niet door
owquote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok iets eerder dan ... zie ff scherper nu en moirgen weer kut zoals tevoren ...
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Tejado weer zeiken over Ma. Jezus terwijl het gesnurk van Juanmi de boel overstemt ...
Dacht dat je alles las!!.. ? Ja in April voor detailmeting voor mn lenzen en dan is het een paar week daarna voor de eerste en dan de tweede .. Als alles 100% zou lukken zou ik er bril / lens vrij uit kunnen komen..quote:
*noteert*quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je alles las!!.. ? Ja in April voor detailmeting voor mn lenzen en dan is het een paar week daarna voor de eerste en dan de tweede .. Als alles 100% zou lukken zou ik er bril / lens vrij uit kunnen komen..
Sterkte gewenst met je ogen Chufi.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:52 schreef chufi het volgende:
Je boekje raakt wel vol zo , maar als alles lukt is het goed nieuws
Heeft nog tijd hoor ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 02:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sterkte gewenst met je ogen Chufi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |