Verklaart wel waarom je collega altijd naar je kijkt. Die vraagt zich vast continu af waarom je nou aan het huilen bent.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef Red.dot het volgende:
Nope. Mij zie je hier niet meer terug dan. Het feit al dat ik mijn eigen OP niet eens meer kan wijzigen. Net een gevangenis hier. Ik kan gewoon niks meer wijzigen. Linkje wordt niet weggehaald. Mij zal je nooit meer zien posten of topics openen.
Niemand die je heeft gedwongen om hier een topic te openen he...quote:Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef Red.dot het volgende:
Nope. Mij zie je hier niet meer terug dan. Het feit al dat ik mijn eigen OP niet eens meer kan wijzigen. Net een gevangenis hier. Ik kan gewoon niks meer wijzigen. Linkje wordt niet weggehaald. Mij zal je nooit meer zien posten of topics openen.
Vind ik oprecht heel erg jammer om te lezen, want we willen juist dat iedereen zich thuis voelt op FOK!quote:Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef Red.dot het volgende:
Bij deze user is het ook wel lastig vriendelijk mee te denken aangezien hij zelf er ook wel een handje van heeft te narren. Ik blijf verder ook wel uit het topic though.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb even een vraag. Waarom blijven vervelend bedoelde reacties die niet over de vraag van TS gaan, staan...? Het begint een bashtopic te worden. Ik snap er niets van. R&P / Geen leuke vriendin kunnen vinden
Ik ken TS niet. Ik sta in ieder geval op het standpunt dat een topic openen in R&P moedig is. En ik vind zorgvuldige reacties dan ook op zijn plaats.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bij deze user is het ook wel lastig vriendelijk mee te denken aangezien hij zelf er ook wel een handje van heeft te narren. Ik blijf verder ook wel uit het topic though.
Dat is correct. Ik zag het topic in KLB, en zag dat TS daar vroeg of het verplaatst kon worden naar R&P dus dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zie het bashen niet helemaal. Er wordt een WGR-topic van TS aangehaald in relatie met het niet kunnen vinden van een vriendin, dat iemand TS niet aardig vindt, sja dat kan. Dat de historie van TS uitnodigt wat scherper te reageren, waarom niet. Er wordt nergens overduidelijk gebasht.
Dit topic stond eerst in KLB (als ik het goed heb) en is daarna verplaatst.
Time will tell.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedankt dat je er naar gekeken hebt Samzz. Misschien dat het topic alsnog wat beter gaat lopen.
Denk dat het misschien ook had gescheeld als ts gewoon een nieuw topic met een wat degelijkere op hier had geopend ipv zo een KLB insteek. Door het te verplaatsen met al een ruime pagina aan KLB reacties met bijbehorende gebruikers, is er al een zekere toon gezet..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik zag het topic in KLB, en zag dat TS daar vroeg of het verplaatst kon worden naar R&P dus dat heb ik gedaan.
Een zekere toon die zich afspeelt op FOK! wel te verstaanquote:Op zondag 31 maart 2019 14:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Denk dat het misschien ook had gescheeld als ts gewoon een nieuw topic met een wat degelijkere op hier had geopend ipv zo een KLB insteek. Door het te verplaatsen met al een ruime pagina aan KLB reacties met bijbehorende gebruikers, is er al een zekere toon gezet..
Luister nou eens. Je lijkt niet werkelijk te luisteren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een zekere toon die zich afspeelt op FOK! wel te verstaan
Ik werd vandaag wakker, open FOK! en het eerste topic wat ik aanklik in NWS is een bashtopic richting een Amerikaanse democraat zonder directe aanleiding of bewijs.
FOK! is en blijft FOK! ja, toch zit er bij de subfora onderling wel enig verschil in. Daar wordt hier in R&P ook actiever en strakker op gemod, vanwege de aard van de onderwerpen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een zekere toon die zich afspeelt op FOK! wel te verstaan
Dat lijkt me dan ook meer iets voor het feedbacktopic in NWS.quote:Ik werd vandaag wakker, open FOK! en het eerste topic wat ik aanklik in NWS is een bashtopic richting een Amerikaanse democraat zonder directe aanleiding of bewijs.
- Hier is het R&P FB topic niet voor -quote:
We hebben achter even overlegd, maar we hebben alle drie niet het idee dat we echt wat verwijderd hebben eigenlijk. Username zegt ons vrij weinig, niks terug te vinden in je notes (die we vrijwel altijd zetten als we iets verwijderen wat te ver gaat), dus geen idee waar we posts verwijderd zouden hebbenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef Autoscooter het volgende:
Het valt me op dat er de laatste tijd relatief vaak posts van mij opeens zijn verdwenen? En dan niet zoals hierboven, dat de quote nog aanwezig is maar de inhoud verwijderd, maar echt de totale post.
Soms is het een beetje offtopic, dan kun je er over twisten of het redelijk is om het zonder enige opgaaf van reden te verwijderen, maar soms is het enkel een kritische noot. Ik heb dan het idee dat een post gewoon lukraak wordt verwijderd als het de desbetreffende moderator niet aan staat.
En dan kom je opeens een X aantal dagen later in het topic en denk je : verrek, ik zou toch zweren dat ik hier een bericht had geplaatst? Eerste paar x twijfelde ik nog aan mijzelf, maar nu ben ik er wel wachter dat er tegenwoordig gewoon op random gronden posten totaal worden verwijderd.
Kon het toch niet laten om te vermelden dat ik dit een nogal kwalijke zaak vind(in diverse topics overigens)
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:06 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Jepp,
Maar misschien beetje te hard.
Dat is niet de bedoeling. Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe is het modbeleid rondom het ‘vervuilen’ van topics met GGZ haat en het afraden van hulp zoeken wanneer een TS dat blijkbaar zelf nodig vindt?
R&P / Eenzaamheid / minderwaardig gevoelquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling. Waar lees je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |