abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2019 @ 17:22:40 #126
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185674815
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 17:09 schreef Red.dot het volgende:
Nope. Mij zie je hier niet meer terug dan. Het feit al dat ik mijn eigen OP niet eens meer kan wijzigen. Net een gevangenis hier. Ik kan gewoon niks meer wijzigen. Linkje wordt niet weggehaald. Mij zal je nooit meer zien posten of topics openen.
Verklaart wel waarom je collega altijd naar je kijkt. Die vraagt zich vast continu af waarom je nou aan het huilen bent.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185674866
quote:
Nope. Mij zie je hier niet meer terug dan. Het feit al dat ik mijn eigen OP niet eens meer kan wijzigen. Net een gevangenis hier. Ik kan gewoon niks meer wijzigen. Linkje wordt niet weggehaald. Mij zal je nooit meer zien posten of topics openen.
Niemand die je heeft gedwongen om hier een topic te openen he...

En je lijkt te denken dat de aanval de beste verdediging is, maar ik zou de post van AlwaysHappy nog eens doorlezen, staan zinnige dingen in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185675536
quote:
Vind ik oprecht heel erg jammer om te lezen, want we willen juist dat iedereen zich thuis voelt op FOK! O+ Maar tegelijkertijd kunnen we ook geen uitzonderingen maken, en dat zou in dit geval alleen maar averechts werken.

Links worden anders ook nooit verwijderd. Het is gewoon een goede manier om mensen te helpen. Dat wordt bij heel veel users/topics gedaan, dus het zou heel raar zijn als dat nu opeens een verwijdering als gevolg zou hebben.

Ik wou dat ik andere manieren had om het uit te leggen. Natuurlijk willen we dat je je veilig voelt. Daarom zei ik ook heel specifiek dat we alle posts zouden verwijderen waarin mensen je linken aan iemand anders. Dat heb ik eerder vanmiddag ook gedaan. Daar kan je dus van op aan ^O^

Andere mensen zal ik opdragen om je niet meer te verwarren met die andere TS. Had ik vanmiddag al gedaan, maar kan ik best nog een keer doen als dat jou een goed gevoel geeft. En dan beloof ik dat we er als mod-team erg goed op gaan modden.

Ik hoop oprecht dat je begrip hebt voor de uitleg, want we willen allemaal hetzelfde: met plezier posten op FOK!. Zat mensen die je willen helpen ook. Geef het gewoon nog een kans, je zal zien dat je dan nog aardig wat advies zal krijgen O+

Als je echt wil stoppen zou ik dat erg jammer vinden, maar het is uiteindelijk je eigen keuze. Het heeft alleen nog steeds niet als gevolg dat het linkje dan wel wordt weggehaald of het topic dan wel opeens dicht gaat. Het topic zakt dan vanzelf weg gezien je zelf niet meer reageert.

Sorry dat ik er niet meer van kan maken!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 19:17:55 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185937906
Ik heb even een vraag. Waarom blijven vervelend bedoelde reacties die niet over de vraag van TS gaan, staan...? Het begint een bashtopic te worden. Ik snap er niets van. R&P / Geen leuke vriendin kunnen vinden
  zaterdag 30 maart 2019 @ 19:27:54 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185938045
Waarschijnlijk omdat wij alle drie bezig zijn/waren en er geen TR's staan die het topic onder de aandacht brengen.

Ik ga eens even lezen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 30 maart 2019 @ 19:37:09 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185938175
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb even een vraag. Waarom blijven vervelend bedoelde reacties die niet over de vraag van TS gaan, staan...? Het begint een bashtopic te worden. Ik snap er niets van. R&P / Geen leuke vriendin kunnen vinden
Bij deze user is het ook wel lastig vriendelijk mee te denken aangezien hij zelf er ook wel een handje van heeft te narren. Ik blijf verder ook wel uit het topic though.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 19:41:03 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185938219
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 19:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Bij deze user is het ook wel lastig vriendelijk mee te denken aangezien hij zelf er ook wel een handje van heeft te narren. Ik blijf verder ook wel uit het topic though.
Ik ken TS niet. Ik sta in ieder geval op het standpunt dat een topic openen in R&P moedig is. En ik vind zorgvuldige reacties dan ook op zijn plaats.
Verder wat je zegt: mag je de TS niet, post dan niet.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 19:58:27 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185938526
Ik zie het bashen niet helemaal. Er wordt een WGR-topic van TS aangehaald in relatie met het niet kunnen vinden van een vriendin, dat iemand TS niet aardig vindt, sja dat kan. Dat de historie van TS uitnodigt wat scherper te reageren, waarom niet. Er wordt nergens overduidelijk gebasht.

Dit topic stond eerst in KLB (als ik het goed heb) en is daarna verplaatst.
  Moderator zaterdag 30 maart 2019 @ 19:59:19 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185938553
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zie het bashen niet helemaal. Er wordt een WGR-topic van TS aangehaald in relatie met het niet kunnen vinden van een vriendin, dat iemand TS niet aardig vindt, sja dat kan. Dat de historie van TS uitnodigt wat scherper te reageren, waarom niet. Er wordt nergens overduidelijk gebasht.

Dit topic stond eerst in KLB (als ik het goed heb) en is daarna verplaatst.
Dat is correct. Ik zag het topic in KLB, en zag dat TS daar vroeg of het verplaatst kon worden naar R&P dus dat heb ik gedaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 30 maart 2019 @ 20:07:20 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185938728
Bedankt dat je er naar gekeken hebt Samzz. Misschien dat het topic alsnog wat beter gaat lopen.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 20:09:11 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185938764
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Bedankt dat je er naar gekeken hebt Samzz. Misschien dat het topic alsnog wat beter gaat lopen.
Time will tell.
pi_185949040
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 19:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is correct. Ik zag het topic in KLB, en zag dat TS daar vroeg of het verplaatst kon worden naar R&P dus dat heb ik gedaan.
Denk dat het misschien ook had gescheeld als ts gewoon een nieuw topic met een wat degelijkere op hier had geopend ipv zo een KLB insteek. Door het te verplaatsen met al een ruime pagina aan KLB reacties met bijbehorende gebruikers, is er al een zekere toon gezet..
pi_185987765
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Denk dat het misschien ook had gescheeld als ts gewoon een nieuw topic met een wat degelijkere op hier had geopend ipv zo een KLB insteek. Door het te verplaatsen met al een ruime pagina aan KLB reacties met bijbehorende gebruikers, is er al een zekere toon gezet..
Een zekere toon die zich afspeelt op FOK! wel te verstaan

Ik werd vandaag wakker, open FOK! en het eerste topic wat ik aanklik in NWS is een bashtopic richting een Amerikaanse democraat zonder directe aanleiding of bewijs.
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:01:26 #139
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185988320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:27 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik werd vandaag wakker, open FOK! en het eerste topic wat ik aanklik in NWS is een bashtopic richting een Amerikaanse democraat zonder directe aanleiding of bewijs.
Luister nou eens. Je lijkt niet werkelijk te luisteren. :(
pi_185990035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:27 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

FOK! is en blijft FOK! ja, toch zit er bij de subfora onderling wel enig verschil in. Daar wordt hier in R&P ook actiever en strakker op gemod, vanwege de aard van de onderwerpen.

quote:
Dat lijkt me dan ook meer iets voor het feedbacktopic in NWS.
pi_185990079
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 14:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

FOK! is en blijft FOK!
- Hier is het R&P FB topic niet voor -

[ Bericht 17% gewijzigd door CoolGuy op 02-04-2019 14:58:09 ]
pi_186037565
Het valt me op dat er de laatste tijd relatief vaak posts van mij opeens zijn verdwenen? En dan niet zoals hierboven, dat de quote nog aanwezig is maar de inhoud verwijderd, maar echt de totale post.

Soms is het een beetje offtopic, dan kun je er over twisten of het redelijk is om het zonder enige opgaaf van reden te verwijderen, maar soms is het enkel een kritische noot. Ik heb dan het idee dat een post gewoon lukraak wordt verwijderd als het de desbetreffende moderator niet aan staat.

En dan kom je opeens een X aantal dagen later in het topic en denk je : verrek, ik zou toch zweren dat ik hier een bericht had geplaatst? Eerste paar x twijfelde ik nog aan mijzelf, maar nu ben ik er wel wachter dat er tegenwoordig gewoon op random gronden posten totaal worden verwijderd.

Kon het toch niet laten om te vermelden dat ik dit een nogal kwalijke zaak vind :) (in diverse topics overigens)
pi_186039098
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef Autoscooter het volgende:
Het valt me op dat er de laatste tijd relatief vaak posts van mij opeens zijn verdwenen? En dan niet zoals hierboven, dat de quote nog aanwezig is maar de inhoud verwijderd, maar echt de totale post.

Soms is het een beetje offtopic, dan kun je er over twisten of het redelijk is om het zonder enige opgaaf van reden te verwijderen, maar soms is het enkel een kritische noot. Ik heb dan het idee dat een post gewoon lukraak wordt verwijderd als het de desbetreffende moderator niet aan staat.

En dan kom je opeens een X aantal dagen later in het topic en denk je : verrek, ik zou toch zweren dat ik hier een bericht had geplaatst? Eerste paar x twijfelde ik nog aan mijzelf, maar nu ben ik er wel wachter dat er tegenwoordig gewoon op random gronden posten totaal worden verwijderd.

Kon het toch niet laten om te vermelden dat ik dit een nogal kwalijke zaak vind :) (in diverse topics overigens)
We hebben achter even overlegd, maar we hebben alle drie niet het idee dat we echt wat verwijderd hebben eigenlijk. Username zegt ons vrij weinig, niks terug te vinden in je notes (die we vrijwel altijd zetten als we iets verwijderen wat te ver gaat), dus geen idee waar we posts verwijderd zouden hebben :@ weet je toevallig nog in welke topics het gebeurt is?

Kan zijn dat een van je posts misschien meegenomen is in een grote schoonmaak, maar verder weten we het echt niet, sorry! We geloven je wel hoor, daar niet van, maar we kunnen het zo snel niet plaatsen, helemaal omdat we geen notes tegen komen. We hebben dus sowieso niks tegen je, de username kwam ons niet eens bekend voor :D
  donderdag 4 april 2019 @ 23:31:23 #144
545 dop
:copyright: dop
pi_186041171
Doet vermoeden dat er Slowchat is opgeruimd in een topic.
Dating topic misschien :)
Ook al staat er tegenwoordig dan wel duidelijk in het topic een opmerking van de betreffende mod.
Stuk beter en duidelijker dan voorheen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 6 april 2019 @ 20:01:22 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186071648
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef Harlekien het volgende:
M'n opmerking was serieus
@:mods
Really?
pi_186072838
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Really?
Jepp,
Maar misschien beetje te hard.
  zaterdag 6 april 2019 @ 21:12:34 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186072983
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:06 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Jepp,
Maar misschien beetje te hard.
Ja, best wel.
pi_186113960
Hoe is het modbeleid rondom het ‘vervuilen’ van topics met GGZ haat en het afraden van hulp zoeken wanneer een TS dat blijkbaar zelf nodig vindt?
  dinsdag 9 april 2019 @ 07:27:15 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186114033
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 07:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe is het modbeleid rondom het ‘vervuilen’ van topics met GGZ haat en het afraden van hulp zoeken wanneer een TS dat blijkbaar zelf nodig vindt?
Dat is niet de bedoeling. Waar lees je dat?
  dinsdag 9 april 2019 @ 08:16:06 #150
545 dop
:copyright: dop
pi_186114421
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 07:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is niet de bedoeling. Waar lees je dat?
R&P / Eenzaamheid / minderwaardig gevoel

Niet tegen de ts maar op het einde van het topic.
Op het randje denk ik.
Reacties op @Zomaar-een-Chinees
Zou betreffende user eerst aanraden eigen topic te openen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')