Dan moet je ook niet klagen of ga naar buiten het is mooi weer en ga een beetje flirtenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kontenbonken is niet echt mijn stijl
Maar dan wordt het redelijk oppervlakkig? Als iemand die redelijk volwassen is, wil ik tijd en energie steke in dates ipv een chick in bed te krijgen, die tijd heb ik gehad.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:54 schreef RobjeGeus het volgende:
Je moet er geen moeite insteken maar wat anders
Daarom heb je dus geen succes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar dan wordt het redelijk oppervlakkig? Als iemand die redelijk volwassen is, wil ik tijd en energie steke in dates ipv een chick in bed te krijgen, die tijd heb ik gehad.
Flirten is niet echt mijn ding, vind het puberaal. Ik wil een echt gesprek willen voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen of ga naar buiten het is mooi weer en ga een beetje flirten
Komt vanzelf welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar dan wordt het redelijk oppervlakkig? Als iemand die redelijk volwassen is, wil ik tijd en energie steke in dates ipv een chick in bed te krijgen, die tijd heb ik gehad.
Zoek een alleenstaande moeder met 3 of 4 halfbloed negertjes terwijl ze pas 22 isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Flirten is niet echt mijn ding, vind het puberaal. Ik wil een echt gesprek willen voeren.
Niet alleen gespreid. Penetreren is moet je main goal worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:57 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dus mijn main goal moet zijn om chicks hun benen gespreid te krijgen?
Oke kan een mod dit topic van KLB naar R&P verplaatsen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Vollenhoven, zet deze vraag in R&P joh. Krijg je goede tips.
Done.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:01 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Oke kan een mod dit topic van KLB naar R&P verplaatsen?
Zoiets kan alleen een autist zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Flirten is niet echt mijn ding, vind het puberaal. Ik wil een echt gesprek willen voeren.
Ik schijn een beetje autistisch te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen een autist zeggen
Een gesprek voeren gok ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wat gaat er steeds fout in je kontakt met de dames? Vertel.
Geeft niets, maar dan moet je jezelf wat bij leren over sociale gewoontes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:15 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik schijn een beetje autistisch te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |