abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185367111
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:10 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Voor mij niet.
Gehoord van een horeca mannetje is wat mij betreft nog steeds een gerucht.
  zondag 3 maart 2019 @ 18:19:15 #52
194695 franklop
Fran knock
pi_185367168
Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen, zeker met hoe circuit nu is (althans, ze moeten nog een hoop doen in een jaar).
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185367215
Tweet van de Vlieger is weer weg of niet?
pi_185367433
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is de definitieve kalender uit dan?

Zie het nergens gemeld
De definitieve kalender komt pas aan het eind van het jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 3 maart 2019 @ 18:54:12 #55
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185367736
Ook die datum, 3 mei. Kans op de koudste GP ooit?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 3 maart 2019 @ 19:08:40 #56
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_185368023
Volgens mij was er sowieso sprake van een Grand Prix begin mei als er een in Zandvoort komt.
pi_185369042
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.

_O_
Eerst zien dan geloven
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 3 maart 2019 @ 19:57:09 #58
194695 franklop
Fran knock
pi_185369063
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Tinos85 het volgende:
Volgens mij was er sowieso sprake van een Grand Prix begin mei als er een in Zandvoort komt.
Start van het Europese seizoen dan wel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 3 maart 2019 @ 19:58:00 #59
194695 franklop
Fran knock
pi_185369081
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef XL het volgende:
Ook die datum, 3 mei. Kans op de koudste GP ooit?
Coldest race (Air temperature) 5 °C Canada 1978 Canadian Grand Prix

Over het algemeen is het dan overdag wel warmer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2019 @ 20:03:40 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185369223
Hmm... dan zal Zandvoort de race worden waar teams al hun grote updates voor het eerst inzetten gezien het voor Spanje gaat vallen dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185369624
Goed dat Sirotkin terug is bij Renault als test/reserve coureur. Zo is hij toch niet volledig achter de schermen verdwenen. Er gloort nog hoop voor deze jonge kerel in de F1.

Hij heeft veel tijd doorgebracht in de Williams fabriek en zal de Renault engineers vast kunnen voeden allerlei know how.
pi_185369724
Wat een brookies zijn albon, Norris en Russel eigenlijk.

Ik verwacht dat RB nog steeds het derde team is.

Ferrari/Mercedes.
Red bull

Alfa Romeo
Toro Rosso
Renault
Haas
McLaren
Racing point
Williams
  zondag 3 maart 2019 @ 22:06:56 #64
318507 Jester65
Stay frosty
pi_185372270

En de rangorde op dit moment volgens Autosport.com
  zondag 3 maart 2019 @ 23:54:10 #65
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_185374523
Max Verstappen, Pierre Gasly, Daniil Kvyat, Alex Albon, Andrea Dovizioso and Pol Espargaró interviewen elkaar.


(misschien niet erg hoogdravend, maar we moeten die 2 weken toch ergens mee door zien te komen)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 4 maart 2019 @ 03:20:24 #66
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185375877
Ik geloof er niets van dat mercedes aanzienlijk achter ligt op ferrari. Die party mode gaat echt wel weer verrassen in Q3 op zaterdag. Maar ze zullen vast amper een voorsprong over hebben. Ik gok nek aan nek de eerste vier races.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_185376980
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 03:20 schreef twiFight het volgende:
Ik geloof er niets van dat mercedes aanzienlijk achter ligt op ferrari. Die party mode gaat echt wel weer verrassen in Q3 op zaterdag. Maar ze zullen vast amper een voorsprong over hebben. Ik gok nek aan nek de eerste vier races.
Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
pi_185377584
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
Wel als je daardoor op pole start en vooraan kan weg rijden, geen last hebt van dirty air bij het managen van je banden en niet ingehaald kan worden omdat de autos elkaar niet kunnen volgen/er nauwelijks mogelijkheden zijn om in te halen op sommige circuits
pi_185377951
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... dan zal Zandvoort de race worden waar teams al hun grote updates voor het eerst inzetten gezien het voor Spanje gaat vallen dan.
m.a.w. Zandvoort heeft dan zijn originele plek weer terug op de kalender... Namelijk de race waar alle grote updates voor het eerst gebruikt worden in een race.

Vroegah, toen sex nog veilig en racen gevaarlijk was, had Zandvoort ook al menig primeur in de F1. Niet in de laatste plaats de befaamde Lotus 49 die voor het eerst in Zandvoort een GP reed.
  maandag 4 maart 2019 @ 08:53:19 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185378122
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 08:07 schreef opreis het volgende:

[..]

Wel als je daardoor op pole start en vooraan kan weg rijden, geen last hebt van dirty air bij het managen van je banden en niet ingehaald kan worden omdat de autos elkaar niet kunnen volgen/er nauwelijks mogelijkheden zijn om in te halen op sommige circuits
En dat zou nou juist in 2019 niet meer het geval mogen zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185378326
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:19 schreef franklop het volgende:
Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen, zeker met hoe circuit nu is (althans, ze moeten nog een hoop doen in een jaar).
Er moet onder andere een nieuw pitgebouw komen (lijkt mij), maar dat stampen ze eind van het jaar zo uit de grond. Hebben ze vanaf Oktober tot en met medio April om het circuit op te knappen.
pi_185378471
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
Die hele auto is de afgelopen jaren gebouwd met het idee van vooraan starten en wegrijden.
  maandag 4 maart 2019 @ 09:55:38 #73
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_185378949
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Er moet onder andere een nieuw pitgebouw komen (lijkt mij), maar dat stampen ze eind van het jaar zo uit de grond. Hebben ze vanaf Oktober tot en met medio April om het circuit op te knappen.
bouwvak werkt niet tijdens de vorst, dus hopen op een zachte winter.
pi_185379166
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bouwvak werkt niet tijdens de vorst, dus hopen op een zachte winter.
Ja, heb je gelijk in. Wel hopen dat ze er inderdaad wat nieuws neer zetten en dat het er een beetje tof uit ziet. Ergens heb ik ook wel het idee dat het voor het circuit wel wenselijk is dat er een 2e oversteek komt ipv alleen het tunneltje, dus wellicht een pitgebouw met oversteek naar tribune ala China?

Edit : Herinner mij ook dat er ergens gedacht of gespeculaasd werd aan een paddock en pits aan buitenkant van het circuit. Zal wel niet gebeuren.
pi_185380237
https://www.formule1.nl/n(...)-plooij-commentator/

Gelukkig is dat de kortste training :')
  maandag 4 maart 2019 @ 11:25:18 #76
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185380286
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
Eens, maar we hebben vorig jaar gezien dat het Mercedes ook in de races niet aan pace ontbrak. Het is niet zo dat hun qualy rondjes uitzonderingen waren. Wel waren ze niet geweldig met bandengebruik. Ferrari was weer niet zo goed met strategie. Maar er wordt nu in de pers veel geroepen dat Ferrari flink sterker is in pace dan mercedes, maar ik denk dus dat dat wel meevalt en ze dus even sterk zijn wanneer we uiteindelijk echt om puntjes rijden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 4 maart 2019 @ 12:47:01 #77
64288 Bensel
Ladderzat
pi_185381695
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

Eens, maar we hebben vorig jaar gezien dat het Mercedes ook in de races niet aan pace ontbrak. Het is niet zo dat hun qualy rondjes uitzonderingen waren. Wel waren ze niet geweldig met bandengebruik. Ferrari was weer niet zo goed met strategie. Maar er wordt nu in de pers veel geroepen dat Ferrari flink sterker is in pace dan mercedes, maar ik denk dus dat dat wel meevalt en ze dus even sterk zijn wanneer we uiteindelijk echt om puntjes rijden.
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 4 maart 2019 @ 12:50:10 #78
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185381758
Heeft iemand het boek van Kimi Räikkönen gelezen? Ik zoek nog wat leesvoer voor op vakantie.
pi_185381818
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)-plooij-commentator/

Gelukkig is dat de kortste training :')
Hier zit echt niemand op te wachten...
pi_185382716
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:

[..]

Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Lewis heeft altijd wat te klagen als hij niet op zijn gemak kan wegrijden van veel mindere auto's. Misschien heeft hij er gewoon meer moeite mee en niet de Mercedes?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 4 maart 2019 @ 13:50:01 #81
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185383073
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)-plooij-commentator/

Gelukkig is dat de kortste training :')
Maar gelukkig wel weer de Technische updates te zien in de show
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185383678
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Lewis heeft altijd wat te klagen als hij niet op zijn gemak kan wegrijden van veel mindere auto's. Misschien heeft hij er gewoon meer moeite mee en niet de Mercedes?
Nope, Mercedes heeft al sinds de invoering van de turbomotoren de auto zó gebouwd dat hij goed presteert in schone lucht. Dwz, als hij vooraan rijdt of na een pitstop alleen de baan op komt. Zodra Lewis en Nico en later Lewis en Valtteri in vuile lucht van andere auto's terechtkwamen ging het veel minder. Wie herinnert zich niet het herhaalde "Can't pass this guy" toen Lewis in Australië Max (toen nog in een STR) niet voorbij kwam omdat hij door de turbulentie teveel grip verloor.

Juist vanwege die vuile lucht heeft de FIA de regels aangepast, ja logisch dat teams daarom "hun zorgen uiten". Er kan ineens weer ingehaald worden, help, da's gevaarlijk!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185383826
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Sabata het volgende:

[..]

Nope, Mercedes heeft al sinds de invoering van de turbomotoren de auto zó gebouwd dat hij goed presteert in schone lucht. Dwz, als hij vooraan rijdt of na een pitstop alleen de baan op komt. Zodra Lewis en Nico en later Lewis en Valtteri in vuile lucht van andere auto's terechtkwamen ging het veel minder. Wie herinnert zich niet het herhaalde "Can't pass this guy" toen Lewis in Australië Max (toen nog in een STR) niet voorbij kwam omdat hij door de turbulentie teveel grip verloor.
Dat was inderdaad Hamilton, en niet alleen die ene keer en niet alleen bij Verstappen. Het is ook altijd Hamilton die klaagt dat er iets mis is met de motor of de balans terwijl die auto daarna prima blijkt te gaan.

Maar ja, als hij snel is is dat geheel aan Hamilton te danken en als hij niet zo snel is dan ligt het aan de auto.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185383857
Sabata is nieuw hier?
pi_185384198
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:30 schreef potjecreme het volgende:
Sabata is nieuw hier?
Meelezer, maar post niet zoveel. Vertel? Wat mis ik?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185384215
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:53 schreef Sabata het volgende:

[..]

Meelezer, maar post niet zoveel. Vertel? Wat mis ik?
Weltschmerz is verliefd op Vettel, neem zijn reacties dus niet te serieus.
pi_185384237
Ok dank u.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185384293
Wat flauw dit.

Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:04:03 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185384338
quote:
13s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.

Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
en ik heb ook wel m'n hoop gevestigd op Vettel en Ferrari voor het komende seizoen, als het aan mij ligt zeikt Hamilton alle raceweekenden
pi_185384418
quote:
13s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.

Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
Noouuuuuuu.... Ik zou hem een stuk geloofwaardiger vinden als hij Lewis ook wat credit zou geven. Maar dwars doen om dat de massa Lewis goed vindt, vind ik ook een soort van trollen.

Maar genoeg hierover. :)
pi_185384437
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

en ik heb ook wel m'n hoop gevestigd op Vettel en Ferrari voor het komende seizoen, als het aan mij ligt zeikt Hamilton alle raceweekenden
Haha, ik hoop op mooie gevechten tussen Seb en Max.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:29:28 #92
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185384706
quote:
13s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.

Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
Dat klopt, maar constant hetzelfde punt proberen te maken tot vervelens toe is ook wel een keer genoeg.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2019 @ 15:34:13 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185384777
Wat potjecreme zegt enzo. Die laatste regel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185384885
Ach ik ben wel wat gewend hoor. Is weer eens wat anders dan een stampvoetende horde nieuwe f1 fans die ieder puntje van kritiek richting Neerlands Hoop meteen met scheldwoorden begroeten ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 4 maart 2019 @ 15:42:17 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185384929
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Sabata het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend hoor. Is weer eens wat anders dan een stampvoetende horde nieuwe f1 fans die ieder puntje van kritiek richting Neerlands Hoop meteen met scheldwoorden begroeten ;)
de max hooligans, ja dat vind ik ook wel het enige jammere aan een NL top coureur in F1
  maandag 4 maart 2019 @ 15:43:51 #96
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185384958
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Sabata het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend hoor. Is weer eens wat anders dan een stampvoetende horde nieuwe f1 fans die ieder puntje van kritiek richting Neerlands Hoop meteen met scheldwoorden begroeten ;)
Ach, tokkies gonna tok. Een klein beetje nuance is bij de gemiddelde Max dan niet te vinden helaas.

Maar goed, hij maakt de sport groot in Nederland en nu kun je eindelijk in de pauze een keer over formule 1 beginnen dat is ook wel prettig in plaats van alleen maar voetbal ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_185393942
Eens,en we zijn verwend afgelopen twee seizoenen dat het spannend was en dat het mogelijk was dat er 3 teams meedingen naar de overwinning/podiumplaatsen.in2014 ,2015 en 2016 won Mercedes zo een beetje alles. Dat na jarenlange red bull dominantie.
pi_185394779
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Kickinalfa het volgende:
Eens,en we zijn verwend afgelopen twee seizoenen dat het spannend was en dat het mogelijk was dat er 3 teams meedingen naar de overwinning/podiumplaatsen.in2014 ,2015 en 2016 won Mercedes zo een beetje alles. Dat na jarenlange red bull dominantie.
2010 en 2012 waren mooi en daar was geen sprake van red bull dominantie.
2011 en 2013(2de helft) waren Vettel dominantie
  dinsdag 5 maart 2019 @ 00:38:12 #99
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185396845
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]

Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Klopt en ergens bekruipt mij het gevoel dat mercedes aan ziet komen dat hun uberl33twtfhaxx voorsprong weg is en ze dit jaar de auto iets meer afgestemd hebben op verkeer. Nog steeds wel sterk in vrije lucht hoor, maar ook wat meer balans er in. We zullen het zien.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_185397122
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]

Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Het is Lewis. Dezelfde Lewis die klaagt over een "kapotte" auto en doodleuk van laatste naar 2 rijd. Kapotte auto mijn ass, geweldige coureur maar zeurt te veel als het ff niet lekker gaat imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')