SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 1% gewijzigd door Notorious_Roy op 02-03-2019 07:41:08 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Als je in je review alleen maar loopt te janken over het feit dat er tieten en asses aanwezig zijn in een nieuwe DOA game dan ben he gewoon een draak van een vent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviews zijn obsolete geworden.
Ehh nee?quote:
Dat is 1.5 + 2.5 met 2.8 toch, niks nieuws verder?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oh oh.. kingdom hearts ‘ the story so far’ komt naar europa
En bij hoeveel van de reviews gaat het niet over tieten? Tuurlijk komt het in deze tijdsgeest zo nu en dan voor, maar het is verre van kenmerkend voor het merendeel van de reviews tegenwoordig, en dat is wat die comic insinueert.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee?
[ afbeelding ]
uit de review van DOA6 op Eurogamer
Ohh nee tieten pas op mensen!!
Overigens vind deze reviewer de fatality's in MK11 wel supervet, dus lekker moorden is geen punt voor deze boy. Paar tieten zijn echt not done tho
Volgens mij neem je de comic te serieusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
En bij hoeveel van de reviews gaat het niet over tieten? Tuurlijk komt het in deze tijdsgeest zo nu en dan voor, maar het is verre van kenmerkend voor het merendeel van de reviews tegenwoordig, en dat is wat die comic insinueert.
Misschien maar het is wel gebaseerd op een serieuze ondertoon van mensen tegenwoordig die vinden dat hun vrijheden als gamers beperkt worden doordat er vrouwen in Battlefield V zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Volgens mij neem je de comic te serieus
Er horen alleen vrouwen in Overcooked en Cooking Mama, niet in Battlefieldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Misschien maar het is wel gebaseerd op een serieuze ondertoon van mensen tegenwoordig die vinden dat hun vrijheden als gamers beperkt worden doordat er vrouwen in Battlefield V zitten.
Ik snap het helrmaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Zelfde met dat gezeik over Kingdom come Deliverance, 1 of 2 sites van de 30 begon over dat neger gelul en men doet net alsof de meerderheid van de media linkse SJW's zijn. Aanstellerietus imo.
Hopelijk krijg ik geen ban voor deze post met het nieuwe fok beleid overigens.
Er waren zelfs sites zoals Giantbomb die de game niet eens hebben gespeeld omdat ze van Waypoint en andere sites te horen kregen dat de makers racistisch waren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Zelfde met dat gezeik over Kingdom come Deliverance, 1 of 2 sites van de 30 begon over dat neger gelul en men doet net alsof de meerderheid van de media linkse SJW's zijn. Aanstellerietus imo.
Precies. Men moet eens kappen met die kansloze identity politics almaar op games te willen betrekken. Dat geldt voor zowel publishers, developers als reviewers.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Nu ben ik echt wel anti trump maar dat slaat toch nergens op?
Durfde het eerst niet te openen met mijn werktelefoon maar toch het risico genomen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee?
[ afbeelding ]
Overigens vind deze reviewer de fatality's in MK11 wel supervet, dus lekker moorden is geen punt voor deze boy. Paar tieten zijn echt not done tho
Ja! Denk dat ik die wel ga halen, puur voor se hebquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is 1.5 + 2.5 met 2.8 toch, niks nieuws verder?
Wel genot, zoveel spellen op 1 schijf.
quote:
Nee, allemaal gamers die in de hype getrapt zijn en nu proberen om nog enigszins wat van hun verloren geld terug te krijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de CEX echt 30 keer 2de hands.
Geen replay value?
Ik ben dit gezeik echt zo godverdomde zat hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Hier is het al een geslaagde grapquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben dit gezeik echt zo godverdomde zat he
Iedereen loopt alleen maar te kankeren op buitenlanders en vrouwen in games. Nou laat ik je vertellen hier op mijn werk
Dit is de kers op de taart.quote:zijn wij verdomd blij met deze mensen, sterker nog ik zie ze een stuk liever komen en gaan dan al die blanke Nederlanders. Maarja, ik werk dan ook in een crematorium
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier is het al een geslaagde grap
[..]
Keiharde werkende man deze boyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier is het al een geslaagde grap
[..]
Dit is de kers op de taart.
goddomme jimbo. M'n bier.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iedereen loopt alleen maar te kankeren op buitenlanders en vrouwen in games. Nou laat ik je vertellen hier op mijn werk zijn wij verdomd blij met deze mensen, sterker nog ik zie ze een stuk liever komen en gaan dan al die blanke Nederlanders. Maarja, ik werk dan ook in een crematorium
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iedereen loopt alleen maar te kankeren op buitenlanders en vrouwen in games. Nou laat ik je vertellen hier op mijn werk zijn wij verdomd blij met deze mensen, sterker nog ik zie ze een stuk liever komen en gaan dan al die blanke Nederlanders. Maarja, ik werk dan ook in een crematorium
Mja, alsof DOA ooit wat anders is geweest. Story mode loop je een keer doorheen voor lollerz en dan ga je online. Maar het is hip om SJW te zijn, blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Uit eurogamers DOA6 review.
[ afbeelding ]
Trieste kutsite is dat geworden joh
Nu niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 07:04 schreef dud0r het volgende:
Waarom staan de januari games nog in de op?
Wat is het probleem? De fanservice van DoA is toch ook beschamend? En als je dat niet vindt (omdat je geen partner hebt), dan vind je dat niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee?
[ afbeelding ]
Je hebt voor hetzelfde geld bij de Game Mania Astro Bot erbij. Er is ook nog een bundel met nog eens twee extra spellen (Skyrim, Wipeout) erbij voor ¤279,-.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:00 schreef Drankster het volgende:
Yo bro's m'vriendin wil ineens vandaag een PSVR gaan kopen. Hebben jullie nog leuke aanraders of zeg je van gewoon niet doen?
Ze wilt dit pakket gaan halen: https://www.mediamarkt.nl(...)voucher-1597790.html
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doen. Impulsaankopen zijn de beste aankopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:00 schreef Drankster het volgende:
Yo bro's m'vriendin wil ineens vandaag een PSVR gaan kopen. Hebben jullie nog leuke aanraders of zeg je van gewoon niet doen?
Ze wilt dit pakket gaan halen: https://www.mediamarkt.nl(...)voucher-1597790.html
In de launch week gedaan als impulsaankoop, nog nooit zoveel spijt gehad van ietsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:28 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Doen. Impulsaankopen zijn de beste aankopen.
Toen was dat ding toch ook 500 euro ofzo toch?? Voor een euro of 200 is het een prima deal, als het je ding is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
In de launch week gedaan als impulsaankoop, nog nooit zoveel spijt gehad van iets![]()
Zelfs met de PS Vita heb ik meer lol aan beleefd (vooral met ports)
¤400,- PS VR-brilquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Toen was dat ding toch ook 500 euro ofzo toch?? Voor een euro of 200 is het een prima deal, als het je ding is.
Wat het SuperHyperCube?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
¤400,- PS VR-bril
¤50/60,- PS Camera
¤20,- Until Dawn Rush of Blood
¤10,- Puzzelgame met die blokken in VR (weet de naam niet meer)
PS Move-controllers had ik nog liggen.
Duur geintje voor iets wat ik bijna niet kon gebruiken. Ik had het wel geprobeerd meerdere keren (kwartiers telkens) een paar dagen voor de aankoop.
Tumble VRquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:04 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Wat het SuperHyperCube?
Ja, die "kutkabels" overal en dan weer opruimen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:09 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wat de volgende VR-headset wat mij betreft moet hebben is de mogelijkheid om in ieder geval een 7.1 headset van Sony zelf draadloos te kunnen gebruiken. Daarnaast zou een design/mechanisme waarbij condensatie voorkomen wordt zeer gewaardeerd worden, waardoor je die handel één keer op je kop zet en niet meer eraf hoeft te halen. Ik weet alleen niet in hoeverre dat haalbaar is.
Wellicht dat ik 'm dan niet met slechts een paar uur op de teller besluit te verkopen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is het probleem? De fanservice van DoA is toch ook beschamend? En als je dat niet vindt (omdat je geen partner hebt), dan vind je dat niet.
Welnee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
PSVR = goddelijk.
Over 10 jaar is het de meest gebruikte manier van gamen.
Over 10 jaar is VR ouderwets. Dan praten we holodecks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef speknek het volgende:
Over tien jaar zijn ook jullie oud, en geen behoefte met zo'n nieuwerwets ding op je hoofd te zitten.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef speknek het volgende:
Over tien jaar zijn ook jullie oud, en geen behoefte met zo'n nieuwerwets ding op je hoofd te zitten.
Daar niet in geloven is ontzettend naïef. We gaan een bizarre tijd tegemoet. Ready Player One taferelen.quote:
Dan maar naïef, gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar niet in geloven is ontzettend naïef. We gaan een bizarre tijd tegemoet. Ready Player One taferelen.
En dat voor een redactie lid van FOK!Games. Raar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dan maar naïef, gaat niet gebeuren.
Misschien ooit. Maar 50 jaar geleden was de voorspelling dat we allemaal 3D holograms zouden hebben ipv tv's. Ondertussen zitten we gewoon nog allemaal naar een glasplaat met 2D-beelden te kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar niet in geloven is ontzettend naïef. We gaan een bizarre tijd tegemoet. Ready Player One taferelen.
Ben jij nou de nieuwe MMarsu of ? Jullie beginnen steeds meer op elkaar te lijken qua posts zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dat voor een redactie lid van FOK!Games. Raar.
Ouderdom is binnenkort een geneesbare ziekte.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef speknek het volgende:
Over tien jaar zijn ook jullie oud, en heb je geen behoefte met zo'n nieuwerwets ding op je hoofd te zitten alsware je zo een jonge opgeschoten nozem.
The Story So Far heb ik bij Nedgame gekocht (import.) Het is gewoon 1.5 + 2.5 en 2.8 op 2 discs zoals ze ook los in de winkel te koop zijn. Dus als je die apart hebt hoef je deze niet te kopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is 1.5 + 2.5 met 2.8 toch, niks nieuws verder?
Wel genot, zoveel spellen op 1 schijf.
Laat ze eerst maar even focussen op kanker en alsheimer/dementie. Dan zit de rest wel goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ouderdom is binnenkort een geneesbare ziekte.
Ik heb ze nog niet, wil ze wel. Zie wel wat beschikbaar/goedkoper/mooier is dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
The Story So Far heb ik bij Nedgame gekocht (import.) Het is gewoon 1.5 + 2.5 en 2.8 op 2 discs zoals ze ook los in de winkel te koop zijn. Dus als je die apart hebt hoef je deze niet te kopen.
-nevermind-quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Platina 19 is binnen.
Seasons after fall.
Was vorig jaar eens begonnen, maar liep vast. Nu, ondanks glitches, wel uitgespeeld.
Hard mijn backlog aan het wegwerken toch.quote:
Heb ik ook altijd, wil best indept over games ingaan maar bedenk me dan dat ik er totaal geen zin in hebquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard mijn backlog aan het wegwerken toch.
Wilde eigenlijk nog kleine review erbij zetten, maar vergeet altijd hoe kut iPad eigenlijk typt.
Helemaal als je geen passie voor het spel hebt ontwikkeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, wil best indept over games ingaan maar bedenk me dan dat ik er totaal geen zin in heb
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Platina 19 is binnen.
Seasons after fall.
Was vorig jaar eens begonnen, maar liep vast. Nu, ondanks glitches, wel uitgespeeld.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal als je geen passie voor het spel hebt ontwikkeld.
Ik keek vorig jaar eens door mijn bibliotheek en zag verschrikkelijk veel spellen waar ik bijna geen tijd in had gestoken.
Vond ik zonde van mijn geld, dus nu maar allemaal uitspelen en in het vervolg minder rommel kopen.
Als VR gewoon een bril wordt zoals een zonnebril, zonder draden en ook nog eens met een megahoge resolutie... damnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
PSVR = goddelijk.
Over 10 jaar is het de meest gebruikte manier van gamen.
Ik denk Kaneelstokje986.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je begint inmiddels een aardige lijst op te bouwen. Wat is je PSN eigenlijk?
De tandjes. Wat ga je daarmee doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat sowieso
Moet ik eigenlijk ook eens doenMaar blijf maar nieuwe shit kopen om het vervolgens of veel te snel uit te spelen, of te spelen en halverwege weg te leggen
Mss maar eens kijken of ik alle disk games weg kan krijgen voor eind 2019 ofzo, door PS+ is dat met de store games niet meer te doen, die teller staat op 1000+ ofzo
Waarom een remaster..quote:Op zondag 3 maart 2019 11:48 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Waarschijnlijk dinsdag een aankondiging van een Borderlands 1 remaster.
Deze studio is er waarschijnlijk mee bezig en daarbij zijn de trophy´s al gelekt.
https://twitter.com/blind_squirrel_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag het hoor. Borderlands blijft super leuk om te spelen.
Dat maakt deel 1 niet ineens bagger om te spelen, pas nog opnieuw gespeeld en is nog steeds vermakelijk hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Waarom een remaster..(geld is de reden natuurlijk)
Deel 2 is in alles een betere game, dus een remake van 1 is overbodig.
Ach, eerst zien dan pas twijfelen. Pre-sequel was bagger, maar een deel 3 zou weer grandioos kunnen zijn. Wie weet.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb liever gewoon een nieuw deel. Op zich. Alleen heb ik nou ook weer niet het vertrouwen dat Gearbox nog een fatsoenlijke game kan ontwikkelen.
Misschien Borderlands maar gewoon laten rusten. Het waren twee toffe shooters en een leuke TellTale game.
Er zijn maar weinig games die ik opnieuw speel. Dan moet het echt niveau Mario 64, FFVII/IX en Chrono Trigger zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ach, eerst zien dan pas twijfelen. Pre-sequel was bagger, maar een deel 3 zou weer grandioos kunnen zijn. Wie weet.
Anders houden we het gewoon bij Borderlands 2, die blijft fantastisch
Story driven games eigenlijk helemaal niet, de verrassing is er dan wel af. Hoogstens een game als x comquote:Op zondag 3 maart 2019 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig games die ik opnieuw speel. Dan moet het echt niveau Mario 64, FFVII/IX en Chrono Trigger zijn.
Zombie Island van Dr. Nedquote:Op zondag 3 maart 2019 11:48 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Waarschijnlijk dinsdag een aankondiging van een Borderlands 1 remaster.
Deze studio is er waarschijnlijk mee bezig en daarbij zijn de trophy´s al gelekt.
https://twitter.com/blind_squirrel_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag het hoor. Borderlands blijft super leuk om te spelen.
Ik gebruik How Long to Beat. Daar zie je ook hoe lang het ongeveer duurt om een game uit te spelen waarbij er onderscheid gemaakt wordt tussen uitspelen, uitspelen met wat sidequests en 100% uitspelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:21 schreef FarandWide het volgende:
Welke site gebruiken jullie om je backlog bij te houden?
.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Waarom een remaster..(geld is de reden natuurlijk)
Deel 2 is in alles een betere game, dus een remake van 1 is overbodig.
Platinum gehaald in Stardew Valleyquote:
Knap. Enige wat me tegen houdt is RNG voor de spullen die je op moet vragen en die twinstick shooter die je moet halen zonder te sterven.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Platinum gehaald in Stardew Valley![]()
Heb je trouwens nog 1 van de Southpark games of Catquest liggen?
Daar ben ik het meest trots opquote:Op zondag 3 maart 2019 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Platinum gehaald in Stardew Valley![]()
Heb je trouwens nog 1 van de Southpark games of Catquest liggen?
Die laastste (Fectors challenge) heb ik het langst over gedaan. Ben geen shooter type, dus lag ook niet in mijn kwaliteiten.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Knap. Enige wat me tegen houdt is RNG voor de spullen die je op moet vragen en die twinstick shooter die je moet halen zonder te sterven.
Voor 10 Euro wil ik hem wel overnemen. Of ruilen uiteraard, daar gaat mijn voorkeur naar uit.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik het meest trots op
Catquest heb ik slechts digitaal. Fractured but whole heb ik liggen, ja.
dinsdag einde middagquote:Op zondag 3 maart 2019 21:29 schreef Blik het volgende:
Wanneer zijn die ps plus games te downloaden?
Enige waar ik me flink aan stoor is het inladen van de textures dat een eeuwigheid duurt vaak. Ik heb maar een Seagate Firecude SSHD gekocht in de hoop dat dat het streamen van de textures wat sneller maakt.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:43 schreef Black-Hole het volgende:
Van het weekend nog een keer de beta gespeeld van The Division 2.
Performance was verbeterd ten opzichte van de private beta maar nog wel ontzettend veel last van traag ladende textures op de Pro. Zag dat ik niet de enige was op Reddit en hoop echt dat ze dit nog kunnen oplossen voor de release.
Voor de rest ontzettend veel zin in deze game. Er zit al vanaf het begin zo veel content in, bevat veel verbeteringen ten opzichte het eerste deel en het spel nodigt je uit om vooral buiten de reguliere paden te gaan. Zitten veel verborgen kistjes in steegjes, tijdens missies of achter hekjes verstopt.
Zo veel detail dus en al in de basis goed uitgewerkt. Nu mezelf inhouden om niet gelijk al de gold edition te kopen
Probleem wordt ondertussen onderzocht door Ubisoft. Lijkt me alleen sterk dat ze zich er nu pas van bewust zijn aangezien de private beta er ook last van had.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Enige waar ik me flink aan stoor is het inladen van de textures dat een eeuwigheid duurt vaak. Ik heb maar een Seagate Firecude SSHD gekocht in de hoop dat dat het streamen van de textures wat sneller maakt.
Bij deel 1 heb ik er ook (in mindere mate) last van.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Probleem wordt ondertussen onderzocht door Ubisoft. Lijkt me alleen sterk dat ze zich er nu pas van bewust zijn aangezien de private beta er ook last van had.
Ik ga hem wel halen denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:45 schreef dud0r het volgende:
Ik zie dat deze week dmc 5 uitkomt. Ik heb gewoon helemaal niks meegekregen ervan. Zijn er nog mensen die deze gaan halen?
in de sale voor een tientjequote:Op maandag 4 maart 2019 09:45 schreef dud0r het volgende:
Ik zie dat deze week dmc 5 uitkomt. Ik heb gewoon helemaal niks meegekregen ervan. Zijn er nog mensen die deze gaan halen?
Wat snap je er niet aan dat als dmc 5 een tientje in de sale is dat jimbo het gaat kopen?quote:
Ik dacht hij van japanse actie games hieldquote:Op maandag 4 maart 2019 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dat als dmc 5 een tientje in de sale is dat jimbo het gaat kopen?
Ja en hoeveel spelen er nog?quote:
GoW, Spidermanquote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef PicoMMP het volgende:
Klaar met RDR2, dus op zoek naar een nieuwe game.
Wat zijn de beste games van de laatste twee jaar (voor een leuk prijsje ergens te halen)?
Tsja je moet iets bij gebrek aan beterquote:Op maandag 4 maart 2019 16:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet 50 miljoen, wel vele miljoenen
Er is ook niet veel anders momenteel, gelukkig komt sekiro deze maand uitquote:Op maandag 4 maart 2019 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zo goed is Apex stiekem ook niet, maar dat heeft men nog niet door
Ja maar dat soort filmpjes laten het lijken alsof 50 mil mensen het spelen. En in waarheid is het misschien 10%quote:Op maandag 4 maart 2019 16:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet 50 miljoen, wel vele miljoenen
Ja niet 50 miljoenquote:
Anthem koop ik pas bij 10 EUR. Na battlefront1,2 en bf v stop ik wel met de buggy/niet af/laag in content games.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er is ook niet veel anders momenteel, gelukkig komt sekiro deze maand uit![]()
Al geef ik Anthem nog een laatste kans na de content/upgrade patch de 12e. Ik speel het nog elke dag, maar ook hier is het een geval..bij gebrek aan beter.
Tegen die tijd heb je ook nog waar voor je geldquote:Op maandag 4 maart 2019 17:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Anthem koop ik pas bij 10 EUR. Na battlefront1,2 en bf v stop ik wel met de buggy/niet af/laag in content games.
Ik zou sowieso even wachten tot Anthem geen ps4's meer bricked.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Anthem koop ik pas bij 10 EUR. Na battlefront1,2 en bf v stop ik wel met de buggy/niet af/laag in content games.
De fantasy setting en het constant vechten is het vetste aan die game.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is er precies zo vet aan GoW? Ik ben zelf niet zo van de fantasy games en constant vechten, maar vroeg het me af.
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik zou sowieso even wachten tot Anthem geen ps4's meer bricked.
https://www.reddit.com/r/(...)tion_anthem_players/
ook mooi datquote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik zou sowieso even wachten tot Anthem geen ps4's meer bricked.
https://www.reddit.com/r/(...)tion_anthem_players/
Dan ken je dit beter niet spelen. Volop fantasy en veel vechten ja. Het is volgens mij wel meer verhalend en daarom dat ik hem ook een keer ga spelen. De eerdere delen vond ik ook 3x niks, omdat die games echt heel veel hack en slashen waren.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is er precies zo vet aan GoW? Ik ben zelf niet zo van de fantasy games en constant vechten, maar vroeg het me af.
Gow is gewoon toffe gameplay, mooie setting, leuke gevechtenquote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef PicoMMP het volgende:
Ik had al een harde crash tijdens de beta op mijn gloednieuwe ps4 pro. Spel gelijk verwijderd daarnaquote:
Welke BR is beter dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zo goed is Apex stiekem ook niet, maar dat heeft men nog niet door
Gelukkig ben ik niet de enige die het een baggergame vindquote:Op maandag 4 maart 2019 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geniet ervan. En dat gaat goedkomen. (Tenzij je Jimbo bent en geen kwaliteit kan herkennen)
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2019 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die het een baggergame vind
Was idd geen echte hoogvlieger (afgezien van de grootsheid, graphics en details.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Enige nuance ontbreekt bij Jimboquote:Op maandag 4 maart 2019 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die van No Clip op YouTube is ook een aanrader! Geloof iets van 3 of 4 aflveringen van 45 min.quote:
Zoo Tycoon genotquote:Op maandag 4 maart 2019 19:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die van No Clip op YouTube is ook een aanrader! Geloof iets van 3 of 4 aflveringen van 45 min.
In other news: Jurassic World Evolution Deluxe gekocht voor ¤25,- in de store. Ik wachtte eigenlijk op een complete edition oid maar kon niet wachten.
Klopt. Hij is vooral simpel en niet mega uitgebreid. Iets wat ik helemaal niet erg vind. Heb meerdere ‘builders’ gespeeld zoals City Skylines en Surviving Mars maar die zijn zo uitgebreid dat ik op een gegeven moment het niet meer snap of de kluts kwijt ben wat ik nou allemaal doe. :’)quote:Op maandag 4 maart 2019 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Oei die schijnt niet al te best te zijn qua park builders
Coty Skylines lijkt me vooral kut op een console.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt. Hij is vooral simpel en niet mega uitgebreid. Iets wat ik helemaal niet erg vind. Heb meerdere ‘builders’ gespeeld zoals City Skylines en Surviving Mars maar die zijn zo uitgebreid dat ik op een gegeven moment het niet meer snap of de kluts kwijt ben wat ik nou allemaal doe. :’)
Klopt zijn hele toffe docu´s van dat kanaal. Vond die van Fallout ook heel tof, maar ja na Fallout 76 had ik toch wel een nare smaak toen ik hem weer eens bekeekquote:Op maandag 4 maart 2019 19:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die van No Clip op YouTube is ook een aanrader! Geloof iets van 3 of 4 aflveringen van 45 min.
In other news: Jurassic World Evolution Deluxe gekocht voor ¤25,- in de store. Ik wachtte eigenlijk op een complete edition oid maar kon niet wachten.
holly (O+) werkt daar nu.quote:
Speelt heerlijk eigenlijk (vond ik). Alleen geen mods. Maar prima game op de PS4, heb er echt talloze uren inzitten.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Coty Skylines lijkt me vooral kut op een console.
Cirkelredeneringquote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Maar het is juist wel erg goed
Het trekte niet voor niets grote delen van de overwatch, fortnite, pubg en black ops crowd vandaan als het niet goed zou zijn
Dus omdat veel mensen het uitproberen/spelen moet ik het goed vinden? Nou, niet dus hequote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Maar het is juist wel erg goed
Het trekte niet voor niets grote delen van de overwatch, fortnite, pubg en black ops crowd vandaan als het niet goed zou zijn
Doe dit nou niet, voor je het weet trekt mmarsu weer wat youtube filmpjes erbij van overenthousiaste tieners waardoor jij het ook leuk MOET vinden, zo niet krijg je een eindeloze discussie die je toch niet wint tot je het zat bent en hem gewoon gelijk geeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dus omdat veel mensen het uitproberen/spelen moet ik het goed vinden? Nou, niet dus he
Technisch/gameplay wise zit de game goed in elkaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dus omdat veel mensen het uitproberen/spelen moet ik het goed vinden? Nou, niet dus he
Ik zeg toch niet dat JIJ het goed moet vindenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat iemand een game wel of niet leuk moet vinden maar okequote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe dit nou niet, voor je het weet trekt mmarsu weer wat youtube filmpjes erbij van overenthousiaste tieners waardoor jij het ook leuk MOET vinden, zo niet krijg je een eindeloze discussie die je toch niet wint tot je het zat bent en hem gewoon gelijk geeft.
Oh, lijkt mij typisch een pc spel.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Speelt heerlijk eigenlijk (vond ik). Alleen geen mods. Maar prima game op de PS4, heb er echt talloze uren inzitten.
En ergens daar tussenin wens jij hem een dodelijke ziekte toe.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe dit nou niet, voor je het weet trekt mmarsu weer wat youtube filmpjes erbij van overenthousiaste tieners waardoor jij het ook leuk MOET vinden, zo niet krijg je een eindeloze discussie die je toch niet wint tot je het zat bent en hem gewoon gelijk geeft.
Het wordt alleen nog maar mooierquote:Op maandag 4 maart 2019 23:52 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Wow RDR2 heeft me toch wel te pakken hoor. Bij RDR1 had ik dat niet, maar dit verhaal is voor mijn gevoel veel volwassener. Soundtrack is ook echt top bij bepaalde stukken en zeker met die camera erbij. Toen we met zijn alle naar ander kamp gingen met die muziek erbij![]()
![]()
Net bij chapter 2
Uiteraard, we moeten wel constant blijven, anders kan mn autisme het niet aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ergens daar tussenin wens jij hem een dodelijke ziekte toe.
Je zou ook een x normaal kunnen doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uiteraard, we moeten wel constant blijven, anders kan mn autisme het niet aan.
Mooi dat jij dat dan zegtquote:
Ja want ik zeg tegen mensen dat ze aids moeten krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja want ik zeg tegen mensen dat ze aids moeten krijgen.
Scheinheilig Jimbo, altijd anderen de schuld geven. Waren meerdere users die jouw aids opmerking hadden gerapporteerd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ben verkouden, telt dat ook?
Nier Automata Yorha Edition gaat er vanavond in
doodsverwensing is ban waardig.quote:
Aids is anders best goed mee te leven hoor, dus een doodsverwensing? Nah, eerder een langdurig ziek verwensing, en daar staat geen ban op.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
doodsverwensing is ban waardig.
Maar had het ook genegeerd in de eerste instantie maar mag best gezegd worden.
Hou het maar op andere grapjes
quote:
En dat vindt jij normaal om te zeggen tegen een andere user?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aids is anders best goed mee te leven hoor, dus een doodsverwensing? Nah, eerder een langdurig ziek verwensing, en daar staat geen ban op.
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En dat vindt jij normaal om te zeggen tegen een andere user?
Triest hoor
Gefeliciteerd, Gran Turismo irl !quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voorlopig even geen nieuwe games voor mij jongens, heb een auto gekocht
Ik hoorde vanochtend dat er eentje van genezen is. Tweede persoon ter wereld pas. Maar het is tegenwoordig zo goed behandelbaar dat je meer last hebt van verkoudheid dan van aids.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aids is anders best goed mee te leven hoor, dus een doodsverwensing? Nah, eerder een langdurig ziek verwensing, en daar staat geen ban op.
Vanwaar die smiley?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
best prijzig he z'n maseratiquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom, niets mis meequote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend dat er eentje van genezen is. Tweede persoon ter wereld pas. Maar het is tegenwoordig zo goed behandelbaar dat je meer last hebt van verkoudheid dan van aids.
Congrats dude! Wat heb je voor iets moois opgepikt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Kia.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Congrats dude! Wat heb je voor iets moois opgepikt?
Kan je ook gewoon een EA game kopen. Dan voel je je ook genaaidquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarom, niets mis mee
En het is een teken dat je geneukt heb (of geneukt bent ....)
Ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon een EA game kopen. Dan voel je je ook genaaid
Lekker man.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:51 schreef Pheno het volgende:
Nier Automata Yorha Edition gaat er vanavond in
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon een EA game kopen. Dan voel je je ook genaaid
Een Rio? Ik rijd al 7 jaar zonder enig probleem/mankement in een Rio van 2006. Ding heeft me nog nooit laten staan of op kosten gejaagd.quote:
Cerato. M'n ouders hebben ook 16 jaar Kia gereden zonder veel mankementen. Prima auto's ja, daarom hier nu ook voor gekozen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:53 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Een Rio? Ik rijd al 7 jaar zonder enig probleem/mankement in een Rio van 2006. Ding heeft me nog nooit laten staan of op kosten gejaagd.
Lol....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:14 schreef DKUp het volgende:
Ik zie dingen staan over de mogelijkheid van een overname van CD Projekt Red door Sony omdat dit niet op het Xbox-kanaal is gepost
Lol dat is een 3 weken oude vid van de private beta, letterlijk 90% van alle issues die hij heeft met de game waren verholpen in de open beta van vorige week.quote:
Dat krijg je als je alleen youtube filmpjes kijkt om een game te beoordelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Lol dat is een 3 weken oude vid van de private beta, letterlijk 90% van alle issues die hij heeft met de game waren verholpen in de open beta van vorige week.
Ik vond het al raar dat hij zei dat het slechter liep dan Anthem terwijl Anthem momenteel letterlijk consoles bricked :’)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen youtube filmpjes kijkt om een game te beoordelen
Weet niet hoor maar ik heb geen problemen gehad in de closed beta een paar weken terug. Alleen dat textures wat sloom laden maar dat fixen ze welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat hij zei dat het slechter liep dan Anthem terwijl Anthem momenteel letterlijk consoles bricked :’)
Bullet sponges zijn in inmiddels aangepakt, monetizing is inmiddels bekend (season pass content is free voor iedereen) en het loopt technisch ook prima. Enige probleem dat ik had was texture streaming maar er gaat vrijdag toch een SSD in aangezien die dingen geen drol meer kosten tegenwoordig.
Mijn advies is om de game niet te kopen dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:04 schreef RickoKun het volgende:
The Division 2 beta even gespeeld van het weekend. Maar was super boring en vind het aimen en het gevoel van schieten super slecht gedaan.
Daarom alleen remakes zoals Tetris, Mega Man en Duck Tales op je ps4 hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Division, Destiny en Anthem zijn maar matige genres
Precies + Nier Automataquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom alleen remakes zoals Tetris, Mega Man en Duck Tales op je ps4 hebben.
Ik.beoordeel niks hoor, goed om te horen dat veel problemen zijn gefixt tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen youtube filmpjes kijkt om een game te beoordelen
Jij ging 'm op de ps4 spelen he?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat hij zei dat het slechter liep dan Anthem terwijl Anthem momenteel letterlijk consoles bricked :’)
Bullet sponges zijn in inmiddels aangepakt, monetizing is inmiddels bekend (season pass content is free voor iedereen) en het loopt technisch ook prima. Enige probleem dat ik had was texture streaming maar er gaat vrijdag toch een SSD in aangezien die dingen geen drol meer kosten tegenwoordig.
haal jij m op pc ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet niet hoor maar ik heb geen problemen gehad in de closed beta een paar weken terug. Alleen dat textures wat sloom laden maar dat fixen ze wel
Op de PC (ja ps4 topicquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:04 schreef RickoKun het volgende:
The Division 2 beta even gespeeld van het weekend. Maar was super boring en vind het aimen en het gevoel van schieten super slecht gedaan.
Diablo 3quote:
Volgens mij kan ze niet knipogen, het andere ook gaat ook dichtquote:
Geil.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze niet knipogen, het andere ook gaat ook dicht
iemand van guerilla gaf aan dat ze met iets nieuws kwamen binnenkort, maar wilde geen details vertellenquote:
*gedownloade films*quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:06 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Laten we niet vergeten dat de PS4 ook best goed is als het om muziek gaat.
De PS4 kan geen CD's afspelen maar muziek streamen doet hij als een van de beste (spoitify werkt beter dan de PS store IMO).
Helaas moet ik bekennen dat de PS3 eigenlijk beter is qua (muziek) geluidskwaliteit.
Zowel via de optical output als de HDMI output klinkt muziek beduidend beter op de PS3
Laat staan dat de PS3 ook nog eens meer video codecs ondersteund.
Sommige van mijn gedownloade films werken alleen op de PS3.
Gister aquaman gezien... Ik heb snuffporn gezien met beter acteerwerkquote:
Ja ik laat je weten. Ga hem overigens gewoon tegelijk met Sekiro spelen, beste plan ooit :’)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij ging 'm op de ps4 spelen he?
Benieuwd naar je ervaring ermee, ik twijfel nog wat ik doe.
T is het denk ik net niet waard om hem aan te schaffen en dan te spelen tot sekiro uitkomt :/
Nog maar een paar dagenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja ik laat je weten. Ga hem overigens gewoon tegelijk met Sekiro spelen, beste plan ooit :’)
quote:
2/10quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef DKUp het volgende:
Previews van Days Gone staan online.
Days Gone Gameplay - NEW FOOTAGE, Skills, Progression, Big Feature Removed & Way More (Days Gone PS4
Lekker stealthy zo'n rode wolk van bloedquote:
21 uit mn hoofdquote:
Op ps4 pro: SSD is maar 1-3 seconden sneller dan de stock hdu bij inladen van games. Is ondanks dat ze geen drol kosten toch weggegooid geldquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het is een blink, geen winkquote:
Volgens deze test van digital foundry niet:quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Op ps4 pro: SSD is maar 1-3 seconden sneller dan de stock hdu bij inladen van games. Is ondanks dat ze geen drol kosten toch weggegooid geld
(Zie digital foundry test)
In jouw filmpje zegt ie toch echt letterlijk dat het maar 1-3 seconden scheeltquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Volgens deze test van digital foundry niet:
Daarbij vind ik snellere texture streaming en popups het belangrijkst, laadtijden wat minder. Bij de base PS4 met SATA2 heeft een SSD idd wat minder zin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh, je ziet in dat filmpje toch de laadtijden letterlijk naast elkaar staan? @ 3:32 zie je linksonder in het scherm dat de Pro met stock HD er 1:14:40 er over doet om Just Cause in te laden en rechtsonder in het scherm doet de Pro met SSD er 00:42:29 over.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
In jouw filmpje zegt ie toch echt letterlijk dat het maar 1-3 seconden scheelt
Ja no shit... vind ik wel de investering waard nu de prijzen voor SSD gehalveerd zijn. Plus kopiëren gaat sneller, je OS loopt sneller, dingen als popups, texture streaming etc.quote:
Of je speelt games op de PCquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja no shit... vind ik wel de investering waard nu de prijzen voor SSD gehalveerd zijn. Plus kopiëren gaat sneller, je OS loopt sneller, dingen als popups, texture streaming etc.
Ik heb een gaming laptop maar doe er bijna niks mee, vind consoles wat chiller ook omdat mijn matties daar zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of je speelt games op de PC
Maar dat is geen topic hier in het ps4 topic
quote:Eurogamer – Recommended
USgamer – 4.5/5
Gamespot – 9
IGN – 9.5
GamesBeat – 70/100
Press Start – 9
COGconnected – 94/100
Screen Rant – 4/5
Guardian – 5/5
Stevivor – 7
Destructoid – 10
Shacknews – 9
Telegraph – 5/5
Game Informer – 8.5
GamesRadar+ – 4.5/5
VideoGamer – 9
PCGamesN – 8
PC Gamer – 90/100
CGMagazine – 6
Hobby Consolas [Spanish] – 93/100
Gameblog [French] – 8
Easy Allies [Video] – 9
ACG [Video] – Buy
Snap ik, Capcom is echt on fire de laatste tijd met Monster Hunter World, Re2 en nu DMC5.quote:
Kost al een dagdeel om ze allemaal door te nemen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ssssooooooow wat een aanbiedingen in de store.
Moet maar niet meer kijken, mijn beurs wordt daar niet vrolijk van.
* Dopekoe wil aandachtquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand of de BF4 servers nog volzitten op de ps4?
Welke ga je halen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja no shit... vind ik wel de investering waard nu de prijzen voor SSD gehalveerd zijn. Plus kopiëren gaat sneller, je OS loopt sneller, dingen als popups, texture streaming etc.
De Crucial MX500 1TB voor 124,50 (amazon) euro. Die is qua performance net zo goed als de Samsung 860 EVO alleen bijna 30 euro goedkoper en je hebt 5 jaar garantie. Duurder/beter dan dit heeft ook geen zin omdat de PS4 Pro geen hogere transfer rate dan 550mb/s kan handelen.quote:
Ja joh, op psprices stond +450 nieuwe vanaf vandaag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ssssooooooow wat een aanbiedingen in de store.
Moet maar niet meer kijken, mijn beurs wordt daar niet vrolijk van.
The Dwarves van 40 voor 4.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja joh, op psprices stond +450 nieuwe vanaf vandaag.
Klinkt goed, ook maar upgraden danquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:24 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De Crucial MX500 1TB voor 124,50 (amazon) euro. Die is qua performance net zo goed als de Samsung 860 EVO alleen bijna 30 euro goedkoper en je hebt 5 jaar garantie. Duurder/beter dan dit heeft ook geen zin omdat de PS4 Pro geen hogere transfer rate dan 550mb/s kan handelen.
https://nl.hardware.info/(...)an-een-prijzenoorlog
Ik heb ook nog zitten twijfelen over zo'n hybrid SSHD (Seagate Firecude) maar dat leek te toch niet ideaal ondanks dat je 2tb hebt voor nog geen 100 euro.
Er niks mis met aanbiedingen voor goede indies.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef Jimbo het volgende:
Zie eigenlijk alleen maar indies of games die nog niet eens PS+ waardig zijn.... of kijk ik verkeerd?
Witcher 3, GTAV, Dark Rose Valkyrie, Divinity Original Sin, Warhammer 40k en Vermintide, Battlefield 1 en 5, FIFA 19, verder weet ik niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef Jimbo het volgende:
Zie eigenlijk alleen maar indies of games die nog niet eens PS+ waardig zijn.... of kijk ik verkeerd?
Dan is die nog niet klaar met dlenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:44 schreef Blik het volgende:
Modern Warfare remasteres aant spelen, ken ik nog van vroeger van de pc. Waarom die wachttijden tussendoor? Moet regelmatig 5 minuten om contemt te installeren, wtf
Techdemo’s Genotquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn een aantal games getoond door PlayStation China
Deus Ex
The Witcher
Anthem
Nier Automata
Die Unreal engine is magie. Iedereen kan daar mooie games mee maken lijkt het wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Techdemo’s Genot
Grafisch niet echt slecht maar animaties en andere zaken matig tot slecht.
Alleen voor de Chinese markt of niet?quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Unreal engine is magie. Iedereen kan daar mooie games mee maken lijkt het wel.
Ja, zag het later ook. Was nog bezig om 70 GB binnen te harken... zou alleen eigenlijk niet moeten kunnen omdat ik de single player al compleet had gedownloadquote:
Volgens mij kunnen ze ook wereldwijd uitkomen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen voor de Chinese markt of niet?
Die Destiny/Anthem en Nier Automata klonen zien er niet eens slecht uit.
Vroeger je eigen maps bouwen voor UT99 in Unreal editorquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Unreal engine is magie. Iedereen kan daar mooie games mee maken lijkt het wel.
dan kijk ik dus verkeerdquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 3, GTAV, Dark Rose Valkyrie, Divinity Original Sin, Warhammer 40k en Vermintide, Battlefield 1 en 5, FIFA 19, verder weet ik niet meer.
Toch aardig wat grote namen.
wat is dit dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn een aantal games getoond door PlayStation China
Deus Ex
The Witcher
Anthem
Nier Automata
quote:
quote:"China Hero Project (CHPJ)"is a program based on PlayStation platform, which strongly support Chinese funded game developers (mainly start-ups) to enter the whole Chinese and global market, committing to" create a successful game works (=star) worldwide" and "cultivation and development of Chinese game industry".
The project is supported by partners such as Epic Games, Inc., CRI Middleware, Digital Hearts HLDGS., Silicon Studio,Streamline Studios、WACOM、 Unity Technologies (Shanghai) Limited, who look to further increase on Chinese console game market, and provide development techniques of game engine, middleware etc. and debug services in order to improve the quality of game for Chinese game developers. In addition, Whiz Partners provides financial support for CHPJ.
A key point of view for the program's target enterprise and team is that the project and team should not only be applicable to development in Chinese market, but also in global market.
twitter:SkillUpYT twitterde op donderdag 07-03-2019 om 09:36:12Activision has said they wont be releasing review copies of #sekiro ahead of release date. reageer retweet
waar blijft mn name change updatequote:Op donderdag 7 maart 2019 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
MEGATON!
Eindelijk kunnen we de knoppen fatsoenlijk instellen.
Bevestigen met x![]()
Bevestigen met o
in tegendeel, de game heeft een preview event gekregen voor echte die hard fans/streamers en behalve dat de game nóg veel moeilijker is dan verwacht vind iedereen hem echt ubergeilquote:Op donderdag 7 maart 2019 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:SkillUpYT twitterde op donderdag 07-03-2019 om 09:36:12Activision has said they wont be releasing review copies of #sekiro ahead of release date. reageer retweet
Matige game confirmed.
Ik heb een aantal maanden geleden nog BF4 gespeeld; er waren toen nog genoeg spelers online.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
Ik speel nog wel eens. Niet alle game modes worden nog veel gespeeld maar er zijn sowieso altijd wel een aantal volle conquest servers online. Zoek servers via de server browser via quick join kan je in lege servers gegooid worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
Wow wat ziet dit er saai uit zeg. En waar zijn al die honderden zombies? Zie er nu steeds maar een paar. En menselijke vijanden joepie das spannend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter dan verwacht, maar nog wel heel slordig qua graphics, details en hitboxes bijvoorbeeld. Leuke game voor een Black Friday sale.
Ik wilde een grapje maken 'oh, das gewoon Dark Souls met een grapple hook', maar toen zag ik dat die gast direct respawnde nadat hij een keer dood ging. Hoe zit dat?quote:
In Sekiro vecht je met een haanquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wow wat ziet dit er saai uit zeg. En waar zijn al die honderden zombies? Zie er nu steeds maar een paar. En menselijke vijanden joepie das spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |