Nog even en dan kan je het weer met je ogen doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
die voel ik in mn broekzak... das nooit zo'n probleem.. Maar nu doe ik het regelmatig gewoon op de tast
Ik heb ook weer een lift. Ik zocht ook wel daarop.quote:
Dat is wel wel Cool eigenlijk... ik zou de stickers erop laten zitten... maar ik denk dat je dat ook wel doet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en de stickers staan er nog in[ afbeelding ]
DIe van mij is iets minder heftig ... heb er inmiddels wieltjes onder zodat ie makkelijk te verplaatsen is ..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit (geen verhuizing maar alles stond in een container) een nogal verkeerde zak met kleding gedumpt in de kledingcontainer. Sindsdien loopt er iemand met nog "dure kleding" rondquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
ik mis nog steeds een doos uit de verhuizing van Amsterdam huis 1 naar Amsterdam huis 2
Doe Maar had daar een liedje over.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:34 schreef FANN het volgende:
Ik hoor mijn moeder Soerabaja zingen in mijn gedachte .....
Jou moeder zingt veel de laatste dagenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:34 schreef FANN het volgende:
Ik hoor mijn moeder Soerabaja zingen in mijn gedachte .....
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel wel Cool eigenlijk... ik zou de stickers erop laten zitten... maar ik denk dat je dat ook wel doet?
cool hoor, in onze familie zwerven een paar van die kisten rond van de tijd dat mijn ouders van Indie naar Nederland moesten verhuizen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is geboren in Djokjakarta... vandaar....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe Maar had daar een liedje over.
ff in de TARDIS kijken danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:36 schreef sacha het volgende:
[..]
iets verkeerd gegaan bij de teleportatie denk ik
Mijn moeder niet , maar ze was altijd donker gekleurd en snel bruin..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is geboren in Djokjakarta... vandaar....
Ik nog wel eens , maar gewoon uit gewoonte oefen ik gewoonquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en dan kan je het weer met je ogen doen.
ook best klote dan... zaten er dingen in die je mist?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:36 schreef sacha het volgende:
[..]
iets verkeerd gegaan bij de teleportatie denk ik
dat mag .. mis je dr nog wel eens ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm misschien is ze vaak in mijn gedachte Chuf , alleen haar verjaardag was ik vergeten
Mijn Opa werkte daar.. ze is zelf niet indonesisch hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder niet , maar ze was altijd donker gekleurd en snel bruin..
Heb ik ook nog vaak. Mijn moeder was tof.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm misschien is ze vaak in mijn gedachte Chuf , alleen haar verjaardag was ik vergeten
Denk eerder dat mn moeder vreemde genen had dan mn vader ... Ooit wel eens verteld hier over kozakken bloed ... maar goed ze is wel geboren in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Opa werkte daar.. ze is zelf niet indonesisch hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |