Bag tussendoor leegkiepen 👍quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doordeweeks doe ik in mijn lunchpauze samen met collega's een rondje lopen en dan vang ik wat Pokémon, maar ben dan niet bezig met cadeautjes. 's Avonds speel ik het meestal niet, dus worden er ook geen cadeau's verstuurd of geopend. Meestal pas in het weekend dat ik er aan denk om te openen en versturen.Maar dan heb ik ook vaak dat ik maar een beperkt aantal kan openen, omdat mijn bag dan weer vol zit.
Ik weet nooit wat ik dan moet weggooien.quote:
Nee. Shinypokemon worden uit de Dittopool gehaald. Maar Venonat en Ledyba kunnen nu wel Ditto zijn.quote:
Neequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof van niet, maar zeker weten doe ik dat niet hoor. mijn ingame-naam is: LuctorEmergo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer elke dag cadeautjes te sturen maar soms komt het er niet van..
Wat mij betreft geen probleem, zolang je maar cadeautjes opent.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef ems. het volgende:
Ik dacht even mijn code hier posten voor 2-3 nieuwe vrienden, meteen een stuk of 15 erbijIk durf nu niet meer te garanderen dat iedereen cadeautjes krijgt!
Ik zal je binnenkort wel mijn code geven dan, kan je me toevoegen.quote:
Ik sta in de OP met m’n code, lekker makkelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort wel mijn code geven dan, kan je me toevoegen.
Dan zal ik jou vanavond wel even toevoegen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik sta in de OP met m’n code, lekker makkelijk
Dat probleem had ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef ems. het volgende:
Ik dacht even mijn code hier posten voor 2-3 nieuwe vrienden, meteen een stuk of 15 erbijIk durf nu niet meer te garanderen dat iedereen cadeautjes krijgt!
Geef maar aan wanneer / hoe laat. 👍quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:02 schreef Vermecelli het volgende:
Victorinox1884 nog hier? Ik wil mijn cadeautjes gaan openen en wij worden ultra friends. Als je een egg aan wil zetten, spreken we even een momentje af.
Sowieso niet morgenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe laat is CD morgen? Ik dacht dat het veranderde?
Zaterdag toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe laat is CD morgen? Ik dacht dat het veranderde?
verstuurdquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik sta in de OP met m’n code, lekker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |